karoseria gaz 67 na inna rame niż oryginalna ?
Moderator: Student
karoseria gaz 67 na inna rame niż oryginalna ?
Podobno karoseria jeepa willysa pasuje bez problemu na rame suzuki samuraj (bez problemu to pewnie bez wiekszych przerobek)
czy ktos wie czy karoserie od gaza 67 mozna osadzic na innej ramie niz oryginalna ? moze np od suzuki samuraj ?
czy ktos wie czy karoserie od gaza 67 mozna osadzic na innej ramie niz oryginalna ? moze np od suzuki samuraj ?
- nie_mientki
- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
Kiedyś była w gazecie "offroad pl 4x4" prezentacja jakiejś firmy, która coś takiego robi. Na ramie od suzuki buduje willisa. Tylko z tego co pamiętam to rama jest skracana, silnik przesuwany i coś tam jeszcze. Rama jest testowana w specjalistycznym zakładzie. Na to zakładane jest nadwozie, które firma sama wykonuje.
Gaz 69M 1968 ; Suzuki Vitra 1993 ; Grand Vitara 2007 ; Nissan Leaf 2014
4x nie 1x takdrwal pisze:Kiedyś była w gazecie "offroad pl 4x4" prezentacja jakiejś firmy, która coś takiego robi.1 Na ramie od suzuki buduje willisa. 2 Tylko z tego co pamiętam to rama jest skracana, 3 silnik przesuwany i coś tam jeszcze. 4 Rama jest testowana w specjalistycznym zakładzie.5 Na to zakładane jest nadwozie, które firma sama wykonuje.
1 buda jest replika willysa nie orginalna budą, pasuje na ramę sj z grubsza, tzn. jezeli ma wygladac jak willys wymiana lub modyfilacje wszystkich belek poprzecznych w ramie,
2 rama natomiast nie jest skracana rozstaw 80 cali byl trendy w latach 40'
wiec willys , gaz, pierwsze suzuki i oczywscie Land rover SI taki mialy.
wiec teoretyczne nadwozia mozna motac wymiennie ale wygiecia ramy sa niestety rozne. Gaz mam resory ćwierć eliptyczne co komplikuje zabawę

3. Tak trzeba cofnac 15-20 cm zeby chlodnica weszla w gazie mysle ze podobnie
4.OCZYWISCIE


5. a ŚWISTAK.........
W Czeladzi k/Katowic swego czasu byla zmota na suzuce wanna z czapajewa przod willys, klatka, silnik Isuzu, nawet wygladalo i jezdzilo wiec mozna. Moze gdzies jeszcze istnieje wiec mozna by podejrzec.
Mając bude czapaja i niski budżet mozna sie pokusic o polożenie jej na suzuce koszt ok. 2,5k pln za samochód+ drugie tyle za przeróbki i material o kosmetyce i duperelach nie wspominam, minusem jest ze efekt koncowy bedzie odbiegal od zamierzonego ( przód zderzak /resory) oraz z ryzyko bycia kundlem

powodzenia
GAZ&DISCO&SIIa&SIII&lr90 etc
Nie będę się kłócił, czytałem to jakiś czas temu i dokładnie nie pamiętam. Muszę poszukać tej gazety.Bucz pisze:4x nie 1x takdrwal pisze:Kiedyś była w gazecie "offroad pl 4x4" prezentacja jakiejś firmy, która coś takiego robi.1 Na ramie od suzuki buduje willisa. 2 Tylko z tego co pamiętam to rama jest skracana, 3 silnik przesuwany i coś tam jeszcze. 4 Rama jest testowana w specjalistycznym zakładzie.5 Na to zakładane jest nadwozie, które firma sama wykonuje.
1 buda jest replika willysa nie orginalna budą, pasuje na ramę sj z grubsza, tzn. jezeli ma wygladac jak willys wymiana lub modyfilacje wszystkich belek poprzecznych w ramie,
2 rama natomiast nie jest skracana rozstaw 80 cali byl trendy w latach 40'
wiec willys , gaz, pierwsze suzuki i oczywscie Land rover SI taki mialy.
wiec teoretyczne nadwozia mozna motac wymiennie ale wygiecia ramy sa niestety rozne. Gaz mam resory ćwierć eliptyczne co komplikuje zabawę![]()
3. Tak trzeba cofnac 15-20 cm zeby chlodnica weszla w gazie mysle ze podobnie
4.OCZYWISCIE![]()
![]()
5. a ŚWISTAK.........

Gaz 69M 1968 ; Suzuki Vitra 1993 ; Grand Vitara 2007 ; Nissan Leaf 2014
w chelmie ma gosciu bude-replike gaza 67 na ramie i mostach uaza. Buda byla dorabiana bo widzialem taka blaszke co bylo wypisane kto robil i kiedy. Powinienem wiedziec cos wiecej w przyszlym tygodniu jesli go jeszcze ma, bo na allegro kiedys wisial za 10kpln. Fajnie byl zrobiony.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
Bucz ma racje - dodatkowo konczy budowe williego na suzuce wiec wie co pisze.drwal pisze:Kiedyś była w gazecie "offroad pl 4x4" prezentacja jakiejś firmy, która coś takiego robi. Na ramie od suzuki buduje willisa. Tylko z tego co pamiętam to rama jest skracana, silnik przesuwany i coś tam jeszcze. Rama jest testowana w specjalistycznym zakładzie. Na to zakładane jest nadwozie, które firma sama wykonuje.
ja mam od paru lat wlasnie to opisywane w gazecie auto ( ale przeszlo mase modyfikacji wiec z pisywana firma auto ma juz malo wspolnego).
Bucz stara sie zrobic "oryginala" na suzuce, a ja mam wynalazek na sprezynach i z mechanikiem. Jakbys chcial to wiem gdzie te budy sie kupuje itd...
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2006/atak_ ... e2=041.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość