Atak rdzy
Moderator: Student
Atak rdzy
Rdza zaatakowała mi tylne nadkola, a dokładniej miejsca styku burty z nadkolami. Zdjąłem tylne błotniki a tam tragedia. Mam zamiar wyciąć to i wspawać nowe elementy, ale zastanawiam się jak to zabezpieczyć żeby za rok znowu nie powtarzać operacji. Oryginalnie, te dwie blachy były zgrzewane punktowo i była tam szpara w której trzymała się wilgoć. Mam zamiar zaspawać to na amen po wstawieniu nowych blach. Dobry pomysł?
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
ja
ja bym zaspawał punktowo tak jak było bo jak zaspawasz na amen to przegrzejesz blache i ona straci własnosci , a potem połozył podkład epoksydowy powcierał go pendzlem na niego bym połozył paste na spawy taka szara z opiłkami alumnium zastyga i pracuje tak jak silikon i na nią połozył nawierzchniowa farbe np emaljie epoksydowa chemoodporna . I spokój na dłuzszy czas 

UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
Należy brać pod uwagę, że buda pewnie ma ze 40 lat i ma prawo być nadgryziona rdzą. Oryginalnie między błotnik a burtę nadwozia wsadzana była przekładka ze skaju. Teraz zwykle wkłada się gumowy wałek np z Syreny. Zaletą uszczelki skajowej była możliwość nasączenia olejem co odstraszało "rudą". Przy remoncie najlepiej odtworzyć oryginał tzn. zewnętrzna pionowa blacha burty styka się (od wewnątrz) z blachą nadkola. Jak zrobi się to czysto i dobrze to wytrzyma następne 40 lat



Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość