Może są jakieś egzorcyzmy, albo insze magiczne metody?

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Może są jakieś egzorcyzmy, albo insze magiczne metody?

Post autor: Student » wt lis 04, 2003 10:14 pm

Cztery razy próbowałem uszczelnić miskę olejową - i cztery razy dupa - podpowiem, że teraz założyłem inną i nadal cieknie - z tym wiąże się moje pytanie - jak tą cholerę uszczelnić bo rzyga olejem jak diabli - z jaką siła ją dokręcać? Tylko w tym jednym egzemplarzu s21 mam taki kłopot - pozostałe dwa zawsze uszczelniałem bez oporów. Pomocy!!!

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » wt lis 04, 2003 10:22 pm

Zaspawać??? :o :)21
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt lis 04, 2003 10:27 pm

Była by to opcja tylko blok z żeliwa, micha z blachy - chyba gumową elektrodą :)21 Jakieś inne sugestie?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt lis 04, 2003 11:14 pm

przyklej na loctite bez uszczelki
a uszczelki pod głowicą ci w tym motorze czasem nie wydmuchało? blok moze być śmigło...
#noichuj

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » wt lis 04, 2003 11:19 pm

Wycieki w tych silnikach to normalna sprawa. Zauważyłem że czasami lepiej czymają stare korkowe uszczelki a nie takie jak teraz są w sklepach wycięe z takiego dziwnego materiału. :lol:

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » wt lis 04, 2003 11:20 pm

Sprawdź też odpowietrzenie skrzyni korbowej. Jak stary silnik duże przedmuchy to wtedy też problem.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr lis 05, 2003 12:59 am

uszczelka ok. Spróbuję pomysł z loctie`m ,ten silnik to tylko zapasowa jednostka napędowa, więc nie ma się co z nim pieścić :)21

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr lis 05, 2003 7:56 am

a misa nie poprzeciagana i nie lezy wtedy równo a ztym loctajtem to rzeczywiscie warto spróbowac
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr lis 05, 2003 9:05 am

właśnie miedzy innymi z tego powodu rozstałem sie z tym silnikiem S-21 bo co chwila można go było uszczelniać a on i tak po przejechaniu kilkuset km i tak zaczynał ciec :)3
Gazy 69

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » śr lis 05, 2003 9:58 am

Jest korek do kupienia gr ok 2 mm, wycinasz smarujesz jakimś badziewiem uszczelniającym i nie będzie wycieków.
Przetestowane na starych gratach.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 05, 2003 10:14 am

rajmund mnie kiedys pognal do rolniczego po korkogume-faktycznie lepiej wydaje...nie kruszy sie i nie przesiaka jak przez korek z czasem
#noichuj

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » śr lis 05, 2003 10:21 am

To jest właśnie to, korek gumowany na uszczelki.
Typowy korek to tylko w winach można napotkać :)21
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr lis 05, 2003 10:55 am

Tylko gdzie w cholernej stolycy kupię korkogumę, jak tu same hipermarkety??? :evil: Nic to poszukam. To na metry sprzedają, czy sklep z agd mam napaść i podkładki pod gorące naczynia zajebać?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 05, 2003 11:30 am

w strone grojca jedz...tam juz leperiada...to i agroma bedzie :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr lis 05, 2003 11:41 am

:)21

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » śr lis 05, 2003 12:21 pm

wyciagnać miske podprostować delikatnie!!! Wazne aby był taki plaskownik z drugiej strony dosyc prosty co blache przyciska!!! Potem korek(taka uszczelka) czymś ja podsmarowac dobry jest silikon!! tylo połozyc wałeczek z silikonu niech poleży sobie z 30 min i sie utwardzi potem. Potem miche przykrecic i zostawic na drugi dzien potem olej wlac pojeżdzić i obowiazkowo nie potrzec czy ciekiene po paru dniach pod auto i dokrecic miske!!!!!! To jest najwazniejsze i powinno działać!! Sprawdzone na ruskim i polskiem sprzecie!!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt lis 07, 2003 10:10 am

Tylko zanim posmarujesz sylikonem to trza umyć rozpuszczalnikiem bo w innym przypadku H... z tego będzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość