gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw lis 06, 2003 1:30 am
Krótko: W uazowym moście przednim, które cylinderki odpowietrza się najpierw: górne, czy dolne? Bo mnie hebel na trzy juz denerwuje.
-
Boxa
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: śr lis 05, 2003 6:13 pm
- Lokalizacja: z wiochy
Post
autor: Boxa » czw lis 06, 2003 1:36 am
Nie wiesz!!???

L 200 fajny jest.
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw lis 06, 2003 1:41 am
A ty wiesz??

-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw lis 06, 2003 1:42 am
To mnie oświeć

-
Boxa
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: śr lis 05, 2003 6:13 pm
- Lokalizacja: z wiochy
Post
autor: Boxa » czw lis 06, 2003 1:58 am
Uwielbiam miny ludzi jak na stacji benzynianej piorę ZŁOMA karcherem wewnątrz Oni na pewno też by tak chcieli
_________________
Giez 69 - WIECZNIE żywy
Moja rada zmień samochód pożycze ci kase. Znaj me dobre serce.

L 200 fajny jest.
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw lis 06, 2003 2:09 am
prowokator???

ziew...
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » czw lis 06, 2003 8:13 am
hebel na 3?? to nie jest kwestia odpowietrzenia.........ale odpowietrza sie te które są najdalej czyli te które mają w sobie odpowietrznik..........ale.....niektórzy mówią że włąśnie robi sie odwrotnie...czyli od pompy do końca żeby wypchnąć powietrze..kazda metoda jest dobra..........
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » czw lis 06, 2003 8:24 am
najpierw skasuj luz na krzywkach a potem odpowietrzaj od najdalszego cylinderka
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » czw lis 06, 2003 8:25 am
Instrukcja:
- prawe tylne
- dolny cylinderek, prawe przednie
- górny cylinderek, prawe przednie
- dolny cylinderek, lewe przednie
- górny cylinderek, lewe przednie
- lewe tylne
Grzechu_z_UAZ
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » czw lis 06, 2003 8:34 am
Grzegorz chyba najpierw trza oba tylne a potem z przodu

5
przynajmniej ja tak robie i jest

Gazy 69
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » czw lis 06, 2003 8:39 am
Darek pisze:Grzegorz chyba najpierw trza oba tylne a potem z przodu

5
przynajmniej ja tak robie i jest

Ja tylko przepisałem z instrukcji, nie ma w tym własnej twórczości (przy czym ja tak robię bo nie lubię zgrywać jaja mądrzejszego od kury).
Grzechu_z_UAZ
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » czw lis 06, 2003 8:55 am
no to w tej instrukcji jest troche brak liogiki
bo lewe tylnie ma być na końcu a przecierz ono jest dalej niż przednie koła od pompy

5
ale czy wszystkie instrukcje sa poprawnie napisane

5

Gazy 69
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » czw lis 06, 2003 9:07 am
Darek pisze:no to w tej instrukcji jest troche brak liogiki
bo lewe tylnie ma być na końcu a przecierz ono jest dalej niż przednie koła od pompy

5
ale czy wszystkie instrukcje sa poprawnie napisane

5

Logika logiką a instrukcja instarukcją (ach ta polska niechęć do instrukcji

).
Ale poważnie, ja jednak zakładam, że jak tak piszą to coś w tym jest. Przy czym warto by może było sprawdzić jak jest w oryginalnej radzieckiej instrukcji bo ta wojskowa może się okazać radosną twórczością naszych mechaników czy tłumaczy...
Grzechu_z_UAZ
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw lis 06, 2003 9:13 am
zasada ogolna jest taka ze zaczyna sie od najdalszego...prawy tyl, lewy tyl, prawy przod, lewy przod
jest tez metoda przemysłowa-radykalna
trza miec kompresor, szmate i ze dwie flaszki płynu

#noichuj
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » czw lis 06, 2003 9:51 am
ogólnie do odpowietrzania gaza z oryginalnym układem to trza cierpliwość mieć...ja składałem cały nowy i był cały pusty...no z 8 godzin mi to zajęło albo lepiej...wg. instrukcji tylko 4 razy

-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » czw lis 06, 2003 10:27 am
czesław&jarząbek pisze: ze dwie flaszki płynu

jedną z płynem hamulcowym a drugą

5

Gazy 69
-
luk

- Posty: 594
- Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk » czw lis 06, 2003 7:43 pm
To ja juz w końcu nie wiem, w Uazie z przodu sa dwa cylinderki, a w Gazie jeden(mówie o jednej stronie dla czepiajacych się

)

5

5

5 . Bo ja mam w swoim jeden ale w "automobiliście" było napisane że Gazy też miały dwa. Jak to w koncu jest

5

5

5 Czy to zalezy tylko od egzempalże w zleżnosci jak się ruskim zamontowało

5

5
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu
www.luk.desk.pl
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » pt lis 07, 2003 2:09 am
Automobilistę możesz śmiało w buty wsadzić - ale co fakt to fakt - końcowa partia gazów schodziła już na mostach uaza i stąd te różnice - moja rama z mostami jest `71 i dlatego mam po dwa cylinderki z przodu.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt lis 07, 2003 8:36 am
czemu tak twierdzisz ze automobiliste moze sobie wsadzic Jestes alfa i omega w dziedzinie gazów bo ja po tym artykule dowiedziłem sie kilku nowych rzeczy .Przgladałem duzo stron w necie o gazach i uwazam ze i tak z gazety dowiedziałem sie czegos nowego [/quote]
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » pt lis 07, 2003 9:43 am
w którym automobiliście jest o gazie 69?
bo przestałem kupować...
ja też ma po 2 cylinderki na koło...
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt lis 07, 2003 9:46 am
w ostatnim
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » pt lis 07, 2003 9:50 am
dzięki...zakupie dzisiaj...
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » pt lis 07, 2003 12:56 pm
Jak sprzedasz gza, to nic ci nie zostanie oprócz czytania...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » pt lis 07, 2003 2:35 pm
jeszcze mam modeliki kartonowe
do sklejenia

-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » pt lis 07, 2003 4:39 pm
Banan a jakie masz?? samoloty, statki, pojazdy, okrety ? U mnie w domu jest ze 40 samolotow i z 10 statkow wiec nastepne z checia przyjme jesli masz ich sie pozbywac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości