przerywa na wysokich obrotach :(

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Dave2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)

przerywa na wysokich obrotach :(

Post autor: Dave2 » śr gru 13, 2006 6:30 pm

przewody wymienione , kondensator też , iskra na wszystkich świecach , cewka ma poprawne napięcie a więc??? gaźnik jest jikova czyściłem w nim dysze co jeszcze może być w nim nie tak???
GAZ 69M , 1966 r. , żółte blachy :D

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » śr gru 13, 2006 8:42 pm

u mnie padł aparat...
zadawałem wiele pytań, a okazało się, że na wałku aparatu były takie luzy, że pracował jak mimośród...
Nabyłem nowy aparat-nie miałem już wyboru...i zaczęło działać.
sprawdź to

pozdrawiam
Jakub

Awatar użytkownika
Std
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Std » śr gru 13, 2006 11:10 pm

Moze takie gupie troszke ale sprawdz uklad zasilania w paliwo, pompe, filtr, i zobacz czy jest to samo jak zasilisz z buteli benzynka z innej stacji taka "kroplówka"
Wykładnikiem nie jest ilość postów i od kiedy na forum, raczej ile lat babrasz sie w błocie:D

Dave2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)

Post autor: Dave2 » śr gru 13, 2006 11:17 pm

analizując schemat jikova dopatrzyłem sie dyszy(podwyższonych obrotów) która mnie najbardziej interesuje a której nie da sie wykrecic w żaden sposób , poprostu nie ma nakrętki na zwykły klucz a śrubokrętem też sie nie da i jestem bezsilny :( HELP ME

Dave2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)

Post autor: Dave2 » śr gru 20, 2006 11:21 pm

dziś rozebrałem aparat no i rzeczywiście są spore luzy na wałku pośrednim , z tego co pytałem znajomego to luzu wogóle nie powinno by , no i poniekąd to pasuje bo na wolnych obrotach dobrze chodził(teraz juz nie chce zapalic) a na wysokich przerywał , przerywacz głupieje i raz poda iskre raz nie , jutro biore inny aparat na próbe , z żuka podejdzie do dolniaka 2430 ??

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » śr gru 20, 2006 11:55 pm

gdy sa luzy to na wysokich obrotach jest zbyt duza przerwa i wypadaja zaplony...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » czw gru 21, 2006 12:01 am

Dave2 pisze: (...)
jutro biore inny aparat na próbe , z żuka podejdzie do dolniaka 2430 ??
Powinien....chyba .... w gniazdo wejdzie tylko nie pamiętam czy nie ma różnicy w długości.
Nie kupuj, tylko pożycz, albo weź stary ze sobą do sklepu.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » czw gru 21, 2006 1:14 am

Uwaga !
Aparat żuka ma inna charakterystykę ... ale można spróbować.

Dave2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)

Post autor: Dave2 » czw gru 21, 2006 4:38 pm

kupiłem dziś na szrocie na 2 aparaty kompletne moze sie z nich jeden złoży :lol: , byłem tez u mechanika powiedział żeby styki przerywacza przejechać papierem wodnym... mówił że luz na wałku nie ma znaczenia , dziś to myśle zmontować i zobaczymy...

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » czw gru 21, 2006 5:27 pm

Dave2 pisze: byłem tez u mechanika powiedział żeby styki przerywacza przejechać papierem wodnym... mówił że luz na wałku nie ma znaczenia...
...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw gru 21, 2006 7:21 pm

To zmień sobie mechanika
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » czw gru 21, 2006 9:24 pm

Miskiller pisze:
Dave2 pisze: byłem tez u mechanika powiedział żeby styki przerywacza przejechać papierem wodnym... mówił że luz na wałku nie ma znaczenia...
...
czym jeszcze zajmuje sie twoj mechanik?
wiąże krawaty i odbiera ciąże? :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » czw gru 21, 2006 10:22 pm

Dave2 pisze:kupiłem dziś na szrocie na 2 aparaty kompletne moze sie z nich jeden złoży :lol: , byłem tez u mechanika powiedział żeby styki przerywacza przejechać papierem wodnym... mówił że luz na wałku nie ma znaczenia , dziś to myśle zmontować i zobaczymy...
Yyy, ten mechanik to od czego? Od urzadzen mleczrskich?
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw gru 21, 2006 11:57 pm

Od dzwonków gazowych :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pt gru 22, 2006 10:00 am

Jakub p. pisze:Uwaga !
Aparat żuka ma inna charakterystykę ... ale można spróbować.
możesz powiedzieć o jaką charakterystykę aparatu Ci chodzi ??
z tego co pamiętam to nie było żadnej różnicy pomiędzy aparatem z dolniaka czy od górnego jeden typ to był z tym że były dwa rodzaje kopułki.
Po co sobie komplikować proste sprawy :)21
Gazy 69

Bosman
Posty: 513
Rejestracja: pn sty 30, 2006 12:34 am
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Post autor: Bosman » pt gru 22, 2006 3:56 pm

A to się mylisz!

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pt gru 22, 2006 6:23 pm

Darek pisze:
Jakub p. pisze:Uwaga !
Aparat żuka ma inna charakterystykę ... ale można spróbować.
możesz powiedzieć o jaką charakterystykę aparatu Ci chodzi ??
z tego co pamiętam to nie było żadnej różnicy pomiędzy aparatem z dolniaka czy od górnego jeden typ to był z tym że były dwa rodzaje kopułki.
Po co sobie komplikować proste sprawy :)21
...o wartości wyprzedzenia regulatorów odśrodkowego i próżniowego... może nieodczuwalne ale są....
W jakimś stopniu na pewno ma to wpływ na jakość pracy silnika.
pozdrawiam
Jakub

Dave2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)

Post autor: Dave2 » sob gru 23, 2006 1:45 pm

gazik już naprawiony , na 99% przyczyną nie był sam aparat stricte chociaż nie wiadomo , tylko świece które traciły iskre na wysokich obrotach mimo że były nowe... wsadziłem 3 inne świece i jedną starą i jak ręką odjął , pięknie silniczek zaczął chodzić , poprostu świece sie zawalają , będzie jeszcze dostawał za dużo paliwa i problem zapewne w tym tkwi...

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » sob gru 23, 2006 7:00 pm

ok.
luz

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » śr gru 27, 2006 7:20 pm

Świece już niejednego sponiewierały, sam miałem taka przygodę, że całkiem dobrze jeżdzący samochód po wyjechaniu z garażu i zgaszeniu silnika juz nie zapalił, pomogła dopiero wymiana wszystkich świec.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » śr gru 27, 2006 11:53 pm

ja mam podobne pytanie a czepialem sie juz wszystkiego i jestem glupi, zrobilo sie tak ze auto nawysokich obrotach dochodzi do pewnego momentu i dalej sie niewkreca, jak ma zapodam wiecej gazu na dawce to wtedy chodzi prawidlowo ale, powinno dzialac normalnie przy wczesniejszym ustawieniu bo teraz pali 5l wiecej, mozeliwe ze sie reduktor(parownik) spierniczyl?
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Dave2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)

Post autor: Dave2 » śr sty 03, 2007 1:27 pm

a więc tak tydzień temu przed świetami w sobote była akcja holowanie , gazik zgasł i już nie chciał zapalić , świece - mokre , gaźnik do dupy zalewa świece jak mówiłem jest to jikov a więc co to może być??? jaki gaźnik byście polecili żeby zejść ze spalaniem ???

Dave2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)

Post autor: Dave2 » śr sty 03, 2007 1:29 pm

na tym K-22P bedzie wiecej palił czy mniej jak go przykrece w stosunku do jikova???

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » czw sty 04, 2007 1:37 am

Coś Ty się uparł na ten gaźnik...?
Wywal go w cholerę i postaw WEBERA od ŻUKa.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
Phalik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pn mar 21, 2005 2:20 pm
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Phalik » czw sty 04, 2007 8:15 am

JA'JACEK pisze:Coś Ty się uparł na ten gaźnik...?
Wywal go w cholerę i postaw WEBERA od ŻUKa.
A jak go będziesz montował nie zapomnij o mocowaniu gaźnika lub całym kolektorze ssący. Jesteśmy po wymianie "jikova" na webera i problemy znikły. Obroty da się ustawić no i pali od kopa :).

Z pozdr....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości