gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
Dave2
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)
Post
autor: Dave2 » śr gru 13, 2006 6:30 pm
przewody wymienione , kondensator też , iskra na wszystkich świecach , cewka ma poprawne napięcie a więc??? gaźnik jest jikova czyściłem w nim dysze co jeszcze może być w nim nie tak???
GAZ 69M , 1966 r. , żółte blachy

-
Jakub p.
-

- Posty: 142
- Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Jakub p. » śr gru 13, 2006 8:42 pm
u mnie padł aparat...
zadawałem wiele pytań, a okazało się, że na wałku aparatu były takie luzy, że pracował jak mimośród...
Nabyłem nowy aparat-nie miałem już wyboru...i zaczęło działać.
sprawdź to
pozdrawiam
Jakub
-
Std
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:43 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Std » śr gru 13, 2006 11:10 pm
Moze takie gupie troszke ale sprawdz uklad zasilania w paliwo, pompe, filtr, i zobacz czy jest to samo jak zasilisz z buteli benzynka z innej stacji taka "kroplówka"
Wykładnikiem nie jest ilość postów i od kiedy na forum, raczej ile lat babrasz sie w błocie:D
-
Dave2
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)
Post
autor: Dave2 » śr gru 13, 2006 11:17 pm
analizując schemat jikova dopatrzyłem sie dyszy(podwyższonych obrotów) która mnie najbardziej interesuje a której nie da sie wykrecic w żaden sposób , poprostu nie ma nakrętki na zwykły klucz a śrubokrętem też sie nie da i jestem bezsilny

HELP ME
-
Dave2
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)
Post
autor: Dave2 » śr gru 20, 2006 11:21 pm
dziś rozebrałem aparat no i rzeczywiście są spore luzy na wałku pośrednim , z tego co pytałem znajomego to luzu wogóle nie powinno by , no i poniekąd to pasuje bo na wolnych obrotach dobrze chodził(teraz juz nie chce zapalic) a na wysokich przerywał , przerywacz głupieje i raz poda iskre raz nie , jutro biore inny aparat na próbe , z żuka podejdzie do dolniaka 2430

-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » śr gru 20, 2006 11:55 pm
gdy sa luzy to na wysokich obrotach jest zbyt duza przerwa i wypadaja zaplony...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
JA'JACEK
-

- Posty: 2876
- Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Mazury
Post
autor: JA'JACEK » czw gru 21, 2006 12:01 am
Dave2 pisze: (...)
jutro biore inny aparat na próbe , z żuka podejdzie do dolniaka 2430

Powinien....chyba .... w gniazdo wejdzie tylko nie pamiętam czy nie ma różnicy w długości.
Nie kupuj, tylko pożycz, albo weź stary ze sobą do sklepu.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
-
Jakub p.
-

- Posty: 142
- Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Jakub p. » czw gru 21, 2006 1:14 am
Uwaga !
Aparat żuka ma inna charakterystykę ... ale można spróbować.
-
Dave2
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)
Post
autor: Dave2 » czw gru 21, 2006 4:38 pm
kupiłem dziś na szrocie na 2 aparaty kompletne moze sie z nich jeden złoży

, byłem tez u mechanika powiedział żeby styki przerywacza przejechać papierem wodnym... mówił że luz na wałku nie ma znaczenia , dziś to myśle zmontować i zobaczymy...
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » czw gru 21, 2006 5:27 pm
Dave2 pisze: byłem tez u mechanika powiedział żeby styki przerywacza przejechać papierem wodnym... mówił że luz na wałku nie ma znaczenia...
...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw gru 21, 2006 7:21 pm
To zmień sobie mechanika
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » czw gru 21, 2006 9:24 pm
Miskiller pisze:Dave2 pisze: byłem tez u mechanika powiedział żeby styki przerywacza przejechać papierem wodnym... mówił że luz na wałku nie ma znaczenia...
...
czym jeszcze zajmuje sie twoj mechanik?
wiąże krawaty i odbiera ciąże?

-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » czw gru 21, 2006 10:22 pm
Dave2 pisze:kupiłem dziś na szrocie na 2 aparaty kompletne moze sie z nich jeden złoży

, byłem tez u mechanika powiedział żeby styki przerywacza przejechać papierem wodnym... mówił że luz na wałku nie ma znaczenia , dziś to myśle zmontować i zobaczymy...
Yyy, ten mechanik to od czego? Od urzadzen mleczrskich?
Cholerna sprezynka
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw gru 21, 2006 11:57 pm
Od dzwonków gazowych

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » pt gru 22, 2006 10:00 am
Jakub p. pisze:Uwaga !
Aparat żuka ma inna charakterystykę ... ale można spróbować.
możesz powiedzieć o jaką charakterystykę aparatu Ci chodzi
z tego co pamiętam to nie było żadnej różnicy pomiędzy aparatem z dolniaka czy od górnego jeden typ to był z tym że były dwa rodzaje kopułki.
Po co sobie komplikować proste sprawy

Gazy 69
-
Bosman

- Posty: 513
- Rejestracja: pn sty 30, 2006 12:34 am
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
Post
autor: Bosman » pt gru 22, 2006 3:56 pm
A to się mylisz!
-
Jakub p.
-

- Posty: 142
- Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Jakub p. » pt gru 22, 2006 6:23 pm
Darek pisze:Jakub p. pisze:Uwaga !
Aparat żuka ma inna charakterystykę ... ale można spróbować.
możesz powiedzieć o jaką charakterystykę aparatu Ci chodzi ??
z tego co pamiętam to nie było żadnej różnicy pomiędzy aparatem z dolniaka czy od górnego jeden typ to był z tym że były dwa rodzaje kopułki.
Po co sobie komplikować proste sprawy :)21
...o wartości wyprzedzenia regulatorów odśrodkowego i próżniowego... może nieodczuwalne ale są....
W jakimś stopniu na pewno ma to wpływ na jakość pracy silnika.
pozdrawiam
Jakub
-
Dave2
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)
Post
autor: Dave2 » sob gru 23, 2006 1:45 pm
gazik już naprawiony , na 99% przyczyną nie był sam aparat stricte chociaż nie wiadomo , tylko świece które traciły iskre na wysokich obrotach mimo że były nowe... wsadziłem 3 inne świece i jedną starą i jak ręką odjął , pięknie silniczek zaczął chodzić , poprostu świece sie zawalają , będzie jeszcze dostawał za dużo paliwa i problem zapewne w tym tkwi...
-
Jakub p.
-

- Posty: 142
- Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Jakub p. » sob gru 23, 2006 7:00 pm
ok.
luz
-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » śr gru 27, 2006 7:20 pm
Świece już niejednego sponiewierały, sam miałem taka przygodę, że całkiem dobrze jeżdzący samochód po wyjechaniu z garażu i zgaszeniu silnika juz nie zapalił, pomogła dopiero wymiana wszystkich świec.
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » śr gru 27, 2006 11:53 pm
ja mam podobne pytanie a czepialem sie juz wszystkiego i jestem glupi, zrobilo sie tak ze auto nawysokich obrotach dochodzi do pewnego momentu i dalej sie niewkreca, jak ma zapodam wiecej gazu na dawce to wtedy chodzi prawidlowo ale, powinno dzialac normalnie przy wczesniejszym ustawieniu bo teraz pali 5l wiecej, mozeliwe ze sie reduktor(parownik) spierniczyl?
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Dave2
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)
Post
autor: Dave2 » śr sty 03, 2007 1:27 pm
a więc tak tydzień temu przed świetami w sobote była akcja holowanie , gazik zgasł i już nie chciał zapalić , świece - mokre , gaźnik do dupy zalewa świece jak mówiłem jest to jikov a więc co to może być??? jaki gaźnik byście polecili żeby zejść ze spalaniem

?
-
Dave2
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Śląskie , między pszczyną a żorami :)
Post
autor: Dave2 » śr sty 03, 2007 1:29 pm
na tym K-22P bedzie wiecej palił czy mniej jak go przykrece w stosunku do jikova???
-
JA'JACEK
-

- Posty: 2876
- Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Mazury
Post
autor: JA'JACEK » czw sty 04, 2007 1:37 am
Coś Ty się uparł na ten gaźnik...?
Wywal go w cholerę i postaw WEBERA od ŻUKa.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
-
Phalik
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: pn mar 21, 2005 2:20 pm
- Lokalizacja: Brzesko
Post
autor: Phalik » czw sty 04, 2007 8:15 am
JA'JACEK pisze:Coś Ty się uparł na ten gaźnik...?
Wywal go w cholerę i postaw WEBERA od ŻUKa.
A jak go będziesz montował nie zapomnij o mocowaniu gaźnika lub całym kolektorze ssący. Jesteśmy po wymianie "jikova" na webera i problemy znikły. Obroty da się ustawić no i pali od kopa

.
Z pozdr....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości