Strona 1 z 1

Wspomaganie

: ndz gru 07, 2003 2:23 pm
autor: Student
Strasznie ładne to wszystko co piszą koledzy w dziale uaz, ale mnie inna rzecz nurtuje - jakby domotać do silnika s21 pompe to jak ją napedzić? Trzaby chyba coś z kołem pasowym mataczyć ( na wale ) bo raczej żuków benzyniaków ze wspomaganiem nie wypuszczali. Może ktoś ćwiczył ten temat?

: ndz gru 07, 2003 2:37 pm
autor: Kasprol
studen dospawaj do koła pasowego drugie pod szpilki np uchwytu alternatora uchwyt pod pompe i tylko patrz aby koła pasowe były w jednej lini aby paska nie scieło

: ndz gru 07, 2003 2:45 pm
autor: Student
Tak myślałem, że trzeba drugie kółko dospawać. No nic - całą zimę mam na zmoty :)21

: ndz gru 07, 2003 3:03 pm
autor: Kasprol
stuent masz fajne zdjecie z Kama ze zlotu na tle gza

: ndz gru 07, 2003 3:07 pm
autor: Student
Ogólnie kilka zdjęć jest ładnych. Teraz przez zimę będziemy doprowadzać auto do stanu - lepszej prezencji wizualnej :)21 Bo już jest tak poobijany i podrutowany, że aż mi go szkoda. A i parę nowinek technicznych i tzw. usprawnień będę chciał przy długich zimowych wieczorach wprowadzić.

: ndz gru 07, 2003 3:08 pm
autor: Student
Na przykład właśnie wspomaganie kierownicy, bo po każdym wyjeździe w teren mam łapy pościerane, że aż strach.

: ndz gru 07, 2003 3:23 pm
autor: Marek Glinka
Jak jest miejsce na dodatkowe koło to cos wymyślimy. Rozejrzyj się raczej za przekładnią.

: ndz gru 07, 2003 3:36 pm
autor: Student
Spróbuję z tą od BMW - w uazach piszą że nie trzeba motać jak z Mesiem - mimo wszystko nie jestem zwolennikiem cięcia ramy - człowiek lubi sobie czasem polatać :wink: A rama w takim stanie, że chyba bym musiał na głowę upaść, żeby z diaksem do niej podchodzić. Za dobra jest. Muszę tylko na szrocik podskoczyć i wybadać co i jak.

: ndz gru 07, 2003 3:40 pm
autor: Student
A no i najważniejsze - załóżmy, ze znalazłem odpowiednią przekładnię, pompę i wszystkie potrzebne do tego szpeje - jak to sprawdzić, żeby się na mine nie wpakować. ( sprawdzić czy sprawne znaczy )