gaz 69 AM

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
tomlew
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:28 am

gaz 69 AM

Post autor: tomlew » śr cze 06, 2007 11:33 am

witam :lol:
kupilem gaza 69 AM z silnikiem od żuka, który w terenie bardzo slabo sie pisuje ldatego tez chce go wymienic na 3.0D od mercedesa 310 ze skrzynia czy wstawienie go jest możliwe???

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » śr cze 06, 2007 11:58 am

jest, by³o na forum->szukaj.
A mo¿e te s³abe zdolno¶ci s± przez kierowce? Gazik wiele potrafi, poje¼dzij i wtedy zobacz.
Gaz 69

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » śr cze 06, 2007 12:13 pm

hyhy
Standardowy text na powitanie + kpina z umiejętności powożenia :)21
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

koolor
 
 
Posty: 113
Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:59 pm
Lokalizacja: Warszawa Lublin
Kontaktowanie:

Hmmmmm ..........

Post autor: koolor » śr cze 06, 2007 12:40 pm

Moze powiem to co juz i tak piszą na forum ale jesli masz gaza zblizonego do orginału , to nie warto motać , wsadzisz diesla , trzeba bedzie zmienić pedały hamulca sprzegła , resory trzeba bedzie wzmacniac itp itp wiec to po prostu poczatek motania , moze po prostu zrobic generalny remont tego żuka , sprzęgło sprawdzic i po koleji i bez wiekszego motania zostać sobie przy tym co jest :-) .
Zawsze z tej pozycji założyć dolniaka , a jak gródź kabiny bedzie wycieta pod skrzynie od MB i chłodnica wywalona bo za gruba ?? to juz cieżko bedzie .

pozdrawiam
http://www.gaz69.pl
MIĄŻSZ - słuchajcie tego zespołu , wygraliśmy tegoroczną FAME 2010

Awatar użytkownika
cziko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: pt cze 01, 2007 9:00 am
Lokalizacja: Skierniewice, łódzkie
Kontaktowanie:

Post autor: cziko » śr cze 06, 2007 7:07 pm

!!ZAPRASZAM!!

btw: GAZ bardzo dobrze sobie radzi w terenie z silnikiem żuka.... :)2 Wsadzisz MB to zaraz zacznie się motanie - poukręcane półosie itd.... w ogóle to profanacja GAZika :(
:)21

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » śr cze 06, 2007 10:21 pm

Ja startuje w wyczynie z Żukietą i zbytnio nie narzekam. A nie raz byłem pozytywnie zaskoczony. Trzeba tylko pamiętać, że Gaz z żuczkiem to nie upalacz na piaskarnie.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Re: gaz 69 AM

Post autor: JA'JACEK » śr cze 06, 2007 10:41 pm

tomlew pisze:witam :lol:
kupilem gaza 69 AM z silnikiem od żuka, (...) chce go wymienic na 3.0D od mercedesa 310 ze skrzynia czy wstawienie go jest możliwe???
Czyżby się szykował kolejny pogrzeb GAZa.........?
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
terenowiec69
 
 
Posty: 197
Rejestracja: wt sie 02, 2005 9:51 pm
Lokalizacja: Chełm woj. lubelskie

Post autor: terenowiec69 » czw cze 07, 2007 9:08 am

Ja zrobiłem remont kapitalny silnika zukowskiego+fabtycznie nowa głowica -koszty=1100zł.Jeszcze nie odpalany,zobaczymy jak sie bedzie sprawował.Ja bym nigdy nie wsadził silnika z mb.Szkoda by mi było zniszczyć taki samochód.
terenowiec69,GAZ 69 AM 1964r,GAZ 69 M 1971r,

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw cze 07, 2007 10:23 am

No to jeszcze napisz co w tej kapitalce było :o
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
terenowiec69
 
 
Posty: 197
Rejestracja: wt sie 02, 2005 9:51 pm
Lokalizacja: Chełm woj. lubelskie

Post autor: terenowiec69 » czw cze 07, 2007 12:41 pm

Prosze bardzo:
Nowa głowica kompletna
Szlif cylindrów(II)+osiowanie
Planowanie bloku 0,07
Oczywiście nowe tłoki
Nowe pierścienie
Nowe tulejki w główke korbowodu
Korbowody sprawdzone i zregenerowane pod panewki
Nowy wałek rozrządu+nowe dwa koła rozrządu
Wał korbowy przeszlifowany na kolejny wymiar remontowy
Oczywiście nowe panewki głowne i korbowodowe
Wał korbowy wyważony z zamachem i szprzęgłem.
Oczywiście komplet nowych uszczelek
Silnik zmontowany i załozony w rame.
Z osprzetu załozona nowa pompa wody,aparat zapłonowy,rozrusznik na nogę,tarcza sprzęgła,świece,przewody zapłonowe,rurka smarowania głowicy.
Używany jest tylko alternator i pompa paliwa.
Wszystkie nowe części kupowałem za 1/3 ceny.
terenowiec69,GAZ 69 AM 1964r,GAZ 69 M 1971r,

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » czw cze 07, 2007 6:12 pm

ano aktualnie jak sie poszuka to części do Żunia za grosze można kupić!!!!!

co do wsadzania silnika Mercedesa do GAZ-a a w szczególności do Komandorki to czysta profanacja i szkoda auta!!!!!!!

Pozdrawiam
Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw cze 07, 2007 6:24 pm

Maciek Skura pisze:
co do wsadzania silnika Mercedesa do GAZ-a a w szczególności do Komandorki to czysta profanacja i szkoda auta!!!!!!!

Pozdrawiam
Maciek
popieram :)2

przywróć go do oryginału,najlepiej na dolniaku .....


:)21
LJ 70

Koorneliusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: pn mar 12, 2007 6:52 pm
Lokalizacja: Leśna -dolnośląskie

Re: gaz 69 AM

Post autor: Koorneliusz » czw cze 07, 2007 8:54 pm

tomlew pisze:witam :lol:
kupilem gaza 69 AM z silnikiem od żuka, który w terenie bardzo slabo sie pisuje ldatego tez chce go wymienic na 3.0D od mercedesa 310 ze skrzynia czy wstawienie go jest możliwe???
Jestem w podobnej sytacji do twojej , tyż niedawno kupiłem Gaziora 69, rozawżałem wszystkie za i przeciw z wsadzeniem innego niż Żukowski ( niestety nie miałem oryginała) silnika. Wyszło mi na to że nie warto. Jak piszą chłopaki ropoczniesz niekończace się przeróbki (kosztowne) jak resory, pedały , chłodnica , poduszki pod silnik itp. i razcej nigdy nie wrócisz do oryginału.
Gaz 69 -59r.

Awatar użytkownika
terenowiec69
 
 
Posty: 197
Rejestracja: wt sie 02, 2005 9:51 pm
Lokalizacja: Chełm woj. lubelskie

Post autor: terenowiec69 » pt cze 08, 2007 11:17 am

Silnik żukowski-ponadczasowa konstrukcja,przetrzyma wszystko.
Robisz kolejny remont i chodzi,i tak od conajmniej 37 lat,kiedy pokazał sie w sam.warszawa.Dla mnie jest ok,ceny części wręcz czasami śmieszne,duża dostepność,a w razie czego szybki powrót do dolniaka. :)2 !!
terenowiec69,GAZ 69 AM 1964r,GAZ 69 M 1971r,

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pt cze 08, 2007 8:54 pm

tylko z żukiem reduktor baręczy
lepszy by był orginał dolniak

ale napewno nie jakiś tam MB

za pocięcie AeMa wale w morde z zaskoczenia bez wzgledu na okoliczności i konsekwencje !!!!!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » pt cze 08, 2007 11:24 pm

L80 pisze:tylko z żukiem reduktor baręczy
(...)
:o ..... Co robi...?
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt cze 08, 2007 11:34 pm

Zuka jek się odpowiednio dłubnie to 90 kucy idzie pogonić :wink:
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob cze 09, 2007 12:33 am

klucz13 pisze:Zuka jek się odpowiednio dłubnie to 90 kucy idzie pogonić :wink:
boszzz teraz już wiem dlaczego wszyscy mnie wyprzedzają :roll: :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » sob cze 09, 2007 12:36 am

klucz13 pisze:Zuka jek się odpowiednio dłubnie to 90 kucy idzie pogonić :wink:
Jakieś szczegóły??
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob cze 09, 2007 12:53 am

luk pisze:
klucz13 pisze:Zuka jek się odpowiednio dłubnie to 90 kucy idzie pogonić :wink:
Jakieś szczegóły??
Wałek rożrządu, kolektory,wyważenie itd :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob cze 09, 2007 1:29 am

Nowa głowica kompletna
Szlif cylindrów(II)+osiowanie
Planowanie bloku 0,07
Oczywiście nowe tłoki
Nowe pierścienie
Nowe tulejki w główke korbowodu
Korbowody sprawdzone i zregenerowane pod panewki
Nowy wałek rozrządu+nowe dwa koła rozrządu
Wał korbowy przeszlifowany na kolejny wymiar remontowy
Oczywiście nowe panewki głowne i korbowodowe
Wał korbowy wyważony z zamachem i szprzęgłem.
Oczywiście komplet nowych uszczelek
Silnik zmontowany i załozony w rame.
Z osprzetu załozona nowa pompa wody,aparat zapłonowy,rozrusznik na nogę,tarcza sprzęgła,świece,przewody zapłonowe,rurka smarowania głowicy.
Używany jest tylko alternator i pompa paliwa.
Wszystkie nowe części kupowałem za 1/3 ceny.

No własnie za 1/3 ceny
Ale nie wszyscy moga tak tanio kupić :lol:
inaczej kalkulacja wychodzi więcej 8)
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » sob cze 09, 2007 9:22 am

JA'JACEK pisze:
L80 pisze:tylko z żukiem reduktor baręczy
(...)
:o ..... Co robi...?
żęzi reduktor
dostaje rezonansu
najczęściej na ostatnim biegu po przekroczeniu 40 - 50 km na godzine i wjeżdrzaniu pod delikatne wzniesienie
nawet dobrze poskładany , bez luzów i tak po czasie zacznie grzechotać
słychać najprawdopodobnie duże koło przesuwane które przelącza terenowe szosowe
te koło pracuje bez łożyska na wałku
i na tym walku z racji luzu dostaje rezonansu
przeróbka i wsadzenie tam łożyska igielkowego troche pomaga ale mimo wszystko dalej potrafi zaterkotać
nie wiem czy to możliwe ale podobno koło zamachowe z dolniaka jest cięższe od żukowego
gdyby dalo je się założyć do silnika żuka kłopoty powinny zniknąć
reduktor gazika stosowany jest w wielu patentach
ale w komplecie z silnikiem żuka sobie nie radzi
tak jakby ruch obrotowy wału korbowego w żuku był nierównomierny
tj:tlok u góry
zapłon
praca
koła zembate napięte pod obciążeniem
ale zanim nastempny garnek wykona prace zabraknie impetu walu korbowego i na moment tryby się zluzują
a potem praca i znów obciążenie
i to własnie żezi

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » pn cze 11, 2007 6:50 am

To nie koło tylko wał korbowy jest cięższy(o ok 1/4: dodatkowe przeciwwagi, wieksze pozostałe). Żuk z wałem i tłokami od dolniaka (2,4) to już niezły sprzęt. Z wałkiem rozrządu, kolektorami, gaźnikiem 2V, splanowaniem głowicy zapitala aż miło :)2 :wink: . (było to już omawiane)
Zawsze pozostaje opcja forda V6 (też opisane), który jednak jest bardziej trwały niż wykręcony Żuk :)3 Do sporadycznego upalania V6 znacznie lepszy niż MB 300D. No i w jakim stanie mogą być 20-25 silniki z beczki :)3
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
michalgaz69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: wt mar 06, 2007 8:37 am
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: michalgaz69 » pn cze 11, 2007 7:55 am

Piter69A pisze:To nie koło tylko wał korbowy jest cięższy(o ok 1/4: dodatkowe przeciwwagi, wieksze pozostałe). Żuk z wałem i tłokami od dolniaka (2,4) to już niezły sprzęt. Z wałkiem rozrządu, kolektorami, gaźnikiem 2V, splanowaniem głowicy zapitala aż miło :)2 :wink: . (było to już omawiane)
Zawsze pozostaje opcja forda V6 (też opisane), który jednak jest bardziej trwały niż wykręcony Żuk :)3 Do sporadycznego upalania V6 znacznie lepszy niż MB 300D. No i w jakim stanie mogą być 20-25 silniki z beczki :)3
mercedes to mercedes nie ważne czy 5cio czy 50cio letnie silnik beczki jest super potęga diesla topic mozna a w terenie nigdy nie brakowało mi mocy
JESZCZE TROCHE I LUAZ RUSZY DO AKCJI

Awatar użytkownika
terenowiec69
 
 
Posty: 197
Rejestracja: wt sie 02, 2005 9:51 pm
Lokalizacja: Chełm woj. lubelskie

Post autor: terenowiec69 » wt cze 12, 2007 9:47 am

jak silnik zukowski żle współpracuje z reduktorem?nie mam pojecia o co wam chodzi
terenowiec69,GAZ 69 AM 1964r,GAZ 69 M 1971r,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości