
kupilem gaza 69 AM z silnikiem od żuka, który w terenie bardzo slabo sie pisuje ldatego tez chce go wymienic na 3.0D od mercedesa 310 ze skrzynia czy wstawienie go jest możliwe???
Moderator: Student
Czyżby się szykował kolejny pogrzeb GAZa.........?tomlew pisze:witam![]()
kupilem gaza 69 AM z silnikiem od żuka, (...) chce go wymienic na 3.0D od mercedesa 310 ze skrzynia czy wstawienie go jest możliwe???
Jestem w podobnej sytacji do twojej , tyż niedawno kupiłem Gaziora 69, rozawżałem wszystkie za i przeciw z wsadzeniem innego niż Żukowski ( niestety nie miałem oryginała) silnika. Wyszło mi na to że nie warto. Jak piszą chłopaki ropoczniesz niekończace się przeróbki (kosztowne) jak resory, pedały , chłodnica , poduszki pod silnik itp. i razcej nigdy nie wrócisz do oryginału.tomlew pisze:witam![]()
kupilem gaza 69 AM z silnikiem od żuka, który w terenie bardzo slabo sie pisuje ldatego tez chce go wymienic na 3.0D od mercedesa 310 ze skrzynia czy wstawienie go jest możliwe???
Jakieś szczegóły??klucz13 pisze:Zuka jek się odpowiednio dłubnie to 90 kucy idzie pogonić
żęzi reduktorJA'JACEK pisze:L80 pisze:tylko z żukiem reduktor baręczy
(...)..... Co robi...?
mercedes to mercedes nie ważne czy 5cio czy 50cio letnie silnik beczki jest super potęga diesla topic mozna a w terenie nigdy nie brakowało mi mocyPiter69A pisze:To nie koło tylko wał korbowy jest cięższy(o ok 1/4: dodatkowe przeciwwagi, wieksze pozostałe). Żuk z wałem i tłokami od dolniaka (2,4) to już niezły sprzęt. Z wałkiem rozrządu, kolektorami, gaźnikiem 2V, splanowaniem głowicy zapitala aż miło![]()
. (było to już omawiane)
Zawsze pozostaje opcja forda V6 (też opisane), który jednak jest bardziej trwały niż wykręcony ŻukDo sporadycznego upalania V6 znacznie lepszy niż MB 300D. No i w jakim stanie mogą być 20-25 silniki z beczki
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości