zaq pisze:Dobra, mam już polibusze. Chcę wymienić w prawym i lewym tyle. Zamierzam zrobić to tak: odkęcić mocowania amorów, odkręcić resory od mostu i wał napędowy, zaznaczyć pozycję mostu względem resorów, auto w górę, wyjąć most. Potem wyjąć resory, wydłubać stare gumki, włożyć polibusze, wszystko poskręcać. Na razie chyba dobrze?

Czy da radę ściągnąć resory za pomocą łychy do opon? Niestety nie dysponuję niczym bardziej wyrafinowanym.
Niestety przerwy na papierosa będą napewno

Nie musisz wyjmować mostu, ani odkręcać od niego resorów. Na lifcie za tylną belkę ramy podniesiesz gazika, tak aby odprężyły się resory. Następnie wyjmiesz wieszaki i wydłubiesz gumki za pomocą młotka i śrubokręta. Założysz z powrotem wieszaki i je skręcisz.
Jeśli chodzi o przednie mocowanie (tylnego resoru), to jest troszkę gorzej. Lift z boku gazika przyłożysz i podniesiesz aż do odprężenia resoru. Śrubę od sworznia wykręcisz, sworzeń wysuniesz za pomocą łomu zapartego na ramie oraz/lub dwóch śrub M8 które wkręcisz w główkę sworznia w której są odpowiednie otwory, jak nie dasz rady, to podgrzejesz sworzeń palnikiem. Po czym łomem odegniesz resor w dół, wydłubiesz zwłoki gumek i wsadzisz nowe. Opuścisz delikatnie i wsuniesz sworzeń, skręcisz.
Po każdym mocowaniu sobie zapalisz.
Jak masz mało czasu, to jako a little tiny hint powiem, że te tulejki które są na wieszakach są zwykle bardziej wybite. A jako że wymienia się je szybciej, to od nich zacznij.
Wymień od razu przednie tulejki mocowania przedniego resoru, zrobisz to tak samo jak z tylnymi od tylnego resoru. Tylne tulejki mocowania przedniego resoru zostaw sobie na później...