JA'JACEK pisze:zaq pisze:(...)
uchwyt pod Hi-lifta
(...)
Znaczy co....? Będziesz go na tym trzepaku woził ? Marny pomysł.
Staniesz się ulubieńcem okolicznych patroli policyjnych....

cholera, ja nie mam żadnego trzepaka a tym bardziej z uchwytami pod hi-lifta a i tak jestem ulubieńcem patroli policyjnych
zaq pisze:Rury mają spełniać zadania następujące:
ochrona przodu przed krzaczorami
miejsce montażu halogenów
uchwyt pod Hi-lifta
miejsce przyczepienia odciągów
i ma to być estetyczne, pasujące do Gaza
No więc zrób symulacje

weź jakąś sporą gałąź, kilka razy zdziel (lekko) przód gaza, sprawdź w których miejscach są najbardziej potrzebne rury i pod jakim kątem być powinny żeby przeszkody mogły się po nich "ześliznąć" weź pod uwagę lekkie pierdyknięcie się z drzewkiem żeby trzepak nie giął karoserii.
Z lampami tak samo... podłącz jakąś i sprawdż w którym miejscu są najbezpieczniejsze, gdzie najmniej przeszkadzają i gdzie najlepiej oświetlają... odciągi? przyłóż linkę. W którym miejscu zakończona będzie najlepiej spełniała swoją rolę?
Jeśli już hi-lift ma wisieć na orurowaniu to chyba tylko między trzepakiem a osłoną chłodnicy powyżej świateł.
Wydaje mi się że w ten sposób np. na kartce "nakreślisz" sobie praktyczny kształt orurowania, który możesz zweryfikować pod względem wizualnym.
Ja sobie lubie życie komplikować
