2,9v6 a zmielona skrzynia gaza
Moderator: Student
2,9v6 a zmielona skrzynia gaza
Witam po ostatniej jezdzie na tej zmocie zmielilo doszczetnie skrzynie
Jaka podpasowac skrzynie bo juz mi sie znudzilo wymieniac bebechy w skrzyni
Jaka podpasowac skrzynie bo juz mi sie znudzilo wymieniac bebechy w skrzyni
to włóz skrzynie od skorpio, nie wiem jak to wyjdzie z dlugościa, pewnie trzeba będzie przesunąc reduktor, ale jej nie zmieli, Kumpel jeżdzi na takim silniku za skrzynia uazową 4 biegową zsynchronizowana no i jak narazie podobno jest ok.
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
z długości można skrzynie fordowską obciąć coś koło 15 cmCrOOchy pisze:to włóz skrzynie od skorpio, nie wiem jak to wyjdzie z dlugościa, pewnie trzeba będzie przesunąc reduktor, ale jej nie zmieli, Kumpel jeżdzi na takim silniku za skrzynia uazową 4 biegową zsynchronizowana no i jak narazie podobno jest ok.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
można skrócić ale tylko 4 biegową skrzynie forda ja sie w to parę razy bawiłem ,lbl78 pisze:z długości można skrzynie fordowską obciąć coś koło 15 cmCrOOchy pisze:to włóz skrzynie od skorpio, nie wiem jak to wyjdzie z dlugościa, pewnie trzeba będzie przesunąc reduktor, ale jej nie zmieli, Kumpel jeżdzi na takim silniku za skrzynia uazową 4 biegową zsynchronizowana no i jak narazie podobno jest ok.było na forum o tym trzeba by było pokopac w archiwum
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
http://www.capri.pl/garage/gearboxeskam pisze:A od jakiego forda bedzie pasowac i jak to zmotac?
zreszta ta strona to dla ciebie kopalnia wiedzy



Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Od scorpiaka jest krótsza i ładnie pasuję - jednakże krótko żyje- za słaba po prostu. Natomiast uazowa jest nie do zarżnięcia - kiedyś kaciłem wertep , czarnorzeki , żubrowe imprezy ,bielszczaków , ze dwa sezony rmpst i mnóstwo innych imprez a skrzynia jest wciąż ta sama. Oczywiście synchronizatory działały nanosekundę - ale to przecież nie stanowi.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
jaki masz ten silnik - na jednej sondzie czy dwóch?zaq pisze:No i stałem się posiadaczem V6 2.9![]()
Teraz poszukuję dokumentacji do tego silnika (rysunki techniczne, opisy), albo kontaktu z kimś z okolic w-wy kto naprawdę zna się na tego typu silnikach.
jezeli masz wiązki i komputer od silnika na dwóch sondach, to mam wiazkę do porównania jakie przewody gdzie idą. Odpalałem silnik z tą instalacją w ramie i działa.
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ze skrzyniami temat jest taki ze w scorpio byly dwie skrzynie manualne. N9 i MT75. N9 to skrzynia zeliwna dosc dluga gabarytowo ale podobno mozna ja skrocic, MT75 natomiast jest sporo krotsza ale tez drozsza i wymaga sporej dbalosci o olej i olej najlepiej oryginalny forda bo jak naleje sie badziewia to zaraz jest problem. Obie skrzynie beda dzialaly dobrze tylko przy madrych przelozeniach w mostach i najlepiej z wolnym reduktorem. Jak ktos zapoda mosty patrola to juz jest problem i trzeba kombinowac skrzynie od mesia najlepiej. Jak ktos ma jakies pytania to sluze rada bo caly ten temat dosyc mocno przerabialem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Re:
2.9 EFI mial 145KMKrzysio pisze:Jeździłem takimi silnikami i stwierdzam fakt że jeśli na wtrysku ma 150 KM (z chakiem) to na gaźniku ma ich dużo więcej. Więcej pali ale tu nie chodzi o paliwo.
2.8 gaznik mial 150KM w Granadzie i 160KM na podwojnym wydechu w Capri
Najlepsze rozwiazanie - na 2.9 zalozyc kolektor gaznikowy i na to wiekszy gaznik (seryjnie byl 38/38, ale mozna trafic 40/40 a nawet 42/42).
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 12:25 pm przez petercapri, łącznie zmieniany 1 raz.
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Re:
Po prostu do obu skrzyn nalezy lac olej, a nie hipoltiger pisze:Ze skrzyniami temat jest taki ze w scorpio byly dwie skrzynie manualne. N9 i MT75. N9 to skrzynia zeliwna dosc dluga gabarytowo ale podobno mozna ja skrocic, MT75 natomiast jest sporo krotsza ale tez drozsza i wymaga sporej dbalosci o olej i olej najlepiej oryginalny forda bo jak naleje sie badziewia to zaraz jest problem.

Olej nazywa sie Ford MT75, kolor czerwony.
Mozna tez wlac MT94 z Land Rovera, albo dowolny inny MTF.
W zadnym wypadku nie olej 80EP i lepiej nie ATF.
Obie skrzynie sa wytrzymale, ale MT75 duzo bardziej, duzo skrzyn N9 pochodzi ze scierek i Granad z czasow powszechnego druciarstwa i jest zarznieta przez brak oleju albo dolewanie hipola.
Krotkie skrzynie jak juz ktos napisal byly w Transitach.
Re: 2,9v6 a zmielona skrzynia gaza
Ja mam 2,8 i właśnie jestem w fazie motania do gaza. Ten silnik ma o tyle lepsze dla mnie rozwiązanie, że aparat ma na halotronie. Wrzucam do tego moduł elektroniczny i jest git. Mój pomysł na ten silnik to wyrzucenie całości elektryki i przerobienie na lpg. Najprostrza instalacja do jednopunktu. Rozpylacz na przepustnicy i powinno latać. Co do skrzyni to u nas mówi się o dwóch typach: krótka i długa. Bez problemu jest ta pierwsza. Trzeba tylko dorobić odpowiedni wałek do reduktora. Sprzęgło pasuje od 2,5 transita a jest dużo tańsze i mocniejsze.



Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69
uwielbiam 69

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości