gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw mar 18, 2004 10:07 pm
Wszystko wydłubane, rozebrane, przygotowane do montażu - tylko jedna rzecz mnie martwi - rozstaw podłużnic w fordzie - 71 cm, szerokość ramy w gaziku - 60 cm. To jak się z tą cholerną V-ką zmieścić obok kolumny kierowniczej? ( moje od dawna wałkowane v6 oczywiście )

-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw mar 18, 2004 10:15 pm
no dobra - piszę, bo mi to coś zaczyna śmiardolić koniecznością zastosowania kolumny łamanej...
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw mar 18, 2004 10:21 pm
napisałem

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » czw mar 18, 2004 10:21 pm
to wtedy do Mikołaja

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » czw mar 18, 2004 10:22 pm
odnośnie kolumny łamanej...

-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw mar 18, 2004 10:37 pm

5
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » czw mar 18, 2004 10:39 pm
zapytaj się to się dowiesz...

brakuje tylko przekładni łańcuchowej między kierownicą a kolumną

-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw mar 18, 2004 10:47 pm
Ja nie potrzebuję rozwiązań z "cudów opolskich"

, tylko takiego co sprawi, ze w krytycznej sytacji nie pojadę w krzuny

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » czw mar 18, 2004 10:48 pm
-
BĄKU

- Posty: 1579
- Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: BĄKU » pt mar 19, 2004 1:06 am
Było wsadzać 16V z Omegi a nie jakieś badziewie.

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » pt mar 19, 2004 9:13 pm
Tyle że badziewie wymiata a to twoje cuś jakoś nigdy do mety nie dojeżdża
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt mar 19, 2004 10:09 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » pt mar 19, 2004 10:19 pm
Wiem, widziałem i dla tego z litości chciałem mu go spalić. Co do motorka- może i dobry- do gza bulwarowego- dół słaby.
-
BĄKU

- Posty: 1579
- Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: BĄKU » sob mar 20, 2004 4:22 am
Szary leszczu, naucz się wysprzęglać na hopce , bo tak jak ty katujesz amokowo mosty to nawet w Bangladeszu tego nie potrafią zrobić.

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » sob mar 20, 2004 5:50 pm
BĄKU pisze:Szary leszczu, naucz się wysprzęglać na hopce , bo tak jak ty katujesz amokowo mosty to nawet w Bangladeszu tego nie potrafią zrobić.

Pitolisz synku o tym locie i pitolisz- w końcu oświece cie- przed startem nie zauważyłem że rura obluzowała się w gruszce i na oesie wysunęła się z niej, tak więc nie ważne- lot czy nie i tak by ustrojstwo szczezło. W nowej pochwie wywiercone, nagwintowane i skręcone obie rury do pochwy- wytrzymało wszystkie rundy rempstowe.Git.
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pn mar 22, 2004 7:55 am
Student pisze:no dobra - piszę, bo mi to coś zaczyna śmiardolić koniecznością zastosowania kolumny łamanej...
przy zakladaniu wspomagania do uaza tez musialem takie codo zastosowac ja to zrobilem laczac oryginalna kolumne z fiatowska i dziala to bardzo sprawnie
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » pt mar 26, 2004 10:09 am
Ja jak wsadzałem silnik od lublina do mojego gazika tez mialem walka z kolumna i wziąłem poprostu przerobiłem łape przy silniku jeszcze i narazie smiga, silnik nie wyskoczyl i nic nie peka gorzej jest z resorami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości