No i dobra - pytanie miażdżące :-)

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

No i dobra - pytanie miażdżące :-)

Post autor: Student » czw mar 18, 2004 10:07 pm

Wszystko wydłubane, rozebrane, przygotowane do montażu - tylko jedna rzecz mnie martwi - rozstaw podłużnic w fordzie - 71 cm, szerokość ramy w gaziku - 60 cm. To jak się z tą cholerną V-ką zmieścić obok kolumny kierowniczej? ( moje od dawna wałkowane v6 oczywiście ) :o

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 18, 2004 10:09 pm

mówiłem ci...napisz na priv do szarego
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw mar 18, 2004 10:15 pm

no dobra - piszę, bo mi to coś zaczyna śmiardolić koniecznością zastosowania kolumny łamanej...

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw mar 18, 2004 10:21 pm

napisałem :)21

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw mar 18, 2004 10:21 pm

to wtedy do Mikołaja :)21

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw mar 18, 2004 10:22 pm

odnośnie kolumny łamanej... :)21

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw mar 18, 2004 10:37 pm

:)5

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw mar 18, 2004 10:39 pm

zapytaj się to się dowiesz... :)21
brakuje tylko przekładni łańcuchowej między kierownicą a kolumną :)21

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw mar 18, 2004 10:47 pm

Ja nie potrzebuję rozwiązań z "cudów opolskich" :)21 , tylko takiego co sprawi, ze w krytycznej sytacji nie pojadę w krzuny :)21

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw mar 18, 2004 10:48 pm

:)21

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pt mar 19, 2004 1:06 am

Było wsadzać 16V z Omegi a nie jakieś badziewie. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pt mar 19, 2004 9:13 pm

Tyle że badziewie wymiata a to twoje cuś jakoś nigdy do mety nie dojeżdża

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt mar 19, 2004 10:09 pm

bo mu wały roz...... zbiorniki paliwa to tak jest ale silnik jest ok :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pt mar 19, 2004 10:19 pm

Wiem, widziałem i dla tego z litości chciałem mu go spalić. Co do motorka- może i dobry- do gza bulwarowego- dół słaby.

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » sob mar 20, 2004 4:22 am

Szary leszczu, naucz się wysprzęglać na hopce , bo tak jak ty katujesz amokowo mosty to nawet w Bangladeszu tego nie potrafią zrobić. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob mar 20, 2004 9:47 am

-bangladesz?
-nie desz nie bangla
#noichuj

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » sob mar 20, 2004 5:50 pm

BĄKU pisze:Szary leszczu, naucz się wysprzęglać na hopce , bo tak jak ty katujesz amokowo mosty to nawet w Bangladeszu tego nie potrafią zrobić. 8)
Pitolisz synku o tym locie i pitolisz- w końcu oświece cie- przed startem nie zauważyłem że rura obluzowała się w gruszce i na oesie wysunęła się z niej, tak więc nie ważne- lot czy nie i tak by ustrojstwo szczezło. W nowej pochwie wywiercone, nagwintowane i skręcone obie rury do pochwy- wytrzymało wszystkie rundy rempstowe.Git.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn mar 22, 2004 7:55 am

Student pisze:no dobra - piszę, bo mi to coś zaczyna śmiardolić koniecznością zastosowania kolumny łamanej...
przy zakladaniu wspomagania do uaza tez musialem takie codo zastosowac ja to zrobilem laczac oryginalna kolumne z fiatowska i dziala to bardzo sprawnie
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

silnik

Post autor: tiger » pt mar 26, 2004 10:09 am

Ja jak wsadzałem silnik od lublina do mojego gazika tez mialem walka z kolumna i wziąłem poprostu przerobiłem łape przy silniku jeszcze i narazie smiga, silnik nie wyskoczyl i nic nie peka gorzej jest z resorami.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości