Strona 1 z 1
No i dobra - pytanie miażdżące :-)
: czw mar 18, 2004 10:07 pm
autor: Student
Wszystko wydłubane, rozebrane, przygotowane do montażu - tylko jedna rzecz mnie martwi - rozstaw podłużnic w fordzie - 71 cm, szerokość ramy w gaziku - 60 cm. To jak się z tą cholerną V-ką zmieścić obok kolumny kierowniczej? ( moje od dawna wałkowane v6 oczywiście )

: czw mar 18, 2004 10:09 pm
autor: czesław&jarząbek
mówiłem ci...napisz na priv do szarego

: czw mar 18, 2004 10:15 pm
autor: Student
no dobra - piszę, bo mi to coś zaczyna śmiardolić koniecznością zastosowania kolumny łamanej...
: czw mar 18, 2004 10:21 pm
autor: Student
napisałem

: czw mar 18, 2004 10:21 pm
autor: banan
to wtedy do Mikołaja

: czw mar 18, 2004 10:22 pm
autor: banan
odnośnie kolumny łamanej...

: czw mar 18, 2004 10:37 pm
autor: Student

5
: czw mar 18, 2004 10:39 pm
autor: banan
zapytaj się to się dowiesz...

brakuje tylko przekładni łańcuchowej między kierownicą a kolumną

: czw mar 18, 2004 10:47 pm
autor: Student
Ja nie potrzebuję rozwiązań z "cudów opolskich"

, tylko takiego co sprawi, ze w krytycznej sytacji nie pojadę w krzuny

: czw mar 18, 2004 10:48 pm
autor: banan
: pt mar 19, 2004 1:06 am
autor: BĄKU
Było wsadzać 16V z Omegi a nie jakieś badziewie.

: pt mar 19, 2004 9:13 pm
autor: szary
Tyle że badziewie wymiata a to twoje cuś jakoś nigdy do mety nie dojeżdża
: pt mar 19, 2004 10:09 pm
autor: Kasprol
: pt mar 19, 2004 10:19 pm
autor: szary
Wiem, widziałem i dla tego z litości chciałem mu go spalić. Co do motorka- może i dobry- do gza bulwarowego- dół słaby.
: sob mar 20, 2004 4:22 am
autor: BĄKU
Szary leszczu, naucz się wysprzęglać na hopce , bo tak jak ty katujesz amokowo mosty to nawet w Bangladeszu tego nie potrafią zrobić.

: sob mar 20, 2004 9:47 am
autor: czesław&jarząbek
-bangladesz?
-nie desz nie bangla
: sob mar 20, 2004 5:50 pm
autor: szary
BĄKU pisze:Szary leszczu, naucz się wysprzęglać na hopce , bo tak jak ty katujesz amokowo mosty to nawet w Bangladeszu tego nie potrafią zrobić.

Pitolisz synku o tym locie i pitolisz- w końcu oświece cie- przed startem nie zauważyłem że rura obluzowała się w gruszce i na oesie wysunęła się z niej, tak więc nie ważne- lot czy nie i tak by ustrojstwo szczezło. W nowej pochwie wywiercone, nagwintowane i skręcone obie rury do pochwy- wytrzymało wszystkie rundy rempstowe.Git.
: pn mar 22, 2004 7:55 am
autor: MOC
Student pisze:no dobra - piszę, bo mi to coś zaczyna śmiardolić koniecznością zastosowania kolumny łamanej...
przy zakladaniu wspomagania do uaza tez musialem takie codo zastosowac ja to zrobilem laczac oryginalna kolumne z fiatowska i dziala to bardzo sprawnie
silnik
: pt mar 26, 2004 10:09 am
autor: tiger
Ja jak wsadzałem silnik od lublina do mojego gazika tez mialem walka z kolumna i wziąłem poprostu przerobiłem łape przy silniku jeszcze i narazie smiga, silnik nie wyskoczyl i nic nie peka gorzej jest z resorami.