Strona 1 z 1

Silnik 2.0D

: ndz maja 11, 2008 10:12 pm
autor: skalex
Witam!
Ma ktoś w swoim gaziku silniczek 2.0D od beczki lub jakiś podobny! Taki bede przeszczepiał do swojego gazika. Interesuje mnie jak to pasuje i jak to montować. I jak skrzynia pasuje. Prosiłbym o pomoc co tam trzeba przerabiać dorabiać itp. itd. Jak można to jakieś foty. Z góry dzieki.

: ndz maja 11, 2008 10:21 pm
autor: Babol
proponuję skorzystać z opcji "szukaj" - napewno znajdziesz wszystko co potrzebujesz... osobiście uważam, że jeśli jeszcze nie kupiłeś tego silniczka, to zastanów się nad wsadzeniem czego innego. dlaczego? znajdziesz na forum :)21
powodzenia

: sob maja 17, 2008 7:42 pm
autor: goralski
właściwie to nie chciało mi się zakładać nowego tematu a trapi mnie coś odnośnie silnika właśnie-jak macie w swoich zmotanych gaziorach (z przeszczepem serca) rozwiązane sterowanie gazem??my mieliśmy w 2.0 jakoś tam na cięgna zrobione,potem "na szybko" do 3.0 patenty linkowo-cięgnowe ale się wkurzyłem bo linki (gaz ręczny był dodatkowo zamontowany) i zacinały się strasznie...no i jestem w trakcie motanie czegoś "lepszego" (czy się uda to nie wiem jeszcze :) ) ale z chęcią bym obejrzał jakieś ciekawe i skuteczne rozwiązania (najlepiej pod oryginalny pedał). Byłoby uroczo gdyby kasztany i rzeczowe wypracowania obrazowały jakieś zdjęcia :)23 szczególnie jestem zainteresowany patentami z mesia...

Re: Silnik 2.0D

: ndz maja 18, 2008 7:56 am
autor: SkinMar
skalex pisze:Witam!
Ma ktoś w swoim gaziku silniczek 2.0D od beczki lub jakiś podobny! Taki bede przeszczepiał do swojego gazika. Interesuje mnie jak to pasuje i jak to montować. I jak skrzynia pasuje. Prosiłbym o pomoc co tam trzeba przerabiać dorabiać itp. itd. Jak można to jakieś foty. Z góry dzieki.
a może wstawisz silnik od land Rovera 2,5 tdi tzw 200. Nie ma elektroniki a motor wytrzymuje sporo. I tylko cztery garki tak że zmieści się bez trudu.
113 koni a na przełożeniu gaza będziesz miał niezłe osiągi.
zastanawiam się tylko co ze skrzynią bo reduktor z landka ma wyjście na przód i tył z prawej strony. i od razu uzyskasz blokadę dyfru. Po szosie pali około 8,5 litra a w terenie około 10litrów :)2 to nie żart.
stały napęd 4X4.
Zastanów się !!
Pozdrawiam :D

: pn maja 19, 2008 7:33 am
autor: Darek
Ja to sobie zmotałem gaz na tych cięgnach co były z tym że troszkę je modyfikowałem. A i zamiast tej łyżki gazu założyłem sobie inny pedał co widać na foto jest wygodniejszy :D

Obrazek Obrazek
Obrazek

robi to już mi ładnych parę lat.