
Woda w oleju - parę pytań
Moderator: Student
Woda w oleju - parę pytań
Panowie mam taki problemik w moim gaziorku z silnikiem uaza zrobiłem remoncik silnika. Jak wybijałem tłoki to wyszły mi 2 tuleje
założyłem nowe gumki poskładałem silnik zrobiłem ok 10 km i było wszystko ok. Po 2 tygodniach stania autka bez palenia sprawdzam stan oleju przed wyjazdem a tu zrobiła się emulsja, olej biały i lekko ponad stan.

Toyota 4 runner 3.0 V6 2" & Suczka 1.3 & Gaz 69AM
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
problem podobny, tyle że serce mesia i...przybywa stan oleju ciągle
woda w chłodnicy cacy,nie naznaczona olejem, więc stwierdzam iż git.
Koło pompy wtryskowej jakieś przecieki delikutaśne i właśnie-może tamtędy cieknąć?realna teoria czy niefart?
a tak z innej beczki-przyszedł sąsiad pożyczyć śruby do wału tylnego, dajemy mu ale on na to że inne,te co w bęben wchodzą.Ja sobie zaglądam pod syfa na obczajke i...jednej już nie było, druga wypadła jak się popatrzyłem na nią (gwint zjechany),dwie pozostałe luźne..jak to jeździło-nie wiem
puenta?czasem przejrzeć...dla świętego spokoju... 

woda w chłodnicy cacy,nie naznaczona olejem, więc stwierdzam iż git.
Koło pompy wtryskowej jakieś przecieki delikutaśne i właśnie-może tamtędy cieknąć?realna teoria czy niefart?
a tak z innej beczki-przyszedł sąsiad pożyczyć śruby do wału tylnego, dajemy mu ale on na to że inne,te co w bęben wchodzą.Ja sobie zaglądam pod syfa na obczajke i...jednej już nie było, druga wypadła jak się popatrzyłem na nią (gwint zjechany),dwie pozostałe luźne..jak to jeździło-nie wiem


"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
nie wiem jak to możliwe w przypadku pompy wtryskowej ale miałem takie doświadczenie w silniku FSO1500. Przeciek paliwa był pod śrubą mocującą przeponę pompy paliwowej do trzpienia. Są tam dwie duże podkładki i nakrętka. Pomiędzy nimi przepony i pierścień plastikowy. Paliwo przesączało się pod przeciągniętą podkładką a potem po trzpieniu do wewnątrz silnika. Dodatkowym objawem była utrata ciśnienia - oleju przybywało ale był coraz rzadszy. Obecnie zanim założę, rozbieram wszystkie pompy i uszczelniam gwint i podkładki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość