
MB w Gaziku
Moderator: Student
MB w Gaziku
Witam wszystkich udało mi się zakończyć remont mojego padalca, ale mam problem silnik mi nie odpala, a jak już saskoczy to pracuje nie na wszystkich cylindrach, a kopci tyle co EC Siekierki przy rozruchu i niema mocy. Co może być POMÓŻCIE
!

XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
- marcin-gaz
- Posty: 362
- Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- marcin-gaz
- Posty: 362
- Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- marcin-gaz
- Posty: 362
- Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
moga byc wyrzucone mega prowadnice lub ktoras moze chodzic w glowicy kiedys tak mialem ostre dymienie i sie okazalo ze poprzedniemu wlascicielowi sie obruszala prowadnica i ja namoletowal i wcisnol i oliwa dopierdalala miedzy glowica a prowadnica bo pory byly duzekeler pisze:był ustawiany już kilkukrotnie. A i jeszcze jedno z wydechu leci jakaś czrna mazia jak by smoła czy coś
przy kole pasowym zamontowany jest jakiś czujnik, z instrukcji w języku angielskim doczytałem się iz jest to czujnik TDC ale niestety nie było powiedziane do czego jest ten czujnik i gdzie go podłączyć. Powiedzcie do czego jest ten czujnik i gdzie go podłaczyć i czy wy w waszych silnikach macie takie ustrojstwo.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
Co?! Możesz przetłumaczyć na Polski?trojkat pisze:moga byc [cenzura] mega prowadnice lub ktoras moze chodzic w glowicy kiedys tak mialem ostre dymienie i sie okazalo ze poprzedniemu wlascicielowi sie obruszala prowadnica i ja namoletowal i wcisnol i oliwa dopierdalala miedzy glowica a prowadnica bo pory byly duzekeler pisze:był ustawiany już kilkukrotnie. A i jeszcze jedno z wydechu leci jakaś czrna mazia jak by smoła czy coś
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
Mój (m115 2,3) tez nie miał mocy po tym jak postał po zimie, tez wszystkie gary nie pala zawsze ale to wina gaznika i elektryki maszyna nie lubi stac nieużywana. A to ze ci cos smoli z rury to wykreć świece i zobacz jak wygladaja a najlepiej to zrób zdjecie cyfrówką to ci tu fachowcy ze swiecy powróżą co masz z silnike, tak na serio zobacz czy nie jest czarna ( ma byc żóta)!!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.
Świece po wykręceniu są czarne i mokre, poza tym iskara na świecy jest jakaś taka słaba i nie wiem jak ją można wzmocnić, jak sprawdzam na wyjściu z cewki iskar jest OK, natomiast po przejściu przez kopułke jest jakaś taka słabowata - według mnie. Słyszałem że można iskre wzmocnić przez dodanie drugiego kondensatora, ale nie wiem na ile to może być prawda.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
Czujnik TDC jak sama nazwa wskazuje sluzy do okreslanie gornego martwego polozenia tloka TOP DEATH CENTERkeler pisze:przy kole pasowym zamontowany jest jakiś czujnik, z instrukcji w języku angielskim doczytałem się iz jest to czujnik TDC ale niestety nie było powiedziane do czego jest ten czujnik i gdzie go podłączyć. Powiedzcie do czego jest ten czujnik i gdzie go podłaczyć i czy wy w waszych silnikach macie takie ustrojstwo.

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

Piosimy nie kasztanic tematu czujnikami TDC to jest do ustawiania zapłonu lub rożrzadu i itp.
Zrób tak wyczysć swiece szczorka najlepiej je wygrzej na gazówce pokrec chwile silnik bez swiec. Moze masz troche mokre przewody i przerywacz ( jak go wziołem po zimnie do domu na grzejniczek na nocke i pomogło. A jak nie to trzoche zmiejsz przerwe na przerywaczu, ujmij dawke paliwa unikaj ssania, i jezdzi na gazie to moze troche poganiasz inaczej bedzie ci swiece zażucać OLEJEM bo chyba masz porblemy z kompresja lub głowica!!
Zrób tak wyczysć swiece szczorka najlepiej je wygrzej na gazówce pokrec chwile silnik bez swiec. Moze masz troche mokre przewody i przerywacz ( jak go wziołem po zimnie do domu na grzejniczek na nocke i pomogło. A jak nie to trzoche zmiejsz przerwe na przerywaczu, ujmij dawke paliwa unikaj ssania, i jezdzi na gazie to moze troche poganiasz inaczej bedzie ci swiece zażucać OLEJEM bo chyba masz porblemy z kompresja lub głowica!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.
taa...tylko, że nie w tym silniku...a w późniejszych wtryskach ke tylko do zapłonu...w tym modelu jest podłączony tylko i wyłącznie do gniazda diagnostycznego, aby móc odczytać prędkość obrotową i był zakładany nawet do starych diesli...można go wyrzucić - do niczego nie jest potrzebny..MOC pisze:Na jego podstawie okreslany jest poczatek wtrysku badz jak tez kat wyprzedzenia zaplonu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości