MB w Gaziku

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

MB w Gaziku

Post autor: keler » wt mar 30, 2004 7:00 pm

Witam wszystkich udało mi się zakończyć remont mojego padalca, ale mam problem silnik mi nie odpala, a jak już saskoczy to pracuje nie na wszystkich cylindrach, a kopci tyle co EC Siekierki przy rozruchu i niema mocy. Co może być POMÓŻCIE !!!
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: marcin-gaz » wt mar 30, 2004 7:09 pm

podaj jakies szczegóły, jaki silnik: diesel czy benzyna, model silnika itd. latwiej wtedy bedzie cos powiedzieć :)2
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » wt mar 30, 2004 7:38 pm

Silnik 2.3 benzyna + gaz z MB 115
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: marcin-gaz » wt mar 30, 2004 7:42 pm

No to cos juz wiemy silnik taki sam prawdopodobnie jak u mnie, czy to gazinik stromberga z podcisnieniem :)5
Tak na wszelki wypadek spytam czy gaźnik był grzebany, jest z nim straszny problem regulacja toporna i trudna do wykonania, moze wtym tkwi problem
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » wt mar 30, 2004 8:00 pm

tak z gaźnikiem stromberga, ale na samym gazie też nie chce palić, a przy intalacji gazowej gaźnik jest omijny.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: marcin-gaz » wt mar 30, 2004 8:17 pm

takie przerywanie - kable kop€ła, palec elektryka oki :)5 :)5 :)5
ale to kopcenie mi nie pasuje do elektryki, kopci cały czas czy nie :)5
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » wt mar 30, 2004 8:26 pm

Nowe elementy: kopułka, styki, cewka, palec rozdzielacza, przewody, świece, kondensator. Z tego zo zdązyłem zauważyć to niepracuje na wszystkich cylindrach, a jak się świece wyjmie to są mokre.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt mar 30, 2004 8:57 pm

A zapłon ,pchał tam ktos paluchy :)5

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » wt mar 30, 2004 9:11 pm

był ustawiany już kilkukrotnie. A i jeszcze jedno z wydechu leci jakaś czrna mazia jak by smoła czy coś
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » wt mar 30, 2004 9:11 pm

zmierz cisnienie na garach

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » wt mar 30, 2004 9:14 pm

keler pisze:był ustawiany już kilkukrotnie. A i jeszcze jedno z wydechu leci jakaś czrna mazia jak by smoła czy coś
moga byc wyrzucone mega prowadnice lub ktoras moze chodzic w glowicy kiedys tak mialem ostre dymienie i sie okazalo ze poprzedniemu wlascicielowi sie obruszala prowadnica i ja namoletowal i wcisnol i oliwa dopierdalala miedzy glowica a prowadnica bo pory byly duze

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » wt mar 30, 2004 10:07 pm

przy kole pasowym zamontowany jest jakiś czujnik, z instrukcji w języku angielskim doczytałem się iz jest to czujnik TDC ale niestety nie było powiedziane do czego jest ten czujnik i gdzie go podłączyć. Powiedzcie do czego jest ten czujnik i gdzie go podłaczyć i czy wy w waszych silnikach macie takie ustrojstwo.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » wt mar 30, 2004 10:09 pm

trojkat pisze:zmierz cisnienie na garach
ciśnienie po 11
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » wt mar 30, 2004 10:10 pm

trojkat pisze:
keler pisze:był ustawiany już kilkukrotnie. A i jeszcze jedno z wydechu leci jakaś czrna mazia jak by smoła czy coś
moga byc [cenzura] mega prowadnice lub ktoras moze chodzic w glowicy kiedys tak mialem ostre dymienie i sie okazalo ze poprzedniemu wlascicielowi sie obruszala prowadnica i ja namoletowal i wcisnol i oliwa dopierdalala miedzy glowica a prowadnica bo pory byly duze
Co?! Możesz przetłumaczyć na Polski?
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » wt mar 30, 2004 11:01 pm

Mój (m115 2,3) tez nie miał mocy po tym jak postał po zimie, tez wszystkie gary nie pala zawsze ale to wina gaznika i elektryki maszyna nie lubi stac nieużywana. A to ze ci cos smoli z rury to wykreć świece i zobacz jak wygladaja a najlepiej to zrób zdjecie cyfrówką to ci tu fachowcy ze swiecy powróżą co masz z silnike, tak na serio zobacz czy nie jest czarna ( ma byc żóta)!!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » śr mar 31, 2004 6:10 am

Świece po wykręceniu są czarne i mokre, poza tym iskara na świecy jest jakaś taka słaba i nie wiem jak ją można wzmocnić, jak sprawdzam na wyjściu z cewki iskar jest OK, natomiast po przejściu przez kopułke jest jakaś taka słabowata - według mnie. Słyszałem że można iskre wzmocnić przez dodanie drugiego kondensatora, ale nie wiem na ile to może być prawda.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr mar 31, 2004 6:53 am

keler pisze:przy kole pasowym zamontowany jest jakiś czujnik, z instrukcji w języku angielskim doczytałem się iz jest to czujnik TDC ale niestety nie było powiedziane do czego jest ten czujnik i gdzie go podłączyć. Powiedzcie do czego jest ten czujnik i gdzie go podłaczyć i czy wy w waszych silnikach macie takie ustrojstwo.
Czujnik TDC jak sama nazwa wskazuje sluzy do okreslanie gornego martwego polozenia tloka TOP DEATH CENTER :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr mar 31, 2004 6:55 am

Na jego podstawie okreslany jest poczatek wtrysku badz jak tez kat wyprzedzenia zaplonu
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr mar 31, 2004 6:58 am

jak to nie jest podlaczone nie wiem jak w starszych modelach :roll: ale w nowych to wogole ci nie odpali tylko komp blad wykaze i dupa blada :wink:
Ale to i tak powinienes byc zadowolony ze odpalil :)21 jednak co marka to marka :)2
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » śr mar 31, 2004 7:05 am

Może i to jest powodem że ten silnik nie chce odpalać jak należy, co prawda to komputera przy nim niema ale skoro tam jest ten czujnik to powinien być gdzieś podłączony - pytanie tylko gdzie?
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr mar 31, 2004 7:18 am

jezeli to silnik 115 od kubusia ten pierwszy z pierwszych to na moje zle załon i kolejnosc A moduł ma?

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » śr mar 31, 2004 8:45 am

Piosimy nie kasztanic tematu czujnikami TDC to jest do ustawiania zapłonu lub rożrzadu i itp.
Zrób tak wyczysć swiece szczorka najlepiej je wygrzej na gazówce pokrec chwile silnik bez swiec. Moze masz troche mokre przewody i przerywacz ( jak go wziołem po zimnie do domu na grzejniczek na nocke i pomogło. A jak nie to trzoche zmiejsz przerwe na przerywaczu, ujmij dawke paliwa unikaj ssania, i jezdzi na gazie to moze troche poganiasz inaczej bedzie ci swiece zażucać OLEJEM bo chyba masz porblemy z kompresja lub głowica!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » śr mar 31, 2004 8:46 am

sorki przerwe na swiecach ( nie przerywaczu)- sam kasztanie :D
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr mar 31, 2004 8:50 am

nikt tu nie kasztani tematu czujnikami TDC sam pisal ze ma takie ustrojstwo tyle ze w tym modelu :o
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr mar 31, 2004 9:02 am

MOC pisze:Na jego podstawie okreslany jest poczatek wtrysku badz jak tez kat wyprzedzenia zaplonu
:)21
taa...tylko, że nie w tym silniku...a w późniejszych wtryskach ke tylko do zapłonu...w tym modelu jest podłączony tylko i wyłącznie do gniazda diagnostycznego, aby móc odczytać prędkość obrotową i był zakładany nawet do starych diesli...można go wyrzucić - do niczego nie jest potrzebny..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości