Bilans: daj nam szanse na napisanie czegokolwiek

czasami robi sie cos innego, niekoniecznie siedzi przy komputerze (akurat wtedy piłem piwo przy grillu, polecam, bardzo miłe
No wiec wracając do pytania, miałem uaza i gaza, jednoczesnie... uaz poszedł dalej do ludzi, czemu:
Gazik:
- ma klase

ładny nosek i tak dalej, optycznie bardziej mi sie podoba,
- rama, niestety, gorszą niż w uazie, cieńsza, no i o jakis 15 lat średnio starsza, wiec i bardziej zardzewiała w środku sie zdarza, jesli masz ją dobrą, to jest super, da się ją pogiąć, tak samo jak i uazową

- blachy - o dziwo, gazik ma lepszą blacharkę od wielu uazów, grubsza jest.
Co ciekawe, uaz i gaz ważą tyle samo, ale
- mosty - takie same
- silniki - takie same
- rama uazowa - nie do podniesienia samemu
(gazikową da sie samemu przenieść)
- buda gazikowa - dwu osobowa
- buda uazowa - hmmm... tez dwuosobowa, ale lżejsza, a blach w niej więcej, tylko cieńszych
Silnik - w uazie jest lepszy, mocniejszy i tak dalej
Mosty - uazowe troche nowsza konstrukcja, ale teraz juz zadko trafiasz mosty gazikowe w gazikach przerabianych cokolwiek, to jedna z pierwszych rzeczy którą sie wymienia.
Skrzynia biegów - gazikowa lepsza - 3 biegi, układ H, jedynka w jednej linii ze wstecznym, rzadziej zdarza się zapiąć dwa biegi naraz(co jest dosc popularne w uazowej)
Reduktor - niby słabszy konstrukcyjnie, ale, wszystko da sie ukręcic, u mnie rozwalił sie reduktor w... uazie

A gazikowy ma juz swoje lata i nic mu nie dolega
W terenie - nie wiedziec czemu, gazik jest chyba lepiej wywazony, bo przejezdza tam gdzie uaz na takich samych oponach ma problem
Najsympatyczniejszy zestaw którym miałem okazje jeździć (i obecnie jeżdżę)
rama - gaz
buda - gaz
silnik - uaz
mosty - uaz
skrzynia - gaz
reduktor - gaz
ładne i dzielne w terenie
