gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » śr lip 14, 2004 9:10 pm
Witam, od czego zaaklimatyzować silniczek do wycieraczek... patent bananowy jest fajoski (po silniczku na wycieraczkę) w szczególności jak się załaczy je w różnym czasie

zajebiasto się motają po szybce... niestety w żółwim tępie ... a przy naszym bardzo deszczowym Lipcu trochu szybciej się przydało... więc chiba jednak będzie silniczek centralny... tylko od czego ?
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr lip 14, 2004 9:12 pm
od niczego nie pasuje...
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr lip 14, 2004 9:13 pm
chyba żeby zaadaptować z uaza...troche przerabiania...
-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » śr lip 14, 2004 9:17 pm
banan pisze:od niczego nie pasuje...
te... żółt pamiasty... nie ściemniaj... od czegoś musi pasować

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr lip 14, 2004 9:18 pm
"żółt pamiast"...odstaw nalewke

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr lip 14, 2004 9:19 pm
no dobra powiem ci...od 69am pasuje

-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » śr lip 14, 2004 9:22 pm
banan pisze:"żółt pamiast"...odstaw nalewke

nalewkę wychlałeś prawie całą więc pije nasze piwko ulubione

Gdańskie...

jak tam przesyłka

ze wskaźnikiem to faktycznie kibel... nie pokazuje ciśnienia tylko leci powyżej 5atm ... tak się zastanawiam czy ne zrobic tak jak w merasiu

zwykłay manometr

-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » śr lip 14, 2004 9:25 pm
banan pisze:no dobra powiem ci...od 69am pasuje

terefere... ale sprytny jesteś ... jak na to wpadłes...

jak tam sprawy

wszystko się układa

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr lip 14, 2004 9:28 pm
narazie się układa...tylko czasu nie mam nawet na spanie...zaraz ci wyśle paczke...a ciśnienie na 5 już po zapłonie leci czy jak zapalisz ?
-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » śr lip 14, 2004 9:30 pm
banan pisze:narazie się układa...tylko czasu nie mam nawet na spanie...zaraz ci wyśle paczke...a ciśnienie na 5 już po zapłonie leci czy jak zapalisz ?
działa jak kontrolka... czyli jak się odpali to leci na 5 ale po jakimś czasie winno spaść jak sie ojej rozrzedzi a tu nic... nie ma silników w których ciśnienie trzyma się powyżej 5 atmów ... chiba...
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr lip 14, 2004 9:33 pm
on trzymał pod 5...dopuki się coś nie zesrało z wskazaniem...ale tak trzymał - na gorącym troche mniej...czujnik nowy...podeśle w końcu ten drugi zegar to zobaczysz...
-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » śr lip 14, 2004 9:43 pm
banan pisze:on trzymał pod 5...dopuki się coś nie zesrało z wskazaniem...ale tak trzymał - na gorącym troche mniej...czujnik nowy...podeśle w końcu ten drugi zegar to zobaczysz...
kurdeś.. ale kasztanami sypnąłeś ... a miało być o wycieraczkach...

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr lip 14, 2004 9:47 pm
jak ma być to będzie...a jak ci nie klei to wytne posty o "niewycieraczkach"

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw lip 15, 2004 12:51 am
JaFuzz pisze:
działa jak kontrolka... czyli jak się odpali to leci na 5 ale po jakimś czasie winno spaść jak sie ojej rozrzedzi a tu nic... nie ma silników w których ciśnienie trzyma się powyżej 5 atmów ... chiba...
JaFuzz! A sprawdzałeś czy nie masz odwrotnie połaczonych kabli i czy obudowa zegara ma masę?Ta masa jest ważna!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw lip 15, 2004 12:54 am
Że się wtrącę a propos silniczków.My wstawiamy dwa niezależne od trachtora/z długą ośką/.Kazda lata osobno i już.Jeśli to problem-to może spróbować połączyć ramiona jakimś prącikiem i pędzić to jednym silniczkiem?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » czw lip 15, 2004 2:00 am
teraz właśnie tak ma zrobione...
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » czw lip 15, 2004 10:41 am
W pierwszym moim gazie tez mialem dwa silniczki. Dobrze dzialalo bo wycieraczki szybko chodzily. Jednak po zdezeniu z pienkiem w lesie zdemontowalem ten patent.
Dlaczego? Bo silniczek od wycieraczek zrobil mi kuku (dziure) na glowie.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » czw lip 15, 2004 11:48 am
Silniczek uaz + mechanizm gaz ( w ostatecznosci przerobiony uaz- trudne nie jest).
Disco 300 ES
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » czw lip 15, 2004 1:49 pm
można tez przerobić z silnika od malucha tylko oske trzeba dłuższa dospawać i bedzie nawet z kranicowym wyłącznikiem

ja mam od uaza zapodane i nie ma żadnych problemów z tym tylko że jak klade szybe na maske to musze coś pdłożyc pod oske silnika bo opiera sie o mache.
Gazy 69
-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » czw lip 15, 2004 10:01 pm
RudeBoy pisze:W pierwszym moim gazie tez mialem dwa silniczki. Dobrze dzialalo bo wycieraczki szybko chodzily.(ciach!)
rany co jest tedy z moimi że mają takie żółwie tempo

czasem zastanawiam się czy aby na pewno przejadą na drugą stronę szyby... bo dojezdzają do swojego GMP (hehehe powinno być BMP - boczny martwy punkt) i się zastanawiają czy wracać... A smarek nowiótki w środku zapodany

-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » czw lip 15, 2004 10:41 pm
Moze prundu malo maja. Mase posprawdzaj...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » czw lip 15, 2004 10:47 pm
RudeBoy pisze:Moze prundu malo maja. Mase posprawdzaj...
Sprawdzone... masa kabelkiem dostarczona

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw lip 15, 2004 10:50 pm
Motorek przypieczony?

Może na sucho trenujesz?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
JaFuzz

- Posty: 378
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JaFuzz » czw lip 15, 2004 10:52 pm
vandall1 pisze:Motorek przypieczony?

Może na sucho trenujesz?
ke

nie rozumieć

?

jeśli chodzi o smarowanie to jest nowe...

swierzo upchane

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw lip 15, 2004 10:55 pm
No po suchej szybie to zawsze gorzej chodzi...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości