Skrzynia biegów 3-biegowa

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
drwal
Posty: 339
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Jabłonna k. Wawy
Kontaktowanie:

Skrzynia biegów 3-biegowa

Post autor: drwal » czw lip 22, 2004 6:46 pm

Może ktoś ma dokładne plany tej skrzyni, bo rozkręciłem i nie wiem za bardzo jak to wszystko z powrotem upchnąć. Nagle zrobiło się pełno jakiś sprężynek, trybików, wałeczków i zastanawiam się jak to wszystko złożyć, żeby było ok.
Jeszcze jedno w tym samym temacie. Są zamienniki łożysk, czy szukać po oryginałach?? Wiem, że żuki miały też 3-biegowe, ale czy wnętrze to samo to nie wiem.

Nie chcę pisać nowego tematu, więc zadam pytanie w tym samym. Jak jest z hamulcami przednimi?? Ja mam jeden cylinderek centralnie na górze, który rozpycha obie szczęki. A na zdjęciach widziałem, że mają dwa cylinderki, jeden na górze, drugi na dole. Zastrzegam, że nie były to mosty od uaza, tylko jakieś plansze gaza znalezione w necie. :D

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Dziku2 » czw lip 22, 2004 7:12 pm

wysałem Ci parę plansz na maila,którego znalazłem na Twojej stronce. Może pomogą. :D

Awatar użytkownika
drwal
Posty: 339
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Jabłonna k. Wawy
Kontaktowanie:

Post autor: drwal » czw lip 22, 2004 8:48 pm

Mam te plansze, ale mimo wszystko dzięki. Z przodu właśnie pokazane są hamulce z dwoma tłoczkami na górze i na dole. U mnie jest tak samo jak z tyłu. Teraz nie wiem, czy w wojsku coś przykombinowali i zmienili, czy były inne modele.
Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Dziku2 » czw lip 22, 2004 9:58 pm

z tego co mi Vater mówił(a jeździł Gazikiem w woju) to z przodu są z dwoma tłoczkami a z tyłu z jednym...

Awatar użytkownika
drwal
Posty: 339
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Jabłonna k. Wawy
Kontaktowanie:

Post autor: drwal » pt lip 23, 2004 5:12 am

Właśnie wielu ludzi też mi tak mówiło, ale ja mam inaczej.

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » pt lip 23, 2004 7:19 am

W GAZ-ie 69 i 69A z przodu i z tyłu były tak samo rozwiązane hamulce - w układzie simplex, tzn jeden cylinderek rozpychał obie szczęki i co więcej wszystkie elementy tył - przód, były wzajemnie wymienne. Dopiero w GAZ-ach 69M i 69AM z przodu został zastosowany układ duplex, tzn po jednym, pojedynczym cylinderku na szczękę.

Skrzynka zbiegów od GAZ-a, bebechami jest identyczna jak skrzynka od Żuka i WA-wy, różnią się jedynie deklem z dźwignią lub cięgnami (jeżeli biegi były przy kierownicy) zmiany biegów, brakiem dziur w obudowie do przykręcenia ręcznego i wyjściem na linkę szybkościomierza.

A tu masz link do katalogu części.
http://www.gaz69.nm.ru/info.htm
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pt lip 23, 2004 8:57 am

drwal pisze:Właśnie wielu ludzi też mi tak mówiło, ale ja mam inaczej.
w moim moście orginalnym było dokładnie tak samo :)21
ale Jagoda już wszytko wyjaśnił :)2
Gazy 69

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » pt lip 23, 2004 5:12 pm

Mam taką skrzynię na zbyciu.

Awatar użytkownika
drwal
Posty: 339
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Jabłonna k. Wawy
Kontaktowanie:

Post autor: drwal » pt lip 23, 2004 5:53 pm

co byś w zamian za skrzynię chciał??
W mojej poszedł jeden tryb i rozkręciłem całą. Teraz mam wstawioną od żuka 4-biegową, ale straszne ma luzy i tylko patrzę jak eksploduje. Poza tym przyzwyczaiłem się do jedynki w dół i wstecznego do przodu.

Awatar użytkownika
drwal
Posty: 339
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Jabłonna k. Wawy
Kontaktowanie:

Post autor: drwal » pt lip 23, 2004 5:55 pm

[quote="Jagoda"]W GAZ-ie 69 i 69A z przodu i z tyłu były tak samo rozwiązane hamulce - w układzie simplex, tzn jeden cylinderek rozpychał obie szczęki i co więcej wszystkie elementy tył - przód, były wzajemnie wymienne. Dopiero w GAZ-ach 69M i 69AM z przodu został zastosowany układ duplex, tzn po jednym, pojedynczym cylinderku na szczękę.

to ja mam gaza bez M :)5 :)5 :)5
Wybrakowany model :cry: :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość