reflektor
Moderator: Student
Reflektor - FG2-A2 (ФГ2-А2),
Szperacz - FG16 (ФГ16),
Kierunki przednie - FP10 (ФП10),
Lampy(a) tylne(a) - FP13 (ФП13),
Kierunki tylne (końcówka produkcji) - FP100 (ФП100),
Gniazdo przyczepy - PS300-R (ПС300-Р),
Lampka w kabinie - FP12-B (ФП12-Б),
Lampka w komorze silnika - PD1 lub PD1-Ż (ПД1, ПД1-Ж),
Sygnał dźwiękowy - S56-B (С56-Б),
Rozrusznik - ST20 (СТ20),
Włącznik rozrusznika (nożny) - WK14-B (ВК14-Б),
Aparat zapłonowy - R23-B (Р23-Б),
Świece zapłonowe - M12U (М12У),
Cewka zapłonowa - B1 (Б1),
Rezystor szeregowy cewki - SE40 (СЭ40),
Rezystor przeciwzakłóceniowy na kablu WN - SE01 lub SE12 (СЭ01, СЭ12),
Stacyjka - WK330 (ВК330),
Włącznik świateł - P6-B2 (П6-Б2),
Przełącznik świateł (nożny) - P33 lub P53 (П33, П53),
Przełacznik kierunkowskazów - P105 (П105),
Puszka bezpieczników - PR10-B (ПР10-Б),
Przerywacz kierunkowskazów - RS57 lub RS57-W (РС57, РС57-В),
Czujnik poziomu paliwa - BM20 (БМ20),
Włącznik stopu (ciśnieniowy) - WK12 (ВК12),
Czujnik wskaźnika temp. wody (zegara) - TM2-A lub TM100 (ТМ2-А, ТМ100),
Czujnik kontrolki temp. wody - MM7 lub TM104 (ММ7, ТМ104),
Wskaźnik temp. wody - UK26 (УК26),
Wskaźnik poziomu paliwa - UB26 (УБ26),
Amperomierz - AP6 (АП6),
Szybkościomierz - SP24 (СП24),
Przełączniki dwupołożeniowe - P19 (П19),
Przełączniki trójpołożeniowe - P17-A (П17-А),
Bezpiecznik termiczny (10A lub 15A) - PR2 (ПР2).
Szperacz - FG16 (ФГ16),
Kierunki przednie - FP10 (ФП10),
Lampy(a) tylne(a) - FP13 (ФП13),
Kierunki tylne (końcówka produkcji) - FP100 (ФП100),
Gniazdo przyczepy - PS300-R (ПС300-Р),
Lampka w kabinie - FP12-B (ФП12-Б),
Lampka w komorze silnika - PD1 lub PD1-Ż (ПД1, ПД1-Ж),
Sygnał dźwiękowy - S56-B (С56-Б),
Rozrusznik - ST20 (СТ20),
Włącznik rozrusznika (nożny) - WK14-B (ВК14-Б),
Aparat zapłonowy - R23-B (Р23-Б),
Świece zapłonowe - M12U (М12У),
Cewka zapłonowa - B1 (Б1),
Rezystor szeregowy cewki - SE40 (СЭ40),
Rezystor przeciwzakłóceniowy na kablu WN - SE01 lub SE12 (СЭ01, СЭ12),
Stacyjka - WK330 (ВК330),
Włącznik świateł - P6-B2 (П6-Б2),
Przełącznik świateł (nożny) - P33 lub P53 (П33, П53),
Przełacznik kierunkowskazów - P105 (П105),
Puszka bezpieczników - PR10-B (ПР10-Б),
Przerywacz kierunkowskazów - RS57 lub RS57-W (РС57, РС57-В),
Czujnik poziomu paliwa - BM20 (БМ20),
Włącznik stopu (ciśnieniowy) - WK12 (ВК12),
Czujnik wskaźnika temp. wody (zegara) - TM2-A lub TM100 (ТМ2-А, ТМ100),
Czujnik kontrolki temp. wody - MM7 lub TM104 (ММ7, ТМ104),
Wskaźnik temp. wody - UK26 (УК26),
Wskaźnik poziomu paliwa - UB26 (УБ26),
Amperomierz - AP6 (АП6),
Szybkościomierz - SP24 (СП24),
Przełączniki dwupołożeniowe - P19 (П19),
Przełączniki trójpołożeniowe - P17-A (П17-А),
Bezpiecznik termiczny (10A lub 15A) - PR2 (ПР2).
W razie jak by co, to 601-34-87-25
po czym wniskujesz ze W a nie A, a co do strony to jesli masz jakies uwagi to napisz, chetnie sie z nimi zapoznam( szczegolnie z tymi "dyrdymalami" )Jagoda pisze:Drogi Panie Wojtekd, macie Pan auto, a nie wiecie jakie, bo zamiast A, to powinniście sobie W wpisywać, a nie gdyrdymały na stronie o ogórku wypisujecie.![]()
![]()
![]()
P.S.
Może wreszcie się zbiorę, ale błędy na stronie musisz wyeliminować (w podpisie toże).
ZG 5.2 96r.
I - Twój UAZ nie 452A, tylko 452W:
1 - brak szperacza na dachu,
2 - brak "koguta" - takiej małej lampki nad przednią szybą,
3 - brak mocowań na nosze,
4 - brak szyn na nosze,
5 - brak mocowań na podnoszone ławeczki w przedziale bagażowym.
II - UAZ Artura (bordowo-kremowy) nie 452A, tylko 2206:
1-5 - j.w.
6 - produkcja typu 452 została oficjalnie zakończona w 1985r, tak więc to co było wyprodukowane po tym roku nie może mieć symbolu 452.
III - UAZ Pawła (żółty) nie 452, tylko 3909:
1 - widać ewidentnie, że to nowy typ budy - tył bardziej kwadratowy - wyprodukowany po 1985r
2 - tylko po jednym oknie na stronę w tylnej części nadwozia.
IV - UAZ szczepu Ostoja (zielonkawy) nie 452, tylko 3909:
1-2 - j.w.
V - UAZ Dromada (zielony) nie 452D, tylko 452, a raczej 3741 - przynajmniej nadwozie (ale to było opisane
):
1 - pełna blaszanka, a 452D jest z dwuosobową kabiną i drewnianą kipą.
VI - UAZ Sary z Anglii - nie 452, tylko 452W:
1 - oszklony.
Pozostałe przynajmniej na tyle, ile widać na zdjęciach są opisane poprawnie, na razie nie zagłębiałem się bardziej w Twoją stronę.
Uważam, że jeżeli ktoś tworzy stronę w sieci, aby przybliżyć szerszemu kręgowi internautów jakiś problem lub czymś Ich zainteresować, to informacje na tejże stronie powinny być rzetelne i sprawdzone (pomijam oczywiście takie rzeczy jak forum, giełda, itp, gdzie każdy plecie co Mu ślina na język przyniesie).
1 - brak szperacza na dachu,
2 - brak "koguta" - takiej małej lampki nad przednią szybą,
3 - brak mocowań na nosze,
4 - brak szyn na nosze,
5 - brak mocowań na podnoszone ławeczki w przedziale bagażowym.
II - UAZ Artura (bordowo-kremowy) nie 452A, tylko 2206:
1-5 - j.w.
6 - produkcja typu 452 została oficjalnie zakończona w 1985r, tak więc to co było wyprodukowane po tym roku nie może mieć symbolu 452.
III - UAZ Pawła (żółty) nie 452, tylko 3909:
1 - widać ewidentnie, że to nowy typ budy - tył bardziej kwadratowy - wyprodukowany po 1985r
2 - tylko po jednym oknie na stronę w tylnej części nadwozia.
IV - UAZ szczepu Ostoja (zielonkawy) nie 452, tylko 3909:
1-2 - j.w.
V - UAZ Dromada (zielony) nie 452D, tylko 452, a raczej 3741 - przynajmniej nadwozie (ale to było opisane

1 - pełna blaszanka, a 452D jest z dwuosobową kabiną i drewnianą kipą.
VI - UAZ Sary z Anglii - nie 452, tylko 452W:
1 - oszklony.
Pozostałe przynajmniej na tyle, ile widać na zdjęciach są opisane poprawnie, na razie nie zagłębiałem się bardziej w Twoją stronę.
Uważam, że jeżeli ktoś tworzy stronę w sieci, aby przybliżyć szerszemu kręgowi internautów jakiś problem lub czymś Ich zainteresować, to informacje na tejże stronie powinny być rzetelne i sprawdzone (pomijam oczywiście takie rzeczy jak forum, giełda, itp, gdzie każdy plecie co Mu ślina na język przyniesie).
W razie jak by co, to 601-34-87-25
i tu cie rozczaruje co do mojego auta
co do innych to juz kwestia tego co podawal wlasciciel
a wiec moje auto posiadalo koguta i miejsce na szperacz, szyny rowniez byly, uchwyty na nosze i laweczki wojacy chyba zdemontowali bo auto bylo uzywane jako radiostacja,
A jesli juz poruszasz ksztalt budy to nie uznaje tego jako jakis argument Uaz kacpra niby 452 rocznik 1973 a buda jest z 3741.
Niestety w necie ciezko cokolwiek znalezc o historii ogorka, a ksiazek zadnych nie posiadam.
z reszta nobody is perfect
co do innych to juz kwestia tego co podawal wlasciciel
a wiec moje auto posiadalo koguta i miejsce na szperacz, szyny rowniez byly, uchwyty na nosze i laweczki wojacy chyba zdemontowali bo auto bylo uzywane jako radiostacja,
A jesli juz poruszasz ksztalt budy to nie uznaje tego jako jakis argument Uaz kacpra niby 452 rocznik 1973 a buda jest z 3741.
Niestety w necie ciezko cokolwiek znalezc o historii ogorka, a ksiazek zadnych nie posiadam.
z reszta nobody is perfect

ZG 5.2 96r.
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Jagoda pisze:Reflektor - FG2-A2 (ФГ2-А2),
Szperacz - FG16 (ФГ16),
Kierunki przednie - FP10 (ФП10),
Lampy(a) tylne(a) - FP13 (ФП13),
Kierunki tylne (końcówka produkcji) - FP100 (ФП100),
Gniazdo przyczepy - PS300-R (ПС300-Р),
Lampka w kabinie - FP12-B (ФП12-Б),
Lampka w komorze silnika - PD1 lub PD1-Ż (ПД1, ПД1-Ж),
Sygnał dźwiękowy - S56-B (С56-Б),
Rozrusznik - ST20 (СТ20),
Włącznik rozrusznika (nożny) - WK14-B (ВК14-Б),
Aparat zapłonowy - R23-B (Р23-Б),
Świece zapłonowe - M12U (М12У),
Cewka zapłonowa - B1 (Б1),
Rezystor szeregowy cewki - SE40 (СЭ40),
Rezystor przeciwzakłóceniowy na kablu WN - SE01 lub SE12 (СЭ01, СЭ12),
Stacyjka - WK330 (ВК330),
Włącznik świateł - P6-B2 (П6-Б2),
Przełącznik świateł (nożny) - P33 lub P53 (П33, П53),
Przełacznik kierunkowskazów - P105 (П105),
Puszka bezpieczników - PR10-B (ПР10-Б),
Przerywacz kierunkowskazów - RS57 lub RS57-W (РС57, РС57-В),
Czujnik poziomu paliwa - BM20 (БМ20),
Włącznik stopu (ciśnieniowy) - WK12 (ВК12),
Czujnik wskaźnika temp. wody (zegara) - TM2-A lub TM100 (ТМ2-А, ТМ100),
Czujnik kontrolki temp. wody - MM7 lub TM104 (ММ7, ТМ104),
Wskaźnik temp. wody - UK26 (УК26),
Wskaźnik poziomu paliwa - UB26 (УБ26),
Amperomierz - AP6 (АП6),
Szybkościomierz - SP24 (СП24),
Przełączniki dwupołożeniowe - P19 (П19),
Przełączniki trójpołożeniowe - P17-A (П17-А),
Bezpiecznik termiczny (10A lub 15A) - PR2 (ПР2).

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

- Mateusz Woj
- Posty: 329
- Rejestracja: ndz maja 30, 2004 7:56 pm
- Lokalizacja: Września/Poznań
Mam ksero z: "Awtomobili UAZ-451M i UAZ-425 (ustrojstwo, obslużiwanje i riemont)", Izdatelstwo "TRANSPORT", Moskwa 1969.wojtekd pisze:ksiazek zadnych nie posiadam
Prawie 300 stron A5 (kserowane rozkladowki na A4)
Sluzy mi jako manual do 469
Jakbys mial zaprzyjaznione ksero to moge udostepnic do rozmożenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości