PM metal tuning pisze:a trenował ktoś parabole?
Wstawiłem pojedyncze pióra z Transita w dwóch wypadkach:
1/Skracając je odpowiednio do piór Uazowskich
2/Zostawiając oryginalne długosci
Wnioski:do dupy,bo:
-jedyna zaletą takiego rozwiązania jest bardzo znaczna redukcja wagi resoru.Mozna by sie posunac jeszcze dalej i wstawic resory laminatowe/bodaj Traffic na tym jeżdzi/
-resor pracuje dobrze jedynie przy pewnej predkości
-do dzisiaj trwa dobór amortyzatorów/mamy lekka poprawę/
Wydaje się,ze resor jednopiórowy ma zbyt mały "skok roboczy"-kiepski wykrzyz.Nie ma własnego tłumienia.Prawdopodobnie bedziemy jeszcze pracować nad tym układem.
Poza wypadkami /np dach przez prawe przednie koło/-nie było zadnych problemów z pekaniem,albo urywaniem się pojedynczego pióra.
Koszty takiej przeróbki sa żadne /pióra ze szrotu/