Strona 1 z 1

Jakie resory?

: pn wrz 13, 2004 10:48 pm
autor: Twardy
potrzebuję zapodać dobre resory do gza 69.
prośba do Was - podajcie działające pomysły (bez kasztanienia) :D
powinno autko mieć w miarę dobry skok i wytrzymać silnik + skrzynkę mesia 240D

: pn wrz 13, 2004 10:49 pm
autor: Mag69
Przespawać uchwyty i dać uazowe,albo u kowala zamówic nowe (czytaj mocniejsze)

:)21

: wt wrz 14, 2004 10:13 am
autor: Darek
a mnie chodzi po głowie przeróbka na żukoskie (120 zł za sztuke w sklepie) z tym że do tyłu bez problemu ale z przodu to za długie troche są :( trzeba coś innego wymotać

: wt wrz 14, 2004 8:59 pm
autor: Twardy
a trenował ktoś parabole?

: wt wrz 14, 2004 9:11 pm
autor: Jerry
Ja kiedys kombinowalem ale moim zdaniem gra jest nie warta swieczki.
Koszt przeróbek bedzie zaj..ebisty a komfort jazdy wiele sie nie poprawi.
Gaz zawsze bedzie Gazem i na trasie wiele wiecej nie zyskasz. Co innego w terenie ale tam paraboli nie trzeba. Tam raczej przyda sie dodatkowa 14 laga z tyłu.
Sam to cwiczyłem i wiem co mówie.

resory

: wt wrz 14, 2004 9:12 pm
autor: tiger
Ja bym proponował spezyny zamiast bawienia sie w resory. Parabole probowalem przerabiac ale pogadalem z typem ktory dorabia mi piora do resorow i mowi ze ciezka sprawa zeby cos dopasowac

: wt wrz 14, 2004 9:23 pm
autor: Jerry
Nie ma sensu. Naprawde.

: wt wrz 14, 2004 11:40 pm
autor: vandall1
PM metal tuning pisze:a trenował ktoś parabole?
Wstawiłem pojedyncze pióra z Transita w dwóch wypadkach:
1/Skracając je odpowiednio do piór Uazowskich
2/Zostawiając oryginalne długosci
Wnioski:do dupy,bo:
-jedyna zaletą takiego rozwiązania jest bardzo znaczna redukcja wagi resoru.Mozna by sie posunac jeszcze dalej i wstawic resory laminatowe/bodaj Traffic na tym jeżdzi/
-resor pracuje dobrze jedynie przy pewnej predkości
-do dzisiaj trwa dobór amortyzatorów/mamy lekka poprawę/
Wydaje się,ze resor jednopiórowy ma zbyt mały "skok roboczy"-kiepski wykrzyz.Nie ma własnego tłumienia.Prawdopodobnie bedziemy jeszcze pracować nad tym układem.
Poza wypadkami /np dach przez prawe przednie koło/-nie było zadnych problemów z pekaniem,albo urywaniem się pojedynczego pióra.
Koszty takiej przeróbki sa żadne /pióra ze szrotu/

: śr wrz 15, 2004 9:46 pm
autor: Twardy
dzięki wielkie, nastąpi teraz myślenie 8) :D