

Rafał
Moderator: Student
Prawde zapewne piszesz...w koncu te farby mieszali ludzie....a nie jak dzis maszyny...zgodnie ze scisla proporcja...pewnie raz sypneli czegos tam troszke wiecej...a innym razem troszke mniej, wiec nie trudno sobie wyobrazic by partie samochodów wykazywaly pewne róznice w odcieniu itp.grobas pisze:A czy Rosjanie mieli system oznaczania kolorów wtedy?
Czy go teraz zdefiniujesz w RAL czy amerykańskim FS to co to za różnica. Ważne żeby kolor dobrać. Na forum jest gdzieś wątek o kolorze / kolorach, więc tam coś powinno być.
Choć biorąc pod uwagę masowość produkcji i rozpiętość w latach, to jedynego słusznego koloru może być naprawdę sporo odmian
Odpowiedzi zadnej konkretnej....bo to jak widac troche skomplikowana sprawadawidbajorek pisze:proste pytanie było: jaki kolor i gdzie kupić ? A odpowiedzi żadnej![]()
Oczywiście że są odpowiedzi, że to nie taka prosta sprawa.dawidbajorek pisze:proste pytanie było: jaki kolor i gdzie kupić ? A odpowiedzi żadnej![]()
A czym się różni kolor na modelu od koloru na oryginale...to są jakieś inne rodzaje kolorówunimog pisze:Tylko ja nie będe modelik malowałi strony modelarskie tysz męczyłem
![]()
http://www.modelwork.pl/viewtopic.php?f=69&t=29164
Rafał
mój ma oryginalną "powłokę" i piękny połysktytus75 pisze:a i moim zdaniem to wszystkie klary i połyski to są chyba od kilku może kilkunastu lat tak że gaziki raczej nie były malowane w ten sposób
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość