serwo w gaz69

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

serwo w gaz69

Post autor: keler » ndz paź 31, 2004 8:47 am

Witajcie.
Z racji nowego pomysłu ponownego rozbebrania gazika i zamontowania serwa chamulcy od MB mam pytanko odnośnie przewodów, czy przewody trzeba sprcjalnie dorabiać czy można od czegoś dobrać. A w konsekwencji jaki jest koszt takich przewodów, bo już całe serwo wraz z pedłami mam.

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » ndz paź 31, 2004 8:19 pm

Dzięki że mi ktoś odpowiedział :)16

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn lis 01, 2004 1:08 am

Ja robiłem to w uazie i założyłem pompę od żuka tokarz mi dorobił redukcje na gwinty, w rembertowie zagniatałem koncówki,a przewody to z metra kupiłem na słomczynie po 8 chyba zł.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lis 01, 2004 2:07 am

Tak wiec widzisz-zagadnienie jest mało podniecające :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » pn lis 01, 2004 8:35 am

no ale dzięki i za te odpowiedzi, bo narazie to się trochę pękam to robić właśnie ze względu na przewody.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pn lis 01, 2004 8:47 am

przewody mozesz nawet opaskami zwykłymi zacisnac bi tam niema az tak gigantycznego ssania
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lis 01, 2004 4:07 pm

Kasprol-Ty ale powiedz,że mówisz o przewodzie ssacym do serwa,a nie o hamulcowych-bo keler opatrznie to zrozumie i pokaleczy się nie daj Boże...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » śr lis 03, 2004 1:34 pm

tak po częsci do tematu,bo sobie tak gdybam...jak sie wymienia na podwieszane pedały,wstawi serwo hamulców...pozostaje kwestia sprzegla...przy dolnych pedalach sa ciegna,a jak szanowna brac terenowomaniakalna rozwiązuje problem sprzegla przy pedalach wiszących??? :-?
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr lis 03, 2004 3:23 pm

ja sobie to rozwiązałem tanim kosztem - pompka od 125p i siłownik od meśka i działa bezproblemowo :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » śr lis 03, 2004 4:01 pm

Przy wiszących pedałach od MB masz przy lewym pedale uchwyt do zamontowania pompki orygnalnej MB i dalej rurka i siłownik od MB

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr lis 03, 2004 8:21 pm

Ta... i bez gwiazdy ni ma jazdy... wyprowadź go w końcu z garażu na dłużej, bo kalustrofobii dostanie w tej ciemnicy :)21

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » śr lis 10, 2004 9:54 am

:roll: Robił ktos sprzęglo w gazie przy podwieszanych pedalach na linke??
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr lis 10, 2004 10:33 am

bez sensu, czemu tak? Chesz żebi Ci się miało co zaklejać błotem w pancerzu?

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » śr lis 10, 2004 10:57 am

:-? bo bylo tak w suzuce....a mam od suzy pedaly i serwo i milem zamiar to gazikowi wszczepic....tylko wlasnie to sprzeglo na linke....hhmmm
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » sob lis 20, 2004 8:29 pm

NIE MONTUJ TYLKO POMPKI OD MERCA Szkoda roboty za , juz to przerabiałem za mały skok jest.Lepiej serwo od zuka + pompka 2 stopniowa zuka teraz tam mam , tanio i skutecznie w razie czego naprawa tez tania!!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » pn lis 22, 2004 8:37 am

Kumpel ma tak to zrobione, że serwo jest z MB ale zamiast pompki MB jest pompka żukowska, działa bezproblemowo i ku takiemu rozwiązaniu się będe kierował.

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » pn lis 22, 2004 8:48 am

Tak wzasadzioe to tez mam takie rozwiązanie :D
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn lis 22, 2004 10:20 am

NIE MONTUJ TYLKO POMPKI OD MERCA Szkoda roboty za , juz to przerabiałem za mały skok jest
Co ty piszesz ??? NIEPRAWDA jeździłem uazaem z takim zestawem i hamulce były bardzo dobre!!!
Fakt że sprawa naprawy pompy od żuka jest ekonomiczniejsza
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn lis 22, 2004 10:32 am

gri74 pisze:
NIE MONTUJ TYLKO POMPKI OD MERCA Szkoda roboty za , juz to przerabiałem za mały skok jest
Co ty piszesz ??? NIEPRAWDA jeździłem uazaem z takim zestawem i hamulce były bardzo dobre!!!
Fakt że sprawa naprawy pompy od żuka jest ekonomiczniejsza
Waldemar pisze prawdę . !!

jak tylko okładziny troche zjechane ,brakuje skoku,trzeba na dwa razy aby zahamować :)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » wt lis 23, 2004 11:23 am

lepiej stosować sprawdzone :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt lis 23, 2004 11:58 am

nie bede sie upierał ,wiem jakie miał hamulce.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » wt lis 23, 2004 2:32 pm

"miał" ale czy jeszcze ma jak mu się szczęki przytarły ??
w meśku są tarczowe heble i mają mniejsza średnice cylinderków (od gza czy uaza) i do nich jest dopasowany skok pompy !!
Gazy 69

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt lis 23, 2004 6:39 pm

regulacja na krzywkach załatwiała sprawę
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr lis 24, 2004 8:49 am

ja już nie mam tego problemu z tą regulacją, a tak na marginesie to ta regulacja jak pojeździsz w błocku to i tak kupa :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw lis 25, 2004 3:06 am

Darek pisze:"miał" ale czy jeszcze ma jak mu się szczęki przytarły ??
w meśku są tarczowe heble i mają mniejsza średnice cylinderków (od gza czy uaza) i do nich jest dopasowany skok pompy !!
:-o :-o :-o :-o :-o
Zasłabłem...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość