gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
keler
-

- Posty: 169
- Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: keler » ndz paź 31, 2004 8:47 am
Witajcie.
Z racji nowego pomysłu ponownego rozbebrania gazika i zamontowania serwa chamulcy od MB mam pytanko odnośnie przewodów, czy przewody trzeba sprcjalnie dorabiać czy można od czegoś dobrać. A w konsekwencji jaki jest koszt takich przewodów, bo już całe serwo wraz z pedłami mam.
-
keler
-

- Posty: 169
- Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: keler » ndz paź 31, 2004 8:19 pm
Dzięki że mi ktoś odpowiedział

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn lis 01, 2004 1:08 am
Ja robiłem to w uazie i założyłem pompę od żuka tokarz mi dorobił redukcje na gwinty, w rembertowie zagniatałem koncówki,a przewody to z metra kupiłem na słomczynie po 8 chyba zł.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn lis 01, 2004 2:07 am
Tak wiec widzisz-zagadnienie jest mało podniecające

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
keler
-

- Posty: 169
- Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: keler » pn lis 01, 2004 8:35 am
no ale dzięki i za te odpowiedzi, bo narazie to się trochę pękam to robić właśnie ze względu na przewody.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn lis 01, 2004 8:47 am
przewody mozesz nawet opaskami zwykłymi zacisnac bi tam niema az tak gigantycznego ssania
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn lis 01, 2004 4:07 pm
Kasprol-Ty ale powiedz,że mówisz o przewodzie ssacym do serwa,a nie o hamulcowych-bo keler opatrznie to zrozumie i pokaleczy się nie daj Boże...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
kUBI

- Posty: 644
- Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Elbląg
Post
autor: kUBI » śr lis 03, 2004 1:34 pm
tak po częsci do tematu,bo sobie tak gdybam...jak sie wymienia na podwieszane pedały,wstawi serwo hamulców...pozostaje kwestia sprzegla...przy dolnych pedalach sa ciegna,a jak szanowna brac terenowomaniakalna rozwiązuje problem sprzegla przy pedalach wiszących???

"Jeżdżę z kim chcę"
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » śr lis 03, 2004 3:23 pm
ja sobie to rozwiązałem tanim kosztem - pompka od 125p i siłownik od meśka i działa bezproblemowo

Gazy 69
-
keler
-

- Posty: 169
- Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: keler » śr lis 03, 2004 4:01 pm
Przy wiszących pedałach od MB masz przy lewym pedale uchwyt do zamontowania pompki orygnalnej MB i dalej rurka i siłownik od MB
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » śr lis 03, 2004 8:21 pm
Ta... i bez gwiazdy ni ma jazdy... wyprowadź go w końcu z garażu na dłużej, bo kalustrofobii dostanie w tej ciemnicy

-
kUBI

- Posty: 644
- Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Elbląg
Post
autor: kUBI » śr lis 10, 2004 9:54 am

Robił ktos sprzęglo w gazie przy podwieszanych pedalach na linke??
"Jeżdżę z kim chcę"
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » śr lis 10, 2004 10:33 am
bez sensu, czemu tak? Chesz żebi Ci się miało co zaklejać błotem w pancerzu?
-
kUBI

- Posty: 644
- Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Elbląg
Post
autor: kUBI » śr lis 10, 2004 10:57 am

bo bylo tak w suzuce....a mam od suzy pedaly i serwo i milem zamiar to gazikowi wszczepic....tylko wlasnie to sprzeglo na linke....hhmmm
"Jeżdżę z kim chcę"
-
Waldemar
-

- Posty: 269
- Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am
Post
autor: Waldemar » sob lis 20, 2004 8:29 pm
NIE MONTUJ TYLKO POMPKI OD MERCA Szkoda roboty za , juz to przerabiałem za mały skok jest.Lepiej serwo od zuka + pompka 2 stopniowa zuka teraz tam mam , tanio i skutecznie w razie czego naprawa tez tania!!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.
-
keler
-

- Posty: 169
- Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: keler » pn lis 22, 2004 8:37 am
Kumpel ma tak to zrobione, że serwo jest z MB ale zamiast pompki MB jest pompka żukowska, działa bezproblemowo i ku takiemu rozwiązaniu się będe kierował.
-
Waldemar
-

- Posty: 269
- Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am
Post
autor: Waldemar » pn lis 22, 2004 8:48 am
Tak wzasadzioe to tez mam takie rozwiązanie

Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn lis 22, 2004 10:20 am
NIE MONTUJ TYLKO POMPKI OD MERCA Szkoda roboty za , juz to przerabiałem za mały skok jest
Co ty piszesz

? NIEPRAWDA jeździłem uazaem z takim zestawem i hamulce były bardzo dobre!!!
Fakt że sprawa naprawy pompy od żuka jest ekonomiczniejsza
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pn lis 22, 2004 10:32 am
gri74 pisze:NIE MONTUJ TYLKO POMPKI OD MERCA Szkoda roboty za , juz to przerabiałem za mały skok jest
Co ty piszesz

? NIEPRAWDA jeździłem uazaem z takim zestawem i hamulce były bardzo dobre!!!
Fakt że sprawa naprawy pompy od żuka jest ekonomiczniejsza
Waldemar pisze prawdę .
jak tylko okładziny troche zjechane ,brakuje skoku,trzeba na dwa razy aby zahamować

LJ 70
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » wt lis 23, 2004 11:23 am
lepiej stosować sprawdzone

Gazy 69
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » wt lis 23, 2004 11:58 am
nie bede sie upierał ,wiem jakie miał hamulce.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » wt lis 23, 2004 2:32 pm
"miał" ale czy jeszcze ma jak mu się szczęki przytarły

w meśku są tarczowe heble i mają mniejsza średnice cylinderków (od gza czy uaza) i do nich jest dopasowany skok pompy

Gazy 69
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » wt lis 23, 2004 6:39 pm
regulacja na krzywkach załatwiała sprawę
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » śr lis 24, 2004 8:49 am
ja już nie mam tego problemu z tą regulacją, a tak na marginesie to ta regulacja jak pojeździsz w błocku to i tak kupa

Gazy 69
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość