Silnik 2.3 Diesel w Gaziku

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Silnik 2.3 Diesel w Gaziku

Post autor: Bubu » czw lis 18, 2004 12:56 pm

Jest taki silnik 2.3D Konstrukcji Peugeota, montowany w Fordzie Sierrze. Widziałem ostatnio taki w Uazie i Gaziku i całkiem ładnie to pracowało ( połączone razem z oryginalnymi skrzynkami biegów).
1) Co sądzicie o takim motorku? (może ktoś ma z nim jakieś doświadczenie, może nawet ktoś go ma w swoim Gazie?)
2) Czy wiecie może gdzie można zdobyć jego dane techniczne (szczegółowe i konkretne, jeśli można)?
??

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Re: Silnik 2.3 Diesel w Gaziku

Post autor: Artur » czw lis 18, 2004 1:13 pm

Bubu pisze:Jest taki silnik 2.3D Konstrukcji Peugeota, montowany w Fordzie Sierrze. Widziałem ostatnio taki w Uazie i Gaziku i całkiem ładnie to pracowało ( połączone razem z oryginalnymi skrzynkami biegów).
1) Co sądzicie o takim motorku? (może ktoś ma z nim jakieś doświadczenie, może nawet ktoś go ma w swoim Gazie?)
2) Czy wiecie może gdzie można zdobyć jego dane techniczne (szczegółowe i konkretne, jeśli można)?
??
Kupiłem mojego pierwszego uaza z takim bagnem. Ogólnie słaby ledwo kręcił 4 kołami na 1 red. Podczas jazdy słabo było słychać własne myśli ogólnie nic ciekawego no strasznie ciężkawo gadał w niskich temp. To tak jak byś z żuka Diesla zrobił. W każdym razie wywaliłem to dno i zastąpiłem MB. Poziom mocy coś jak byś 200D MB miał chyba gdzieś 65km. Ogólnie lepiej pasował bo nie wadził michą i na łapy uazowe strzelał.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw lis 18, 2004 2:30 pm

Moj kumpel mial taki silnik w gaziku polaczony ze skrzynia gazikowa. Ogólnie dla mnie za slaby byl ale to z przyzwyczajenia do 100KM i jak chcesz zalozyc ten silnik to chlodnice oryginalna najlepiej daj i odrazu pasek rozrzadu zmien on tego nie zrobil a byl zajechany i przeskoczyl. Ale jak chcesz tak dla siebie popycic to moze byc. W sam raz dla poczatkujacego placka
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Post autor: Bubu » czw lis 18, 2004 8:03 pm

Dzięki za info.
chyba gdzieś 65km
Dokładnie 51,5kW czyli prawie 69KM. Jak na moje skromne potrzeby wystarczy, w Gazie którym teraz jeżdże mam 220D MB i jakoś żyję (ale co to za życie :)21 ).
to chlodnice oryginalna najlepiej daj
Co masz na myśli: oryginalną gazikową, czy oryginalną do tego silnika?
Ja widziałem ten silnik z chłodnicą (nie pamiętam jaką)ale z podłączymi dwoma wentylatorami (przed i za chłodnicą), drugi był manualnie podłączany. Proste i mądre, ale to było w UAZie, w gaziku najpewniej nie będzie na to miejsca.
W sam raz dla poczatkujacego placka
Dzięki synu, dzięki...

PS
.
2) Czy wiecie może gdzie można zdobyć jego dane techniczne (szczegółowe i konkretne, jeśli można)?
Pytanie ciągle aktualne... :)

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw lis 18, 2004 8:53 pm

Z tym plackiem to byl zart. Oryginalna od tego silnika i z tego co pamietam to tam byla wiskoza ktora u mojego kumpla nie dzialala i zrobilismy na sztywno a elektryka by dalo rade wsadzic nawet w gaziku. A co do tych szczegolowych danych to co chcesz konkretnie wiedziec??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Post autor: Bubu » pt lis 19, 2004 12:46 am

Z tym plackiem to byl zart
No co Ty , przecież się nie gniewam! :)21


A co do tych szczegolowych danych to co chcesz konkretnie wiedziec??
Wszystko, wszystko... Dlatego szukam czegoś w stylu ksiąki serwisowej, katalogu części, technologi obsługi i naprawy itd. Może wiesz gdzie znaleść? Muszę popatrzeć w WKŁach, tam dużo takich mądrości mają :)4 :D
wiskoza ktora u mojego kumpla nie dzialala i zrobilismy na sztywno a elektryka by dalo rade wsadzic nawet w gaziku.
Masz na myśli sprzęgiełko wentylatora? Myśle, że połączenie stałe to nie jest zły pomysł, przynajmniej o jedną rzecz mniej co się może spierdzielić. A nie miał za niskiej temoeratury zimą? Jakby co to można w razie mrozów syberyjskich noska gazikowi założyć. Zawsze mi się takie noski podobały w gazikach, dałbym se do uszycia albo zaadaptował z jakiegoś innego grata... :)21

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pt lis 19, 2004 8:54 am

tu masz troche danych odnośnie sielnika sierry http://www.sierrafan.pl/techniczne/techniczne.php
:)21
Gazy 69

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt lis 19, 2004 10:33 am

Najlepiej idz do ksiegarni i kup sobie ksiazke typ: Jeżdze samochodem Ford Sierra 2,3D. Co do tego jezdze to bym polemizowal powinno byc pcham rano zeby zapalic ale niech im bedzie. :D
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Post autor: Bubu » pt lis 19, 2004 2:18 pm

tu masz troche danych odnośnie sielnika sierry http://www.sierrafan.pl/techniczne/techniczne.php
Dzięki. Znam je już- internet przeszperany :D
Najlepiej idz do ksiegarni i ...
No i właśnie taki mam zamiar... :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości