silnik omegi
Moderator: Student
- grzesiek81
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 3:07 pm
- Lokalizacja: warmia
silnik omegi
pytanko czy silnik od omegi 2.0 16v ze skrzynia wejdzie bez większych problemów czy szukać silnika ośmiozaworowego
pajero long gen.II mt nexen 31/10.50
gaz 69 zmotaniec
gaz 69 zmotaniec
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: silnik omegi
Skrzynia omegi 8V i 16V jest chyba podobna, a polaczenie z reduktorem walkiem nie jest klopotliwe.
W Gaziorku masz pelno miejsca, a pod maska miescili juz nawet 3.5 V8 od Merca, ze o Czajce nie wspomne.
W Gaziorku masz pelno miejsca, a pod maska miescili juz nawet 3.5 V8 od Merca, ze o Czajce nie wspomne.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: silnik omegi
Grzesiek szukaj 8 zaworowego, jest prostrzy mniej awaryjny, ja sobie chwalę 

"Jeżdżę z kim chcę"
- grzesiek81
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 3:07 pm
- Lokalizacja: warmia
Re: silnik omegi
8 zaworowych jest coraz mniej omega A gatunek na wymarciu Kuba kiedy mogę w paść z a aparatem i zrobić fotki jak masz zamontowany silnki ze skrzynią
pajero long gen.II mt nexen 31/10.50
gaz 69 zmotaniec
gaz 69 zmotaniec
Re: silnik omegi
a dzwon jak bedziesz w okolicy, jak w pracy akurat nie będę to wpadniesz i obejrzysz.
"Jeżdżę z kim chcę"
Re: silnik omegi
ja właśnie taki montuje bardzo dużo miejsca pod maską
-
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:05 pm
- Lokalizacja: Starogard Gd.
Re: silnik omegi
O Szogun będziesz się toczył ?
Re: silnik omegi
nie lepiej V6 2,5? skrzynia i sprzęgło z froty i masz zespolony reduktor do tego bez żadnych problemów, a wielkościowo nieduży silnik
do tego wszystko co potrzebujesz łącznie z immo (jeśli jest) i kompem masz na silniku

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: silnik omegi
nie tak hop, wsadzić to można każdy silnik każdą skrzynię każdy reduktor.....a potem już tylko przerobić ramę, przerobić wały, przerobić nadwozie....i tak dalej kończąc przerubkę wartością patrola w średnim stanie....lbl78 pisze:nie lepiej V6 2,5? skrzynia i sprzęgło z froty i masz zespolony reduktor do tego bez żadnych problemów, a wielkościowo nieduży silnikdo tego wszystko co potrzebujesz łącznie z immo (jeśli jest) i kompem masz na silniku
przeróbka gaza pod silnik i skrzynię omagi A to przespawanie orinalnych łap silnika , zmiana belki pod skrzynię biegów dorobienie flanszy na wał skrzynia reduktor i przesunięcie chłodnicy kilka cm do przodu....
Dla średniozaawansowanych garażowych mechaników wykonalne samodzielnie....może za wyjątkiem wytoczenia przejściówki na wał w 3-4 dni. Mi tyle zajęło, robiłem sam bez wzorów. koszt (bez silnika i skrzyni ) dwie wódki za flansze, 3 tarcze do szlifierki, troche drutu i gazu w migomacie , metr ceownika poniżej 20 złotych i kilka śrub oraz poduszki pod silnik od poloneza....
"Jeżdżę z kim chcę"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości