JAKIE MACIE CISNIENIE OLEJU W TROPKU 2.8 TD?

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

plastik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:22 pm

JAKIE MACIE CISNIENIE OLEJU W TROPKU 2.8 TD?

Post autor: plastik » śr sty 16, 2008 11:41 pm

Witam jakie macie cisnienie oleju w waszym Troperze
w moim 2.8 td jest
Na zimnym silniku ok 4
Na gorącym w czasie jazdy ok 2
a na gorącym na dłuzszym postoju spada ponizej 1

Napiszcie jak jest u was i jak powinno byc , jaka jest dolna granica czy czeka mnie juz remoncik?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » czw sty 17, 2008 12:01 am

1 troche to mało :(
na ciepłym na wolnych pod 2 powinno być
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » czw sty 17, 2008 10:57 am

u mnie na wolnych 2,5 - 3 i silnik do remontu poszedł.... 1 to totalny zgon ....
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » czw sty 17, 2008 1:22 pm

wskaźniki są tak wyskalowane aby pozycja w środku skali była tym wskazaniem poprawnym wiec w przypadku tropera jest to ok 2 i wydaje mi sie że na cieplym oleju taki wynik jest ok
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

-BARON-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 21, 2007 8:18 pm
Lokalizacja: OKOLICE TORUNIA

Post autor: -BARON- » pt sty 18, 2008 10:13 am

Hm ja tez mam tak jak kolega na zimnym na wolnych jest 4 na rozgrzanym podczas jazdy 2 a na postoju 1 czasem ponizej i niewydaje mi sie żeby to był silnik do remontu.Pozatym wydaje mi sie ze za miarodajny wskażnik "remontowy" można uznac kontrolke od oleju o ile sie nieświeci to jest ok.A wskazania tego zegara z ciśnieniem oleju brałbym tak tylko orientacyjnie ponieważ to co pokazuje nie zawsze musi być prawdziwe.Jak kolege niepokoi to co tam widzi to może niech pojedzie do warsztatu i da sobie zmierzyć to ciśnienie oleju na przyzadzie.I nam tu napisze co się dowiedział.
ISUZU TROOPER 2.8 TDI 91 ROK DŁUGI.

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt sty 18, 2008 12:27 pm

z doświadczenia wiem że kontrolka ciśnienia oleju zgasła pomimo tego ze w misce było tylko ok 1 litra oleju a wskaźnik zegarowy ledwo sie odrywał od pozycji wyjsciowej , sprawdzone po pęknięciu filtra gdy po wymianie na nowy lampka gasła a do stanu max na bagnecie musiałem dolać jeszcze ponad 3 litry oleju
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

plastik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:22 pm

Post autor: plastik » sob sty 19, 2008 5:09 pm

Musze chyba wynienic olej bo w sumie to niewiem kiedy był wymieniany
Przebieg według licznika mam 350tys a auto odpala nawet przy minusowych temp bez grzania swiec bo grzanie mi cosik nie działa....
Tropa mam od paru tygodni i jestem bardzo zadowolony z niego mimo iz poprzedni własciciel nie dbał o niego ale po mału dprowadzam go do stanu uzywalnosci.....
Co do grzania tych swiec to mozecie mi powiedziec ktory czujnik temp jest za to odpowiedzialny? bo mam poobrywane kabelki z tych czujnikow na obudowie termostatu i w sumie niewiem do czego one sa , za co odpowiedzialne Nie działa mi tez te tzw szybkie grzanie ale wydaje mi sie ze to tez ma cos z tym wspólnego ????

Awatar użytkownika
kowal1912
 
 
Posty: 841
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:14 am
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: kowal1912 » sob sty 19, 2008 5:54 pm

Teee Plastik MOżesz zawitać do Nas w Towarzyskie Opole 4x4 . Ja tez mam Troopka ale 2,2 Td
JeepoMontero 2.5TDI BFG M/T33"
Tel. 601 88 67 10 Orange

yogi_07
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:46 am
Lokalizacja: Kielce

Post autor: yogi_07 » wt sty 22, 2008 9:44 am

W moim trooperze po generalnym remoncie silnik a- olej Total - półsyntetyk - jak ciepły to jak woda- po odpale - ciśnienie lekko ponad 4 na wolnych obrotach, jak ciepły - to jak jade - 2, na wolnych ok. 1, myslę, że na zimnym to aż za duże - robi się nie smarowanie - tylko płukanie silnika....
Yogi

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » wt sty 22, 2008 2:11 pm

To ja swoje 3 grosze wtrace. Co prawda mam benzyne 2,6 ale te cisnienia co tu podajecie to lekko za niskie sa. U mnie na goraco podczas jazdy 3,5-4 bar (mierzone manometrem z dlugim przewodem wkreconym zamiast czujnika cisnienia),na wolnych ok 0,8.. Na zimnym silniku caly czas ok 4 ,niezaleznie od obrotow.
W plaskaczu Fiat tempra 1,9 TD na goraco podczas jazdy nie spada ponizej 3,5 bar,na wolnych ok 0,5-0,8.(przebieg ok 360 tys)
Tak wiec 2 bary na goraco w czasie jazdy to troche za malo w dieslu-tam sa co prawda nizsze obroty ale cisnienie sprezania a co za tym idzie naciski na panewki sa calkiem spore(dlatego min. diesle sa "masywniej" zbudowane).
Ale to tylko moje zdanie.......
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » wt sty 22, 2008 3:06 pm

ja cały czas mówie o wolnych obrotach , w trakcie jazdy ciśnienie zawsze ponad 3
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości