Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
zuwar
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: czw gru 15, 2005 9:29 pm
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Post
autor: zuwar » czw gru 15, 2005 10:01 pm
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajduje sie Nr Silnika w Isuzu Trooper poj. silnika 2.6 benzyna
-
keicam 73
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: keicam 73 » czw gru 15, 2005 10:45 pm
Stojac przodem do samochodu z prawej strony na kaoncu silnika przy laczeni ze skrzynia biegow patrzac od gory- bedzierz widzial plaska czesc , tam powinien byc nr.
a wsumie po co Ci to , od 20 .10 2005 zmienily sie przepisy i nikomu do niczego nie sa te numery potrzebne

Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
-
zuwar
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: czw gru 15, 2005 9:29 pm
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Post
autor: zuwar » czw gru 15, 2005 11:02 pm
to dla rzeczoznawcy do indentyfikacji pojazdu. Tak na wszelki wypadek wole podać.
Wielkie dzieki za pomoc

!
-
keicam 73
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: keicam 73 » czw gru 15, 2005 11:07 pm
- sprowadzony , czy po dzwonku

to i tak powinno go to g..... obchodzic
obecnie mozesz miec tam nawet silnik komara i nic mu do tego.
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
-
zuwar
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: czw gru 15, 2005 9:29 pm
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Post
autor: zuwar » czw gru 15, 2005 11:20 pm
Sprowadzony, ojciec kupił od firmy w której pracuje. Wole sie zabezpieczyc zeby celnicy sie nie przyczepili przy akcyzie (samochod kupiony za symboliczna cene), im wiecej bedzie napisane tym lepiej.
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » pt gru 16, 2005 12:04 pm
keicam 73 pisze:Stojac przodem do samochodu z prawej strony na kaoncu silnika przy laczeni ze skrzynia biegow patrzac od gory- bedzierz widzial plaska czesc , tam powinien byc nr.
Właśnie mam przed sobą instrukcje obsługi od Troopera z której wynika że numer znajduje się dokładnie z drugiej strony silnika ale nie żebym chciał z Tobą dyskutować tylko tak jako ciekawostkę to pisze i jeszcze jedno :dokładnie taka sama sytuacja była z moim dieslem wg instrukcji miał być z lewej strony i tam go szukałem a numer był z prawej strony w hu... z taką instrukcją

-
keicam 73
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: keicam 73 » pt gru 16, 2005 8:20 pm
A tak wogole zassij sobie serwisowke ( ksiazka isuzu trooper pdf )
Rozwieje wszelkie watpliwosci.
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
-
Silvestr

- Posty: 1835
- Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
- Lokalizacja: Widawa
Post
autor: Silvestr » pt gru 16, 2005 8:37 pm
MAZUR73 pisze:keicam 73 pisze:Stojac przodem do samochodu z prawej strony na kaoncu silnika przy laczeni ze skrzynia biegow patrzac od gory- bedzierz widzial plaska czesc , tam powinien byc nr.
Właśnie mam przed sobą instrukcje obsługi od Troopera z której wynika że numer znajduje się dokładnie z drugiej strony silnika ale nie żebym chciał z Tobą dyskutować tylko tak jako ciekawostkę to pisze i jeszcze jedno :dokładnie taka sama sytuacja była z moim dieslem wg instrukcji miał być z lewej strony i tam go szukałem a numer był z prawej strony w hu... z taką instrukcją

Przerabiałem ten sam problem ponad rok temu. Wbrew temu co znalałem w różnej literaturze numery znajdują się tam gdzie podał keicam. Miałem przez to gówno sporo problemów ale w końcu też mi ktoś na forum podał (wystarczyło poszukać w archiwalnych tematach)...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » pt gru 16, 2005 10:17 pm
-
Silvestr

- Posty: 1835
- Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
- Lokalizacja: Widawa
Post
autor: Silvestr » sob gru 17, 2005 9:13 am
MAZUR73 pisze:Co prawda moja instrukcja jest w niemieckim wydaniu ale rysunki zamieszczone bardzo czytelnie pokazują gdzie szukać numerów.
Też mam tę instrujcję i rysunki w niej widocznie nie są kierowane do tego silnika... Rozebrałem pół osprzętu silnika aby się dostać do pól określonych w tej książeczce i nic, a wystarczyło sie tylko nachylić i szmatą przetrzeć bród o owego felernego miejsca a numery same się pojawiły.
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
-
Pasza
-

- Posty: 1837
- Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pasza » śr mar 08, 2006 6:45 pm
-
wojtekkk

- Posty: 1775
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'
Post
autor: wojtekkk » śr wrz 20, 2006 6:48 pm
moze ktoś wstawic fotki silnika 2.6 w komorze- takie w miare dokładne by rozmieszczenie osprzrtu było widoczne
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw wrz 21, 2006 3:28 pm
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
wojtekkk

- Posty: 1775
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'
Post
autor: wojtekkk » czw wrz 21, 2006 4:41 pm
dzięki to mi wystarcza
-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » ndz mar 02, 2008 6:31 pm
mały problem, 2.6 na wtrysku trochę szaleje, nie można dojść wolnych obrotów, przy odpalaniu ledwo trzyma 500-800 a jak już się rozgrzeje to ma 1500, z czym może być problem?? oczywiście auto śmiga tylko na benzynce, gazu nigdy nie doświadczyło
FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
-
fourup

- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: fourup » ndz mar 02, 2008 6:38 pm
posprawdzaj wężyki podciśnienia...
~fourup/zupka
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » ndz mar 02, 2008 7:01 pm
fourup pisze:posprawdzaj wężyki podciśnienia...
zrobi się, a i jeszcze jedno coś stuka ale jest to stukot głuchy nie metaliczny i nie wydobywa się on ze środka silnika tylko z zewnątrz, gdzieś z okolicy rozrządu paska klinowego, czym to może być spowodowane??
FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » ndz mar 02, 2008 8:54 pm
prawdopodobnie to efekt zbyt czestego ustawiania zaworów

-
fourup

- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: fourup » pn mar 03, 2008 7:01 am
A może to EGR się uprasza o zwolnienie z pełnionych obowiązków

~fourup/zupka
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » pn mar 03, 2008 3:39 pm
EGR wywalone
FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » śr mar 05, 2008 8:14 pm
gdzie się znajduje silniczek krokowy??
FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
-
zetorr
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 11:35 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zetorr » sob kwie 26, 2008 11:28 am
pod kolektorem ssacym
SJ 416 & Trooper 2.6 & PATROL GR LONG
Sierra XR4 2.9 V6 24v
GEKON OFF ROAD TEAM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości