Czy warto inwestowac w Troopera?

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Atomek » ndz sie 31, 2008 9:09 pm

Gri ma na mysli to, ze konsumując LR (a nie Troopka), kierowca sam staje sie tą (żywą przy okazji) wielką legendą. To niestety musi kosztować, ale jesli sie tak bardzo chce :)
Defender 90

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » pn wrz 01, 2008 4:04 am

Koledzy wyluzujcie bo zacznie sie wojna z Landrynkami nie musimy sobie ciupać na wzajem. Troop jaki jest każdy wie WIĘC WARTO 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

mariojura
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec

Post autor: mariojura » pn wrz 01, 2008 1:04 pm

Ani mi się śni wojować z Landrynkami toć to przecież brać terenowa ale to
nie warto ...........
:)3
sam zamierzam Disco nabyć ( jest możliwość taniego zakupu) a co sobie będe żałował co dwie terenówki na podwórku to nie jedna :lol:

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » śr wrz 03, 2008 4:12 am

mariojura napisał
sam zamierzam Disco nabyć ( jest możliwość taniego zakupu) a co sobie będe żałował co dwie terenówki na podwórku to nie jedna :lol:
:)2 Co dwie sztuki to nie jedna 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr wrz 03, 2008 7:58 am

Tak samo warto, jak w kazdego pordzewiałego starucha :lol:
niezależnie od marki
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » czw wrz 04, 2008 4:24 am

gri74 napisał
Tak samo warto, jak w kazdego pordzewiałego starucha:lol:
niezależnie od marki
No do VW na przykład nie warto :D 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Filipp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob maja 19, 2007 9:51 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Filipp » ndz wrz 07, 2008 3:20 pm

Trooper to genialne autko... seryjnie bardzo dobrze przygotowane do jazdy terenie (osłony, nic nie wystaje poniżej ramy, odpowietrzenia wyciągniete do góry itp) może osiągać duże przechyły :) Tylko o rame trzeba dbać :) Ja o swoją nie zadbałem i połamałem, ale to tylko moja wina bo odkładałem to do ostatniej chwili :/ Teraz tata kupił nędzne Pajero, jedyna jego zaleta to to że dużo miejsca w środku ^^


Ale przymierzam się do kupna troopa :)

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » ndz wrz 07, 2008 9:44 pm

Ja jedyna rzecza ktora nie lubie w Trooperku to instalacja gazowa :evil:

Kolega ma 2.8 disloka i koszt jazdy wychodzi mu 4zł drozej a 100Razy mnie klopotu :-?

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » pn wrz 08, 2008 3:49 am

Tank napisał
Ja jedyna rzecza ktora nie lubie w Trooperku to instalacja gazowa

Kolega ma 2.8 disloka i koszt jazdy wychodzi mu 4zł drozej a 100Razy mnie klopotu
To musisz mieć coś poje... z gazem bo przy obecnych cenach jazda na nim wychodzi najtaniej,i ta różnica jest dużą porównując do diesla 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » pn wrz 08, 2008 8:26 am

kw99 pisze:Tank napisał
Ja jedyna rzecza ktora nie lubie w Trooperku to instalacja gazowa

Kolega ma 2.8 disloka i koszt jazdy wychodzi mu 4zł drozej a 100Razy mnie klopotu
To musisz mieć coś poje... z gazem bo przy obecnych cenach jazda na nim wychodzi najtaniej,i ta różnica jest dużą porównując do diesla 8)
Niby tak ale koledze Pali 9 a mi 17 Lpg

Jemu to daje:36zł
Mi daje:srednio 35zł

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pn wrz 08, 2008 10:46 am

a gdy znajdziesz gdzieś dostęp do ON z oszczędności u znajomego szofera za 2,50-3 zł za litr to zapomnij o gazie. Problemy jakie rodzi instalacja gazowa są ogromne , dyzel się kręci i ma wszystko gdzieś no chyba ze wybuchnie ;)
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » pn wrz 08, 2008 10:54 am

Mazur dokladnie tak jak mowisz :)

Przy okazji mi pali srednio na ulicy 16-20 litrow lpg. to chyba w normie?

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » pn wrz 08, 2008 12:45 pm

Problemy jakie rodzi instalacja gazowa są ogromne
Problemow nie stwarza sama instalka lpg a pseudofachowcy od montazu lpg i nie mniej madrzy wlasciciele ktorzy bez opamietania kreca wszystkimi srubkami zeby tylko ich ponad potoratonowy samochod palil 8 l/100 km.
Dlaczego mojemu trupowi stuknelo juz dawno 200 tys km na gazie i nie mam zadnych problemow? A nie uzywam trupka od swieta tylko na codzien -rocznie ok 70-80 tys km.Przy zuzyciu na trasie ok 12-13 l/100 km (100-120 km/h) daje chyba niezla ekonomike?Jesli moj chodzi tak dobrze a komus innemu chodzi duzo gorzej i ma wieczne problemy to oznacza tylko tyle ze instalke ma do du**y (z powodow opisanych wyzej) albo stan techniczny silnika pozostawia baaardzo wiele do zyczenia.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
matee2
 
 
Posty: 146
Rejestracja: śr cze 13, 2007 10:15 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Post autor: matee2 » pn wrz 08, 2008 4:49 pm

fakt z tym spalaniem to przesadzasz 16 20 jaka masz instalek ja mam zwykłą na śrubke i nic mam zadnych problemów zastanawiam sie nad kupnem blosa ale musiał by ktos doradzić co i jak mi spala w trasie najmniej przy spokojnej jeździe 90 100 jakies 12 litrów a jak lece 120 130 cały czas to do 15 16 skacze w mieścei do 16 max pali ale w krakowskich korkach

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » pn wrz 08, 2008 7:42 pm

to jakie masz oponki , bo ja na swoich 33" nigdy nie zejde poniżej 15:/
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » pn wrz 08, 2008 9:50 pm

Heh.Ja tam nie narzekam na spalanie tylko na tych zasranych gaziarzy ktorzy nie umia nic pomoc,znaja sie ludzie na rzeczy
:evil:

Awatar użytkownika
matee2
 
 
Posty: 146
Rejestracja: śr cze 13, 2007 10:15 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Post autor: matee2 » pn wrz 08, 2008 10:23 pm

ja mam 31 cali 255 szerokie tank temat i tak chyba u Ciebie juz nie bedzie aktualny bo się zlisileś na trooperka i szukasz patrola :/

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » wt wrz 09, 2008 4:32 pm

ja mam zwykłą na śrubke i nic mam zadnych problemów zastanawiam sie nad kupnem blosa ale musiał by ktos doradzić co i jak
Poszukaj ,bo bylo o blosie gdzies na forum.Nawet chyba ja to wyklikalem :)21
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » wt wrz 09, 2008 10:42 pm

Dajcie spokoj do cholery bo mnie zal sciska w dolku jak mysle o sprzedazy :-?

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » śr wrz 10, 2008 4:52 am

jest jeszcze jedna różnica a mianowicie koszt ewentualnego remontu. W benzynie nawet cały kompletny silnik kosztuje parę groszy za diesla trzeba dać parę razy więcej 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Atomek » śr wrz 10, 2008 7:20 am

Tanku, tenen żółty Patrol to jakis wrak..., ja bym odpuscil.
Defender 90

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Atomek » czw wrz 11, 2008 2:14 pm

Wydaje mi sie, ze w temat tej dyskusji wpasowują sie moje spostrzezenia (moze sie myle i chodzi o cos innego), mianowicie w zadnej z klasyfikacji wynikow rajdow (tych powaznych ogolnopolskich) nie widzialem troopera. Hm. Nie powiem, troche bylem rozczarowany, po tych wszystkich opiniach, ze troopek tak sobie swietnie daje rade w terenie itp.
Dodam, ze ja z mojego jestem cholernie zadowolony, jak na moje oczekiwania autko sie spisuje rewelacyjnie. Jednak nie startowalem w rajdach, natomiast jestem turystą off-roadowym.
Defender 90

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości