Ogrzewanie silnika 220V Trooper 2,8 TD

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

veoms
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: pn sty 19, 2009 2:21 pm

Ogrzewanie silnika 220V Trooper 2,8 TD

Post autor: veoms » pn sty 19, 2009 2:57 pm

Witam wszystkich pasjonatów Troopków
Mam wersję 2,8 TD - dwoje drzwi a w nim sprytną instalację podgrzewania silnika na silne mrozy. Z przodu wyprowadzony jest kabel na 220 volt. Co prawda były już diże mrozy ale autko sprawnie paliło przy -24 st. Czy ktoś ma w swoim takie wyposażenie i jak tego używa?
Boję się tego tak po prostu podłączyc pod 220v aby nie spali całej instalacji.
Wojciech

Awatar użytkownika
iko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 10:40 am

Re: Ogrzewanie silnika 220V Trooper 2,8 TD

Post autor: iko » pn sty 19, 2009 4:15 pm

Czego tu się bać? Nie wiem jak jest to u Ciebie rozwiązane,ale spotkałem się z czymś takim w samochodach z Północy i Kanady.Tam podgrzew wprowadzony był w misę olejową i układ chłodzenia.W żaden sposób nie łączył się on z instalacją jaka jest w samochodzie.Sprawdz dokąd prowadzi kabel i sam ocenisz co podgrzewa.

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Ogrzewanie silnika 220V Trooper 2,8 TD

Post autor: h5n1 » wt sty 20, 2009 6:11 pm

U nas wszyscy takie maja. W garazu albo na parkingu podpinasz sie do gniazdka i jeszcze potrzebny zegar sterujacy. Lepsze wersje maja dodatkowy wiatraczek ze spiralka grzewcza w kabinie i sterownik w kabinie jak w systemach webasto. Biorac pod uwage komfort jazdy od razu ciepllym samochodem to chyba na Twoim miejscu bym sie cieszyl. Poza tym to troche bardziej przyjazne srodowisku.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości