no to sam sobie odpowiadam, jakby kogoś ciekawiło, układ składa się z:
el. włącznika w desce rozdzielczej;
kontrolki;
sterownika;
el. siłownika w reduktorze;
czujnika potwierdzającego zapięcie reduktora;
dwóch elektrozaworów (podciśnienie) sprzegających przesuwkę na półosiach przedniego mostu;
czujnika potwierdzającego zapięcie półosi;
ciekawostką jest, że zapięcie mostu odbywa się poprzez odcięcie napięcia do elektrozaworów, czyli każde wyłączenie silnika włącza napęd, wydaje się to sensowne bo układ jest ciągle w ruchu;
według pobieżnej analizy chyba padł sterownik, zawory działają, czujniki także, siłownik również, natomiast elektrozawory cały czas dostają napięcie,
no i pytanie gdzie takie ustrojstwo dokupić

? bo w serwisie opla twierdzą, że nie ma takiego auta isuzu

!
podobnie jak nie ma miasta Londyn, jest Lądek, Lądek Zdrój ale Londynu nie ma