Zaślepianie EGR w 2,8tdi

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

pablo1983
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 15, 2010 8:10 pm

Zaślepianie EGR w 2,8tdi

Post autor: pablo1983 » czw sty 20, 2011 8:33 am

Witam robił ktoś taki manewr ? co trzeba zaślepić co odłączyć ?
I drugie moje pytanie:
Jest intercoler na górze i z lewej strony idzie gruby wąż przed nim jest taki jak by zawór uruchamiany podciśnieniem wie ktoś po co on jest? i czy musi tam być ?

Awatar użytkownika
danti
 
 
Posty: 1208
Rejestracja: pt mar 19, 2010 5:40 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: Zaślepianie EGR w 2,8tdi

Post autor: danti » czw sty 20, 2011 9:15 am

Zaślepiałem w 3.1 TD i jeśli tak samo wygląda silnik, to: stojąc przed autem, to po prawej stronie niedaleko bagnetu są takie 2 "grzybki" z wychodzącymi od nich rurkami, przykręcone na 2 nakrętki i 2 śrubykażdy, 2 nakrętki od prawej strony i 2 śruby od dołu. Klucz 13 jak dobrze pamiętam. Odkręcasz, ściagasz, tam są metalowe uszczelki, odrysowujesz wymiar, docinasz z blachy takiej samej grubości i zakładasz zamiast tej uszczelki. 15min roboty plus docięcie :)
Włóczykij po Roztoczu :)

pablo1983
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 15, 2010 8:10 pm

Re: Zaślepianie EGR w 2,8tdi

Post autor: pablo1983 » czw sty 20, 2011 9:25 am

poprawej są dwa takie grzybki z których wychodzą podciśnienia jedno idzie chyba do tego mechanizmu przy rurze na intercolerze tak jak wyżej pisałem

Awatar użytkownika
danti
 
 
Posty: 1208
Rejestracja: pt mar 19, 2010 5:40 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: Zaślepianie EGR w 2,8tdi

Post autor: danti » czw sty 20, 2011 9:29 am

http://xarchiwum.pl/silnik-isuzu-troope ... 09030.html

na głównym zdjęciu, w najwyższej części silnika, 2 grzybki.
Włóczykij po Roztoczu :)

pablo1983
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 15, 2010 8:10 pm

Re: Zaślepianie EGR w 2,8tdi

Post autor: pablo1983 » pt sty 21, 2011 11:18 am

mam jeszcze jedno pytanie w 2,8tdi jest po lewej stronie taki jak by zawór z grzybkiem z którego podciśnienie idzie do dekielka przy pompie wtryskowej kto wie do czego to służy i na jakiej zasadzie działa ? bo mi to nie działa

mariojura
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec

Re: Zaślepianie EGR w 2,8tdi

Post autor: mariojura » ndz sty 23, 2011 12:55 pm

Do pompy powinien być podłączony biały przewód prosto z interkulera (zwiększa dawkę paliwa kiedy turbina zwiększa ciśnienie). W okolicach pompy te przewód poprzez trójnik zasila podciśnieniem jeden z zaworów ale cały czas przewód ten jest źródłem podciśnienia. Ten zawór daje podciśnienie do "mechanizmu" przy interkulerze i bodajże jeszcze do innych zaworków. Mechanizm działa dopiero kiedy turbina dałaby za duże ciśnienie. Blokuje przepływ powietrza. Pewnie działa poprawnie tylko musiałbyś wleźć pod maskę w czasie jazy żeby to przyuważyć.
Trooper 2.8 TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość