progi do troopera wersja long 2,8 TD

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

maciekm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 28, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: kielce

progi do troopera wersja long 2,8 TD

Post autor: maciekm » pn mar 07, 2005 8:34 am

witam ponownie
chcę zrobić progi w moim trooperz (mógłbym je podreprować
bo nie jest tak źle ale wole jak już rozbebeszony zrobić to porządnie)czy
można dostać gotowe a może gdzieś dorabiają. Będę wdzięczny za informacje
maciekm

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pn mar 07, 2005 8:58 am

Hmm jak masz progi to najtaniej będzie je doprowadzic do porządku i zamocować spowrotem . Kwestia czy są solidnie mocowane bo z założenia progi montowane seryjnie miały tylko robić za dodatek bulwarowy a w przypadku jazdy OFF dobrze by było gdyby dało się za nie zaczepić Hi-Lifta i podnieść auto a nie sam próg :P czy nawet w szczególnych przypadkach zaczepić linę i wytargać za próg auto innym autem.

Przeanalizuj kwestię mocowania i zastanów się czy warto reanimować posiadane progi czy kombinowac nowe, ja zdecydowałem sie na "oryginalne" z ewentualną zmainą mocowania po konsultacjach z fachowcem ;)
Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn mar 07, 2005 1:05 pm

Orginalne progi w truperku trzeba naprawdę mocno wzmocnić, lecz
o wiele praktyczniejszą sprawą jest zrobić je od podstaw.
W naszym klubiku truperek ładne alu progi miał do wjazdu na pierwszy trialik. :wink:

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pn mar 07, 2005 5:05 pm

Nie no zakładam ze to są stalowe progi znaczy stalowe rury a co na wierzchu to już mniej ważne ;)
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn mar 07, 2005 5:11 pm

Kolego "maćkum" a jakie to próżki masz ??
Stalowe rury?
Kawałek ładnego alu z riflem?

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » pt mar 11, 2005 9:53 pm

U mnie mam stalowe rury dość solidnie wyglądające, jak do tej pory spełniają swoje zadanie. Już kiedyś wisiałem i w zasadzie to rurki przejęły wszystko na siebie...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob mar 12, 2005 1:10 am

Kwestia taka:czy mówimy o progach budy,czy o dodatkowych....
1/Progi budy:odbudować z użyciem rury prostokąt /bodaj 80x40 śmy wstawili/.Zapomnieć o podnoszeniu fury za ten próg,bo do góry pójdzie tylko buda,a reszta zostanie.
Jakby miał byc full oryginał-to trzeba znależć warsztat doginajacy profile progowe wg wzoru /w Gdyni np jest/
2/Progi dodatkowe zwane taczej podestami:przyzwoita rura /min 1,25 cala/chroniąca bok furki przed drzewkiem.Podesty takie muszą być mocowane tylko do ramy,a nie do budy.Powinny być przykrecane do ramy obejmami a nie spawane.Pokryte tylko paskami podestówki.Końce zamknięte prosto,a lepiej kolankiem hamburskim.Muszą wytrzymać hi-lifta,a nie koniecznie służyć tylko do wsiadania .
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości