Troper 2.6i a czujnik temperatury czyli ssanie
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: wt cze 14, 2005 2:21 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Jelonki
Witam wszystkich. W moim troopku wskażnik pokazuje podobnie temperature silnika jak na zdjęciu wyżej i jest tak odkąd mam ten samochód.
Natomiast mam taki objaw,że jak wskażnik temperatury przejdzie do połowy i poza to wzrastają obraoty silnika. (motor 2.6)
Im dalej wskazówka w prawo tym większe obroty.Czy miał ktos taki przypadek?
Natomiast mam taki objaw,że jak wskażnik temperatury przejdzie do połowy i poza to wzrastają obraoty silnika. (motor 2.6)
Im dalej wskazówka w prawo tym większe obroty.Czy miał ktos taki przypadek?
- lukaszg
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: czw lut 09, 2006 3:13 pm
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
jeszcze moze byc czujnik temp. zdupil sie i zastracil swą zadaną linowość dzialania. powyzej jakies tem pie........ mu sie welbie. albo ktos jezdzil z woda w ukladzie chlodznia i masz wszystko zakaminienione albo jakis zator. wydaje mi sie stary, nie stary ale chlodzenie musi dzialac. zaczna sie upaly to moze dac cie sie to w dupie.
niestety stare to jest dobre wino, a nie samochody.
niestety stare to jest dobre wino, a nie samochody.
lukasz
_________________
2.6i '88 krotki
_________________
2.6i '88 krotki
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: wt cze 14, 2005 2:21 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Jelonki
Tylkoże ja nie mam problemów z grzaniem się silnika nawet w najwieksze upały i w korku,czy w cięszkim terenie.Po prostu ta temperatura urosnie do troche powyżej połowy i przy tych zwiększonych obrotach powoli wraca do takiej jak była.A zdaża się to bardzo żadko,lecz czasami tak jest,więc dlatego o tym piszę
A na mój stary samochód nie mam co nażekać jest on
A wino to fakt dobre,zreszta naleweczki toże
A na mój stary samochód nie mam co nażekać jest on




A wino to fakt dobre,zreszta naleweczki toże

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: pn sty 24, 2005 11:12 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Mavv - no pewie, że jeździłem na powietrzu - w końcu silnik zużywa go 15 razy więcej niż benzyny, czy LPG
Na wolnych obrotach i ciepłym silniku masz ciśnienie 4 ?
Powinno być 1.
Lukaszg - zostaw w spokoju czujnik temperatury, bo jest ok.
Jak masz napięcie na sondzie 03-0.5V to jest uwalona.
Co do sondy Lambda to powinna na wolnych obrotach podawać ładnie napięcie w zakresie 0 - 1 V (chyba) - kiedyś elektronik mi to sprawdzał zwykłym ustrojstwem na diodach Led, więc Voltomierzem wskazówkowym spokojnie można to zmierzyć.
Sonda pasuje od Poloneza - jest niedroga i dobra - wiem, bo sam wymieniałem
Jak silnik nie trzyma wolnych obrotów to może być walnięta - co jakiś czas trafia je przy jeździe na LPG.
Z tą temperaturą to nie przesadzajcie, bo wskaźnik ma być w połowie, ale patrząc z siedzenia kierowcy, a nie na wprost (inny kąt), a poza tym u mnie w Rodeo też jest jak u kolegi na zdjęciu i jest ok.
Jak macie problemy z Trooperkiem to piszcie na priva, bo w moim byłym przekopałem wszystko co było możliwe oprócz skrzyni i mostów - taki ze mnie pasjonat
Aktualnie kończę doprowadzanie do 100% sprawności mojego Rodeo - chyba czas zamienić go na coś innego

Na wolnych obrotach i ciepłym silniku masz ciśnienie 4 ?
Powinno być 1.
Lukaszg - zostaw w spokoju czujnik temperatury, bo jest ok.
Jak masz napięcie na sondzie 03-0.5V to jest uwalona.
Co do sondy Lambda to powinna na wolnych obrotach podawać ładnie napięcie w zakresie 0 - 1 V (chyba) - kiedyś elektronik mi to sprawdzał zwykłym ustrojstwem na diodach Led, więc Voltomierzem wskazówkowym spokojnie można to zmierzyć.
Sonda pasuje od Poloneza - jest niedroga i dobra - wiem, bo sam wymieniałem

Jak silnik nie trzyma wolnych obrotów to może być walnięta - co jakiś czas trafia je przy jeździe na LPG.
Z tą temperaturą to nie przesadzajcie, bo wskaźnik ma być w połowie, ale patrząc z siedzenia kierowcy, a nie na wprost (inny kąt), a poza tym u mnie w Rodeo też jest jak u kolegi na zdjęciu i jest ok.
Jak macie problemy z Trooperkiem to piszcie na priva, bo w moim byłym przekopałem wszystko co było możliwe oprócz skrzyni i mostów - taki ze mnie pasjonat

Aktualnie kończę doprowadzanie do 100% sprawności mojego Rodeo - chyba czas zamienić go na coś innego

Był Trooper, Isuzu Rodeo 3.2 LPG. W planie 4x4 dla żony i nieokrzesane bydle terenowe dla mnie 

MASZ NA GAZIE JESLI TAK TO KWESTIA REGULACJI GAZU . ALE UGAZOWNIKAGonzo pisze:Witam wszystkich. W moim troopku wskażnik pokazuje podobnie temperature silnika jak na zdjęciu wyżej i jest tak odkąd mam ten samochód.
Natomiast mam taki objaw,że jak wskażnik temperatury przejdzie do połowy i poza to wzrastają obraoty silnika. (motor 2.6)
Im dalej wskazówka w prawo tym większe obroty.Czy miał ktos taki przypadek?
- lukaszg
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: czw lut 09, 2006 3:13 pm
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
wymienilem czujnik temperatury oraz zrobilem nowa wtyczka i temperatura podniosla mi sie prawie do pionu. wiec albo byl to czujnik albo zasyfona wtyczka,.. ale obstawial bym jedno i drugie.
a co do spalania, wymienilem lambde ( a przy okazji kolektor bo sie okazal pekniety) napiecie mam wreszcie normalne. a przy okazji wywalilem to rurke z kolektora i odlaczylem to ustrojstwo od wydychania spalin.
z tego co zauwazylem to cilik pracuje rowniej i nie mia takiego "przuduszania" jak jest na luzi i wolnych obrotach i nagle dodam gazu.
a spalanie wyjdzie w praktyce, potem napisze
a co do spalania, wymienilem lambde ( a przy okazji kolektor bo sie okazal pekniety) napiecie mam wreszcie normalne. a przy okazji wywalilem to rurke z kolektora i odlaczylem to ustrojstwo od wydychania spalin.
z tego co zauwazylem to cilik pracuje rowniej i nie mia takiego "przuduszania" jak jest na luzi i wolnych obrotach i nagle dodam gazu.
a spalanie wyjdzie w praktyce, potem napisze
lukasz
_________________
2.6i '88 krotki
_________________
2.6i '88 krotki
- fourup
- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
- Kontaktowanie:
Kwestia podniesionych (i skaczacych) obrotow w troopku po złapaniu temperatury to normalna rzecz. To komputer zabespiecza silnik przed przegrzaniem przez podniesienie obrotow. Powoduje zwiekszenie tempa przeplywu chlodziwa przez silnik, zwiekszenie obrotow wentylatora przy chlodnicy...
~fourup/zupka
Troopek był
Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...

GG:7509837
GSM:660264573
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość