tAKIE PYTANKO>>>układ kierowniczy

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Żaru
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: sob lis 26, 2005 5:43 pm
Lokalizacja: Gdynia

tAKIE PYTANKO>>>układ kierowniczy

Post autor: Żaru » sob sie 05, 2006 9:30 am

Witam,
Od kilku w moim troopku podczas skręcania kierownicy pojawia sie straszny pisk. Jaka jest tego przyczyna , pewnie przesmarowanie kalamitek ale nie moge ich znaleśc , czekam na jaką porade, z góry dzięki
żałoba po sprzedaniu trooperka;( Freelander 04' 2.0td4

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » sob sie 05, 2006 11:17 am

1 sprawdz stan plynu wspomagania
2 sprawdz naciag/stan paska klinowego
3 kalamitki są: na lewej dolnej galce od przodu auta, na prawe dolnej - od tylu...

ale obstawialbym jednak pasek klinowy ;)
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn sie 07, 2006 7:02 pm

fourup pisze:...................

ale obstawialbym jednak pasek klinowy ;)
gdyż jak wszyscy wiedzą-podczas skręcania wzrastają opory na pompie :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości