Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » wt lip 12, 2016 11:31 am
Po 2-latach eksploatacji (ok. 80 tyś. km) zgodnej z przeznaczeniem zmielił się tylny most.
To jakaś typowa przypadłość w tym modelu?
Koszt naprawy > 10tyś. Bo z naszej winy!?

Z łaski serwis zaproponował 50/50.
Kupiliśmy nowe Isuzu po tym jak w Rangerze zmielił się most po ok. 300 tyś. km uznając to za porażkę.
Sławekk, Y60
-
selim
-

- Posty: 4788
- Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Sląsk
Post
autor: selim » wt lip 12, 2016 2:21 pm
Ranger z którego roku ? skrzynia nie padła ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » wt lip 12, 2016 9:01 pm
Sławekk pisze:Po 2-latach eksploatacji (ok. 80 tyś. km) zgodnej z przeznaczeniem zmielił się tylny most.
To jakaś typowa przypadłość w tym modelu?
Koszt naprawy > 10tyś. Bo z naszej winy!?

Z łaski serwis zaproponował 50/50.
Kupiliśmy nowe Isuzu po tym jak w Rangerze zmielił się most po ok. 300 tyś. km uznając to za porażkę.

Toć podobno pancerne

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » śr lip 13, 2016 5:28 am
Skrzynie w Rangerze naprawiamy regularnie co ok. 70 tys. km.
Co do D-max-a to zacytuje fragment pisma od gwaranta:
...mechanizm różnicowy został uszkodzony w wyniku intensywnej pracy w warunkach zablokowania jednego z kół tylnych pojazdu, przy zmiennej przyczepności drugiego tylnego koła; nie ulega wątpliwości, że takie uszkodzenie powstać mogło wyłącznie podczas nieudolnych prób przemieszczania pojazdu, który zakopał się w grząskim podłożu. Wysokie obroty mechanizmu w połączeniu w gwałtownymi zmianami jego obciążenia najprawdopodobniej spowodowały odkruszenie fragmentów zębów satelitów;
Mieliśmy kiedyś w firmie ARO z silnikiem Andorii. Ciągał, również w terenie, przyczepę 2 tonową. Tylnego mostu nie zdołaliśmy zmielić.
Sławekk, Y60
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr lip 13, 2016 5:50 pm
Z opinii jw wynika,że użyty i ulepszony materiał tych satelit,to tzw gównolit
Oswiadczyłbym,że taka sytuacja nie miała miejsca.chyba,ze miała,ale najpierw to by sie chyba oleum zagotowało i wybiło odpowietrzeniem/jesli było/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » czw lip 14, 2016 5:10 am
Oleum oczywiście było.
Oficjalny importer Isuzu postawił sprawę jasno: "nie mamy Pańskiego płaszcza...".
Iść z tym do sądu? Neverending story...
Sprzedaliśmy w tym roku Patrola Y61. Z powodu zaawansowanej korozji... wszystkiego. Był to już ostatni egzemplarz ten marki w naszej flocie.
Przebieg >>500 tyś. Tylny most przeżył kilka silników 2.8 i jeździ dalej bezawaryjnie w pewnej zmocie.
Sławekk, Y60
-
KSikorski

- Posty: 2020
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
- Lokalizacja: Kielno
Post
autor: KSikorski » pt lip 15, 2016 11:39 am
vandall1 pisze:Z opinii jw wynika,że użyty i ulepszony materiał tych satelit,to tzw gównolit
Oswiadczyłbym,że taka sytuacja nie miała miejsca.chyba,ze miała,ale najpierw to by sie chyba oleum zagotowało i wybiło odpowietrzeniem/jesli było/.
Ewentualnie całkiem dobry materiał, ale w wyniku błędnej obróbki cieplno-chemicznej z nierównomierną grubością warstwy dyfuzyjnej

Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » pt lip 15, 2016 3:13 pm
Aż sprawdziłem co w folderku napisały:
[/b]
Niech nie zmyli Cię sportowa sylwetka i wysoka jakość wykończenia wnętrza. Jak każdy pojazd z rodziny ISUZU, także i nowy D-MAX jest wszechstronnym specjalistą od najcięższych zadań.
Przystosowano go do ciągnięcia przyczepy o masie do 3,5 tony, wyposażono w większą skrzynię ładunkową oraz napęd 4x4, z możliwością włączania w każdym momencie, „w locie”.[/i]
oraz
ISUZU D-MAX wywodzi się z rodziny najtwardszych i najsolidniejszych samochodów ciężarowych. Jak każdy pojazd z rodziny ISUZU, także i nowy ISUZU D-MAX jest doskonałą bazą do budowy rozmaitych pojazdów specjalistycznych.
a także
Niespotykany wcześniej poziom bezpieczeństwa i najmocniejszy w historii silnik w połączeniu z legendarną wprost trwałością i oszczędnością pojazdów ISUZU sprawiają, że nowy D-MAX zostawia konkurentów w tyle.
Sławekk, Y60
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt lip 15, 2016 11:54 pm
KSikorski pisze:
Ewentualnie całkiem dobry materiał, ale w wyniku błędnej obróbki cieplno-chemicznej z nierównomierną grubością warstwy dyfuzyjnej

Tedy kontrol jakości leży ...
Zawsze lubiłem isuzu,zwłaszcza 4jg2t/czy jakos tak/.Jestem zawiedziony,se nie kupie

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt lip 19, 2016 8:15 am
Sławekk pisze:Skrzynie w Rangerze naprawiamy regularnie co ok. 70 tys. km.
Co do D-max-a to zacytuje fragment pisma od gwaranta:
...mechanizm różnicowy został uszkodzony w wyniku intensywnej pracy w warunkach zablokowania jednego z kół tylnych pojazdu, przy zmiennej przyczepności drugiego tylnego koła; nie ulega wątpliwości, że takie uszkodzenie powstać mogło wyłącznie podczas nieudolnych prób przemieszczania pojazdu, który zakopał się w grząskim podłożu. Wysokie obroty mechanizmu w połączeniu w gwałtownymi zmianami jego obciążenia najprawdopodobniej spowodowały odkruszenie fragmentów zębów satelitów;
Nie żebym się czepiał... ale w tym modelu występuje całkiem sprawna kontrola trakcji... Gdyby jedno koło kręciło sie znacznie szybciej niż drugie to zostało by natychmiast zahamowane

Sytuacja, którą opisali nie miała prawa wystąpić
Ja bym napisał bezpośrednio do Isuzu, bo oni mają znacznie lepsze podejście do klienta niż importer... nie mówiąc o ASO, które (przynajmniej we Wrocku) nic nie ogarnia...
Na most masz 5 lat gwarancji i tego bym się trzymał. Skoro zaproponowali 50/50 to znaczy, że wcale nie są przekonani o tej Twojej rzekomej winie

-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » wt lip 19, 2016 12:09 pm
Masz rację. I wystarczyłoby udowodnić, że serwis z importerem działali w sposób nieuczciwy.
Jak sądzisz jak długo mogło by to trwać?
Sławekk, Y60
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt lip 19, 2016 1:30 pm
Ja bym im odpisał, że ich przypuszczenia są jedynie opinią prywatną nie popartą żadnymi faktami. W związku z tym wzywasz ich do dokonania naprawy gwarancyjnej, a w przypadku odmowy skierujesz sprawę sprawę do postępowania sądowego gdzie wyznaczony biegły sądowy z pewnością ustali prawdziwą przyczynę powstałego uszkodzenia
Dobrze by było gdyby to napisał jakiś prawnik w Twoim imieniu...
-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » śr lip 20, 2016 5:11 am
I znowu masz rację. Powinien wkroczyć prawnik...ale oni też mają prawnika...więc, mijają tygodnie (miesiące, lata)... a robota nie zrobiona.
Podsumowując, D-max się nie sprawdził.
Sławekk, Y60
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lip 20, 2016 8:59 am
Sławekk pisze:I znowu masz rację. Powinien wkroczyć prawnik...ale oni też mają prawnika...więc, mijają tygodnie (miesiące, lata)... a robota nie zrobiona.
Podsumowując, D-max się nie sprawdził.
Nie ważne kto ma prawnika tylko kto ma rację
Sędziowie zazwyczaj nie lubią ASO
Mi się sprawdza D-max... 100 tys. przebiegu i poza eksploatacją nic się nie zepsuło (nawet żadna żarówka się nie przepaliła).
Musiałeś mieć wyjątkowego pecha żeby most się rozpadł

-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » śr lip 20, 2016 11:53 am
Tym razem pozwolę się nie zgodzić. Racja jest po stronie silniejszego.
Mam nadzieję, że ten most to jakaś wpadka. Za rok, może dwa, okaże się (po kolejnych 100 tyś. km) co wart jest D-max.
Sławekk, Y60
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lip 20, 2016 1:38 pm
Sławekk pisze:Tym razem pozwolę się nie zgodzić. Racja jest po stronie silniejszego.
Mam odmienne zdanie
W ostatnim roku wygrałem:
- 800tys. z Urzędem Skarbowym
- ponad 2 mln. z dużą siecią handlową
- ponad 1 mln. z Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad
Byli teoretycznie więksi i silniejsi

-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » śr lip 20, 2016 2:35 pm
Sławekk pisze:Tym razem pozwolę się nie zgodzić. Racja jest po stronie silniejszego.
Mam nadzieję, że ten most to jakaś wpadka. Za rok, może dwa, okaże się (po kolejnych 100 tyś. km) co wart jest D-max.
Sluchaj co mowi, zna sie na takich rzeczach

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
PiRoman
-

- Posty: 16735
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PiRoman » czw lip 21, 2016 5:49 pm
Adamo pisze:Sławekk pisze:Tym razem pozwolę się nie zgodzić. Racja jest po stronie silniejszego.
Mam odmienne zdanie
W ostatnim roku wygrałem:
- 800tys. z Urzędem Skarbowym
- ponad 2 mln. z dużą siecią handlową
- ponad 1 mln. z Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad
Byli teoretycznie więksi i silniejsi

O! Wygraj i dla mnie...
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw lip 21, 2016 8:16 pm
Zapytaj ile przegrał

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » wt kwie 02, 2019 10:36 am
Tylny most dokonał żywota, przebieg <150 tyś. km.
Ma ktoś tę wiedzę czy do wersji z manualną skrzynią będzie pasował most z automata?
D-max 2.5, model z 2013r.
Sławekk, Y60
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt kwie 02, 2019 1:43 pm
Sławekk pisze: ↑wt kwie 02, 2019 10:36 am
Tylny most dokonał żywota, przebieg <150 tyś. km.
Ma ktoś tę wiedzę czy do wersji z manualną skrzynią będzie pasował most z automata?
D-max 2.5, model z 2013r.

Co mu zrobiłeś?
Co mu dolega, że chcesz wymieniać cały most?
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » wt kwie 02, 2019 5:15 pm
załóż blokadę arb
, w navarce d40 też się sypały tylnie mosty dokładnie to co u Ciebie mech różnicowy , jakie tam masz przełorzenie bo może coś z któregoś innego pickupa dopasujesz
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
alibia1112

- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Post
autor: alibia1112 » wt kwie 02, 2019 8:19 pm
Adamo pisze: ↑śr lip 20, 2016 1:38 pm
Sławekk pisze:Tym razem pozwolę się nie zgodzić. Racja jest po stronie silniejszego.
Mam odmienne zdanie
W ostatnim roku wygrałem:
- 800tys. z Urzędem Skarbowym
- ponad 2 mln. z dużą siecią handlową
- ponad 1 mln. z Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad
Byli teoretycznie więksi i silniejsi
jest sprawa
pozycz duza banke
wiem ze masz
oddam pozniej
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
-
Sławekk
-

- Posty: 151
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:32 pm
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Sławekk » śr kwie 03, 2019 6:29 am
Okazuje się, że w automacie są inne przełożenia.
Chcę zmienić cały most bo taka naprawa jest najszybsza ale póki co tylko nowe w ASO.
Sławekk, Y60
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości