2.8tdi trooper

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » pn lut 18, 2008 8:47 am

sobek32 pisze:(...) czy ktos sie orjetuje jakie są koszty kupna całej ramy...
Wymiana ramy Ci chodzi po głowie...?
Raczej taniej wyjdzie Cię wymiana auta... Przeszczep ramy to tak na prawdę rozłożenie auta na części pierwsze i złożenie go do kupy! Robota na 7-10 dni roboczych dla 2-3 osób! Policz sobie same roboczogodziny mechanika i zobaczysz ile Ci wyjdzie...
Poza tym - na ramie jest nabity numer VIN, więc taki przeszczep spowoduje konieczność latania po urzędach (brrr!) i wizytę na OSKP w celu legalizacji tegoż przeszczepu...

Szczerze odradzam takie rozwiązanie!
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pn lut 18, 2008 10:15 am

rure wymień lub pospawaj , co do ramy to może pomogłaby lekka reanimacja i to taka którą wykona ktoś bez rozbierania auta bo jak zaczniesz sie bawić w wymianę to wywalisz górę kasy a i tak bedziesz miał starego trupa , pozatym pamietaj ze przy takiej operacji wymiany ramy bedziesz musiał wykonać jeszcze wymiane wszystkich gumowo-metalowych elementów zawieszenia plus 1o1 innych niespodzianek typu pozrywane śruby , pordzewiałe przewody paliwowe , instalacja hamulcowa , elementy zawieszenia budy , zbiornik paliwa , instalacja elektryczna itp itd
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

sobek32
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 08, 2008 10:14 pm

Post autor: sobek32 » śr lut 20, 2008 8:06 pm

Zdaje sobie sprawe że to dużo roboty ale jest to samochód -czysto hobbistyczy i czas ni przeraża mnie, gorzej z kasą, juz i tak bardzo dużo w niego wsadziłem , bo maży mi sie całkiem sprawny bez gram ardzy auto ale to chyba bedzie nirealne z trooperem.
Panowie potrzebuje zdjęcia mocowania drązka reakcyjnego -bo leży!!!tzn odpadł hehe kurcze troche ten samochod mnie powoli przerasta (a miał byc taki super)
dziki za rady pozdrawiam

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » śr lut 20, 2008 9:38 pm

drążek reakcyjny czy skrętny ? :o
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

sobek32
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 08, 2008 10:14 pm

Post autor: sobek32 » ndz lut 24, 2008 7:58 pm

dobra juz sobie poradziłem
dziki bardzo
:D
teraz taka sprawa
na obudowie filtra paliwa jest 6 wężyków interesuje 5 od góry co czego on służy -bo mam go niepodłąćzonego
\
dziki pozdrawiam

-BARON-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 21, 2007 8:18 pm
Lokalizacja: OKOLICE TORUNIA

Post autor: -BARON- » ndz mar 02, 2008 8:13 pm

Witam .Nigdy do tej pory sie nie przyglądałem za mocno pompie wtryskowej w 2.8tdi 1991 rok ale wczoraj jak mi sie paliwko skonczyło to sie duuuzo napatrzyłem i
mam takie pytanie czy jest jakis opis tej pompy a w sumie to jakiś czujników czy cokolwiek to jest bo są tam popodłączane jakieś przewody elektryczne chciałbym wiedzieć na przyszłość co sie tam może sknocic.
ISUZU TROOPER 2.8 TDI 91 ROK DŁUGI.

sobek32
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 08, 2008 10:14 pm

Post autor: sobek32 » sob mar 22, 2008 9:32 pm

dla wszytkich wesołych świąt!!! i mokrego poniedziałku :D

sobek32
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 08, 2008 10:14 pm

Post autor: sobek32 » sob mar 22, 2008 9:40 pm

:D Wymieniłem tarcze sprzgła w trooperku 2.8 tdi i chce sie dowiedziec czy istniej jaka kolwiek reguracja ??? tzn musze do konca naciskać pedał sprzegła żeby weszyły biegi elegancko (problem jest tylko z 1 i wstecznym) . jest to wykonalne czy raczej nie!
dzięki za odpowiedzi

Awatar użytkownika
MTB21
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 9:03 pm
Lokalizacja: Rutka Tartak

Post autor: MTB21 » ndz mar 23, 2008 8:28 am

Regulacja jest przy pedale sprzęgła, odkręcasz nakrętkę (kontrę) i kręcisz cięgnem.
Trooper 2.8TDI po lekkich modyfikacjach silnika

sobek32
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 08, 2008 10:14 pm

Post autor: sobek32 » wt kwie 08, 2008 12:32 pm

dzieki bardzo po regulacji jest fantastycznie:)
powiem szczerze że sie saskoczyłem bo bardzo dobrze mi si ejeździ troperkiem i jestem coraz bardziej zadowolony, na pocztku trzeba było troche powymieniac ale... odpukać jest super !!
nie oszczędzam go co musze przewiesc bo biore i jest ok
i powiem że coraz mniej mi zaczyna palić na poczatku jak go kupiłem to ook 12l na 100km a teaz po 5 miesiącach ok 8l na trasie i max10 l w mieście tak wiec jest ok
Posiadam ładne szerokiei oponki na przodzie i są troszkę szersze niz z tyłu wymiary podam jutro i bede mogł sie z kims zamienić jeżeli miałby ładne. chodzi mi o to żeby, miał wszedzie taki sam rozmiar opon -może ktoś ma ten sam pomysł co ja!
pozdrawim
szerokości :)2

Awatar użytkownika
Mat S
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 12:24 pm
Lokalizacja: Marki (WWL zone)

Post autor: Mat S » pt lis 28, 2008 5:30 pm

Przebojów z chłodnicą ciąg dalszy (poprzednie były pod koniec lata 2006):
Po nocy spędzonej przed domem przekręcam kluczyk w stacyjce, a strzałka wskaźnika temperatury od razu na maksa w prawo. Czyli: zwarcie czujnika lub brak kontaktu tegoż. Pytanie moje: Gdzie jest czujnik, który rządzi tym wskaźnikiem? Z obudowy termostatu wystają 3 elementy wyglądające na czujnik temperatury i posiadające podpięte kabelki. (OK, jeden z tych elementów jest wkręcony w głowicę pod pokrywką termostatu). Odpięcie wszystkich tych kabelków nie zmieniło nic - wciąż mam "wskazanie na przegrzanie". HELP!

Poprawka: strzałka po odpaleniu po nocnym odpoczynku przez kilkanaście sekund wskazuje, że silnik jest zimny, a potem strzela od razu na maksa w prawo i tam już zostaje do zgaszenia silnika. Pogrzebałem z tyłu zegarków, pogrzebałem przy czujnikach na termostacie - zmian brak. Jestem wqrw...rzony.
--
Por que no te callas?

Awatar użytkownika
Mat S
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 12:24 pm
Lokalizacja: Marki (WWL zone)

Re: 2.8tdi trooper

Post autor: Mat S » pn sie 17, 2009 3:41 pm

dobra, jako że chłodnica nieco śmieciowa się zrobiła, myślę o jej wymianie. Gdzieś, kiedyś, widziałem nową chłodnicę do Trupka za ok. 500 zł. Wymiana rdzenia przy zachowaniu górnego i dolnego zbiornika kosztowałaby podobmie. Może z 50 zł mniej.
Tymczasem nowa chłodnica do Iveco Daily 2,8 kosztuje jakieś 350 zł. Jak przewidujecie szanse powodzenia takiej zmoty? Niekoniecznie tej od Iveco, jestem gotów porzeźbić w dowolnej chłodnicy, która mi się zmieści pod maskę.
--
Por que no te callas?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość