2.3 Trooper

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » śr maja 24, 2006 5:50 pm

Tak jest...
Zrobie kilka fotek jak to wygląda pod maską po demontażu, i wrzuce tutaj linki do nich
ale to dopiero okolo 20:00... ;)

Aaa, no i od razu uprzedzam, ze to bedzie 2.6...
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » śr maja 24, 2006 7:19 pm

dzięki, czekam na zdjęcia, mam nadzieje, że pojemność niema znaczenia napewno głowica jest podobna

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » śr maja 24, 2006 8:55 pm

~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » śr maja 24, 2006 9:12 pm

dzięki za fotki, jutro z rana sprubuję coś zdziałać

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » czw maja 25, 2006 6:06 am

Ważne!
najważniejsze jest dokładne zaślepienie (zaspawanie) wszystkich powstałych po demontażu otwrów - nie tylko w bloku, ale też w kolektorze wydechowym!
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » czw maja 25, 2006 2:55 pm

jednak u mnie jest trochę inaczej (lepiej) bo otworki są tylko nad kolektorem wydechowym, a w kolektorze ich niema, więc zaślepię tylko dziury w głowicy i wywale resztę pierdół, niebędę musiał nic zaspawywać.

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » czw cze 01, 2006 10:04 pm

wkońcu wywaliłem w moim tropku te dopalanie spalin i muszę z przykrością stwierdzić, że mocy mu nie przybyło-dalej słabnie na dwójce, na reduktorze w piachu

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » czw cze 01, 2006 10:06 pm

Jakub PAJERO 2.5TD pisze:wkońcu wywaliłem w moim tropku te dopalanie spalin i muszę z przykrością stwierdzić, że mocy mu nie przybyło-dalej słabnie na dwójce, na reduktorze w piachu
Przejezdzalem dzis kolo Ciebie furak zapiaszczony po dach. Gdzie upalales?
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » czw cze 01, 2006 10:17 pm

byliśmy na poddębiu prze i za rurociągiem, fajnie było, sporo błotka i wody

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » czw cze 01, 2006 10:45 pm

Jakub jakie masz opony? Moj w sumie w piachu dobrze robila..napewno lepiej niz Honker 2,5 TD , ja 2jka przechodze na reduktorze tylko fruwa a honker na jedynce ledwo kreci w piachu na mtkach 215r15..Ale moj jest 2.6 wiec troche mocniejszy niz twoj.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » pt cze 02, 2006 9:02 pm

mam opony ATeki 215R15 Good Year Wrangler i pod górę na dwójce na reduktorze w ostrym piachu słabnie, a na jedynce za bardzo mieli i odrazu siada, zaś na ostrym błocie słabnie na trójce na reduktorze i trzeba redukować na dwójkę.

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » pt cze 02, 2006 9:07 pm

a niejedziesz przyoadkiem do ryk jutro lub w sobotę?

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt cze 02, 2006 9:21 pm

To coś rzeczywiście jest nie tak bo ja mam 31x13x15 i na reduktorze drze jak głupi. Silnik 2.3TD - w planach IC

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » pt cze 02, 2006 9:47 pm

ja mam 2,3 B 95 KM i 12-13 atmosfer w cylindrach a mimo to w terenie niejedzie, zaś na asfalcie do 3000 obr/min. drze świetnie a potem wkręca się powoli

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » pt cze 02, 2006 9:55 pm

Jakub PAJERO 2.5TD pisze:ja mam 2,3 B 95 KM i 12-13 atmosfer w cylindrach a mimo to w terenie niejedzie, zaś na asfalcie do 3000 obr/min. drze świetnie a potem wkręca się powoli
Jedziesz jutro??
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » sob cze 03, 2006 8:39 am

Jakub sprawdzales zapłon? Na początku mialem zbyt wczesny i słąby był, brakowalo wyraznie momentu obrotowego i na 3 na asfalcie przy 40 kmh juz niedalo sie jechac trzeba bylo 2. sprawdz kąt wyprzedzenia jesli tego nie robiles. Jesli wyciales EGR to mam nadzieje ze nie zapomniales wyciac katalizatora.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » sob cze 03, 2006 5:15 pm

może to być dziwne ale regulacja zapłonem niema prawie żadnego wpływu na osiągi tylko na samo zapalanie (regulowałem podczas jazdy to w jedną stronę to w drugą), zaś katalizatora to ja niemam (też dziwne).

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » sob cze 03, 2006 7:33 pm

Hmm u mnie byla diametralna roznica w osiagach auta jesli mialem kąt 10.8 stopnia potem przestawilem na 12 stopni i odrazu inny samochod nie brakowało pod butem. Teraz z 5 sie zbiera ladnie juz od 50 kmh..Ja tez nie mielem katalizatora bo ktos juz wczesniej wycial;)
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » sob cze 03, 2006 10:17 pm

a co myślisz żebym ustawił zapłona na lampę stroboskopową?? bo takową akurat mam

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » sob cze 03, 2006 10:27 pm

ja najpierw ustawialem miernikiem, a potem jescze raz własnie lampą zeby sprawdzic czy znaki sie pokrywaja i wyszlo prawidlowo wiec bierz lampe i do dziela
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » ndz cze 04, 2006 11:01 pm

spróbuje lampą o rezultatach dam znać

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » pt cze 09, 2006 4:14 pm

spróbowałem lampą ale okazało się, że na kole pasowym mam wyrobione miejsce na klin, więc znak nie może się zgadzać, ponadto mam aparat zapłonowy od australijskiego samochdu marki HOLDEN, który właściwie niepasuję ale będę walczył. jutro postaram się stworzyć nowe znaki na kole i może wkońcu ustawię zapłon. Proszę o ciekawe dygresje.

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » pt cze 09, 2006 10:00 pm

Jeżeli ze znakami lipa to warto znalesc gdzies miernik cyfrowy ktory pokaze kąt wyprzedzenia zapłonu.. osobiscie nic nie wiem jak to z tym Holdenowskim zaplonem..Ale moze Starszyzna forumowa cos wie...
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » sob cze 10, 2006 11:05 am

wkońcu udało mi się zapłon ustawić na te własciwe 6 stopni ale zato wcale niema mocy jest nawet gorzej bo poczarnym nawet niejedzie. została mi tylko wymiana aparatu na ogrinalny może to coś zmieni

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » ndz cze 11, 2006 12:05 am

hmm 6 stopni? Spora roznica...w 2.6 prawidlowy kąt to 12 stopni..
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości