Isuzu Trooper 2,6 1991r. - prosze o opinię
Moderator: Albert_N
Na autostradzie jechałem nim prawie 160. Przy normalnej jeździe pali 12 - 15 litrów. Zastanawiam się nad gazem bo to trochę dużo. Zrobiłem w nim wszystkie sprawy mechaniczne. Teraz stoi u blacharza, zakładam rury i usuwam rdzę - spod uszczelek i z felg. Jak więcej pojeżdżę to więcej napiszę.Pawel_R pisze:hej
u mnie jest podobnie ,mozesz sprawdzic cisnienie na cylindrach,sprawdz czy bierze olej i ile,cisnienie oleju obroty wolne 2 wyzsze 4
napisz ile pali,jaka predkosc max i co tam jeszcze zaobserwowales
pozdrawiam
-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
o do Cisnienia mój trzyma w zasadzie w okolicach 4 (na wskaźniku na desce) ale jak jest powyzej 30 stopni C na zewnatrz i troche pochodzi to spadana wolnych w okolice 2
swojego kupiłem też w maju za 500 euro
1988 rok
może jakieś zdjecie tu wcisnę jak sie uda
Wiem że te posty są juz leciwe ale dopiero co znalazłem to forum i sie ciesze że ktoś jeszcze jeździ troopciem
Pozdrawiam
swojego kupiłem też w maju za 500 euro

może jakieś zdjecie tu wcisnę jak sie uda

Wiem że te posty są juz leciwe ale dopiero co znalazłem to forum i sie ciesze że ktoś jeszcze jeździ troopciem

Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

Jak wymieniłem olej ze "starego" niemieckiego (nie wiem jak był stary) to zaczał wskaźnik zachowywać sie jak pisałem wcześniej a na "starym" stał na 4 z kawałkiem non stop hmmm moze niemiaszek dosypał żelatyny do oleju?
Tak czy siak ma nowy olej nic wspaniałego tylko Lotos mineralny 15W40 co mnie zaskoczyło przy wymianie ze w skrzyni podaja ten sam olej co w silniku
dla mnie to nowość ale jak tak ma być
Wyczytałem ze max speed dla tego samochodu to coś koło 150 km/h mi udało sie na obwodnicy trójmiasta wycisnąć na LPG 160km/h jak jechałem z niemiec na paliwie jeszcze miałem pietra się rozpędzać bo wskazówka od fuela na tym niemieckim paliwie dziwnie szybko schodziła do zera więc na autostradach nie skorzystałem z możliwosći rozpędzenia troopcia. A swoją drogą ojciec za mna jechał omegą i bał sie że sie zgubi wiec trzymał sie 3 metry za mna a z takim ogonem lepiej nie prowokować dziwnych sytuacji
.
Moze ma ktos namiar na w miare dobre używane nie drogie oponki bo mam jakieś "zwykłe" z przodu a z tyłu DUELLERY a naczytalem się ze nie są zbyt odpowiednie zwłaszcza przed zimą
Pozdrawiam

Tak czy siak ma nowy olej nic wspaniałego tylko Lotos mineralny 15W40 co mnie zaskoczyło przy wymianie ze w skrzyni podaja ten sam olej co w silniku


Wyczytałem ze max speed dla tego samochodu to coś koło 150 km/h mi udało sie na obwodnicy trójmiasta wycisnąć na LPG 160km/h jak jechałem z niemiec na paliwie jeszcze miałem pietra się rozpędzać bo wskazówka od fuela na tym niemieckim paliwie dziwnie szybko schodziła do zera więc na autostradach nie skorzystałem z możliwosći rozpędzenia troopcia. A swoją drogą ojciec za mna jechał omegą i bał sie że sie zgubi wiec trzymał sie 3 metry za mna a z takim ogonem lepiej nie prowokować dziwnych sytuacji

Moze ma ktos namiar na w miare dobre używane nie drogie oponki bo mam jakieś "zwykłe" z przodu a z tyłu DUELLERY a naczytalem się ze nie są zbyt odpowiednie zwłaszcza przed zimą
Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości