Isuzu Trooper 2,6 1991r. - prosze o opinię

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » pt maja 21, 2004 9:29 am

wyglada niezle,szkoda tylko ,ze zdjecia robia po umyciu samochodu kiedy jeszcze mokry ,wtedy zdjecie zawsze wychodzi korzystniej...

Jakkkub
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 01, 2004 6:13 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: Jakkkub » pt maja 21, 2004 10:45 am

Marcin!
jak szukałem swojego to byłem w Niemczech i oglądałem tego! Na pierwszy rzut oka jest naprawdę w niezłym stanie, odpalał bez problemu, silnik chodził równiutko!
Prawie go kupiłem, ale znalazłem swojego :)

Jakkkub
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 01, 2004 6:13 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: Jakkkub » pt maja 21, 2004 10:50 am

Pawel_R pisze:hej
u mnie jest podobnie ,mozesz sprawdzic cisnienie na cylindrach,sprawdz czy bierze olej i ile,cisnienie oleju obroty wolne 2 wyzsze 4
napisz ile pali,jaka predkosc max i co tam jeszcze zaobserwowales

pozdrawiam
Na autostradzie jechałem nim prawie 160. Przy normalnej jeździe pali 12 - 15 litrów. Zastanawiam się nad gazem bo to trochę dużo. Zrobiłem w nim wszystkie sprawy mechaniczne. Teraz stoi u blacharza, zakładam rury i usuwam rdzę - spod uszczelek i z felg. Jak więcej pojeżdżę to więcej napiszę.

marcinsokol
 
 
Posty: 946
Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcinsokol » pt maja 21, 2004 11:10 am

wiem tylko problem w tym ze ja nieznam niemieckiego i czy przebieg/ cena jest realny

Jakkkub
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 01, 2004 6:13 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: Jakkkub » pt maja 21, 2004 11:55 am

przebieg na 99% jest prawdziwy, cena jest niska. Trzeba by żebyś pojechał z komś kto się zna na autach i mówi po niemiecku. Ja tak właśnie zrobiłem.

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » wt wrz 21, 2004 1:34 pm

o do Cisnienia mój trzyma w zasadzie w okolicach 4 (na wskaźniku na desce) ale jak jest powyzej 30 stopni C na zewnatrz i troche pochodzi to spadana wolnych w okolice 2

swojego kupiłem też w maju za 500 euro ;) 1988 rok
może jakieś zdjecie tu wcisnę jak sie uda ;)

Wiem że te posty są juz leciwe ale dopiero co znalazłem to forum i sie ciesze że ktoś jeszcze jeździ troopciem ;)

Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » wt wrz 21, 2004 10:53 pm

jezeli chodzi o cisnienie to zalezy jeszcze od oleju jesli masz stary jest nizsze ( to na moim przykladzie )

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » śr wrz 22, 2004 9:45 am

Jak wymieniłem olej ze "starego" niemieckiego (nie wiem jak był stary) to zaczał wskaźnik zachowywać sie jak pisałem wcześniej a na "starym" stał na 4 z kawałkiem non stop hmmm moze niemiaszek dosypał żelatyny do oleju? ;)
Tak czy siak ma nowy olej nic wspaniałego tylko Lotos mineralny 15W40 co mnie zaskoczyło przy wymianie ze w skrzyni podaja ten sam olej co w silniku ;) dla mnie to nowość ale jak tak ma być ;)

Wyczytałem ze max speed dla tego samochodu to coś koło 150 km/h mi udało sie na obwodnicy trójmiasta wycisnąć na LPG 160km/h jak jechałem z niemiec na paliwie jeszcze miałem pietra się rozpędzać bo wskazówka od fuela na tym niemieckim paliwie dziwnie szybko schodziła do zera więc na autostradach nie skorzystałem z możliwosći rozpędzenia troopcia. A swoją drogą ojciec za mna jechał omegą i bał sie że sie zgubi wiec trzymał sie 3 metry za mna a z takim ogonem lepiej nie prowokować dziwnych sytuacji :P .

Moze ma ktos namiar na w miare dobre używane nie drogie oponki bo mam jakieś "zwykłe" z przodu a z tyłu DUELLERY a naczytalem się ze nie są zbyt odpowiednie zwłaszcza przed zimą

Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
fiona
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 7:02 pm
Lokalizacja: kalisz

Post autor: fiona » ndz lis 07, 2004 7:47 pm

szukam nadkoli do swojego tropka oraz wiele innych czesci
pomocy

Awatar użytkownika
ZURIT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr sty 12, 2005 10:50 am
Lokalizacja: DRAWSKO POMORSKIE

Post autor: ZURIT » śr sty 12, 2005 4:43 pm

CZEŚĆ !!! JA MAM 3 DRZWIOWĄ WERSJĘ "STAIGER " 2.6 92 R.
OPRÓCZ CAŁKOWITEJ BLACHARKI NIC W NIM NIE ROBIĘ. TROCHĘ CHRUPIE PRZEDNI NAPĘD, PEWNIE PRZEGUBY. CIEKAW JESTEM TWOICH OPINI.

Jakkkub
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 01, 2004 6:13 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: Jakkkub » ndz kwie 02, 2006 6:12 pm

no proszę
napisałem to 2 lata temu. Dalej jeżdżę tym samym trooperem - na drodze i po lesie. I naprawdę jest w porządku.
pozdrawiam wszystkich
!! :)3 !!

Mavv

Post autor: Mavv » ndz kwie 02, 2006 10:54 pm

MAM TROPKA 2.6 OSTATNIO WYRYLEM KOLEINY JAK CZOLG JEST OK :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości