GAZ do TROOPKA 2,6mpi
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: pn sty 24, 2005 11:12 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
W Jelczu 1.84, a koło Radomia 1.63 - tam mają dobrze
W Jelczu 1.84, a koło Radomia 1.63 - tam mają dobrze
Ciekawy jestem skąd aż takie rozpiętości w cenie... Niby wiadomo, że jeden gaz nie równy drugiemu, ale bez przesady - z tego miejsca co biorę jest już od dawna sprawdzony i pewny i cena 1.69 zł. W okolicach Łodzi najdroższy widziałem jak narazie po 1.75 zł. - ale ostatnio mało jeżdżę 

Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
automat kontra gaz
Mam tropka 2.6 w automacie niedawno go nabyłem .Byłem dis nim u znajomego gazownika po znajomości założy mi gaz za 1.500zł z pełną elektryką i daje gwarancje że bedzie chodził OK! Zastanawiam się nad wymiana skrzyni na manualną ale nie wiem czy warto dopuki ta chodzi to wszystko jest OK!Nie wiem jakie bedzie spalanie na trasie w automacie z prędkościa 80-100km spalił 9 literków to chyba mało??CHĘTNIE ZOBACZE ZDJĘCIA TEGO PATENTU HOLENDERSKIEGO I WLEWU PALIWA
- Mike
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: czw kwie 01, 2004 5:35 pm
- Lokalizacja: Toruń - Wielka Nieszawka
witaj... posłałam ci fotki tego "holenderskiego patentu " na meila.... pozdrawiam.. w razie pytań pisz na meila mikemm@wp.pl
MIKE
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750
Re: W Jelczu 1.84, a koło Radomia 1.63 - tam mają dobrze
Z ostatniej chwili. Ja płaciłem już po 1.67 zł. a znajoma z Kutna mówiła, że u niej jest po... 1.60 zł.Grzesiek1977 pisze:W Jelczu 1.84, a koło Radomia 1.63 - tam mają dobrze

Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
9 litrów
?? na trasie??
silnik 2.6i ? Coś chyba jakieś czary ... Średnie spalanie benzyny to jakieś 12-15l na trasie a gazu podobnie albo i wiecej mój żre około 17l LPG po mieście na trasie moze 15-16 ale 9 litrów






mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: pn sty 24, 2005 11:12 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Spalanie.
Na spalanie duży wpływ ma rozmiar opon.
U mnie są 215R15 i w trasie spalanie 11.5-12.5l gazu przy prędkościach 80-100 km/h.
Jak jadę szybciej np. 140-160 spala 14-15l gazu
Podobno benzyny powinien spalać 1-2l mniej, ale mimo to w 9 też nie wierzę.
Do tego automat
Pewnie pomiar był niedokładny.
U mnie są 215R15 i w trasie spalanie 11.5-12.5l gazu przy prędkościach 80-100 km/h.
Jak jadę szybciej np. 140-160 spala 14-15l gazu
Podobno benzyny powinien spalać 1-2l mniej, ale mimo to w 9 też nie wierzę.
Do tego automat

Pewnie pomiar był niedokładny.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: pn sty 24, 2005 11:12 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Takie małe kółka ?
Sporo Ci spala.
Tyle, że ja mam głowicę po remoncie (szlif zaworów i gniazd, bo kupiłem auto z nadpalonymi), magnetyzery na gazie i powietrzu,i Auto-Repair w silniku i skrzyni.
Sprawdź ciśnienie sprężania, luzy zaworów, zapłon, kable, świece (stanowczo za dużo Ci pali).
Opny mam Marshall Radial M+S
Pozdrawiam
Tyle, że ja mam głowicę po remoncie (szlif zaworów i gniazd, bo kupiłem auto z nadpalonymi), magnetyzery na gazie i powietrzu,i Auto-Repair w silniku i skrzyni.
Sprawdź ciśnienie sprężania, luzy zaworów, zapłon, kable, świece (stanowczo za dużo Ci pali).
Opny mam Marshall Radial M+S
Pozdrawiam
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: pn sty 24, 2005 11:12 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Magnetyzery-pewnie już znalazłeś gdzieś info:chyba wiecej reklamy niż rzeczywistych efektów.Miałem to kiedyś w benzyniaku,ale na prawdę nie wiem...kenga pisze:A ja wlasnie odebralem swojego po remoncie silnika, pomiarow jeszcze nie robilem, ale jak zrobie to napisze.
Grzesiek, mozesz napisac co to sa te magnetyzery i Auto-Repair albo gdzie mozan znalezc info na ten temat?
Nahen, czy to twoj Trooperek ma napisy o uslugach geodezyjnych?
Pozdrawiam
Nie lej żadnych środków typu moto-doktor.Dokończmy spokojnie co nie dokończone.Jak już-to polecałbym olej z dodatkiem dwusiarczku molibdenu ,firmowy,LM/panewki nie były wymieniane/.
I kontroluj stan /czesto/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: pn sty 24, 2005 11:12 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Auto-Repair to nie Moto-Doktor.
Jest to polski odpowiednik bardzo popularnego na świecie Xado.
Dodatków z Molibdenem nie polecam, bo jest nowszy, lepszy preparat Auto-Repair (rewitalizant ceramiczny.
Najlepiej poczytaj o Xado i reszcie i sam zdecyduj
Dodatków z Molibdenem nie polecam, bo jest nowszy, lepszy preparat Auto-Repair (rewitalizant ceramiczny.
Najlepiej poczytaj o Xado i reszcie i sam zdecyduj

Re: Auto-Repair to nie Moto-Doktor.
Dobrze Grzesiu,ale jemu nie potrzeba zadnej "rewitalizacji",bo tą już przeszedłGrzesiek1977 pisze:Jest to polski odpowiednik bardzo popularnego na świecie Xado.
Dodatków z Molibdenem nie polecam, bo jest nowszy, lepszy preparat Auto-Repair (rewitalizant ceramiczny.
Najlepiej poczytaj o Xado i reszcie i sam zdecyduj

Nie mówiłem też o dwusiarczko-molibdenowych dodatkach,tylko o oleju z dwusiarczkiem /Liqui Moly/.Stosuję je i jestem zadowolony /na razie/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: pn sty 24, 2005 11:12 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
ok
Wszystko jasne
Mimo wszystko polecam tańszy olej i Auto Repair.
Na pewno tańsze i lepsze rozwiązanie niż np. Castrol Magnatec.
Liquy Moly nie znam, więc nie porównuję.
Pozdrawiam

Mimo wszystko polecam tańszy olej i Auto Repair.
Na pewno tańsze i lepsze rozwiązanie niż np. Castrol Magnatec.
Liquy Moly nie znam, więc nie porównuję.
Pozdrawiam
Jak cos jest tańsze i ma być lepsze to włącza mi sie czerwona lampka ostrzegawcza jednak wolę "gorsze i trochę droższe rozwiązania" Zamiast eksperymentować poprostu dbaj o samochód i silnik tak jak "Bozia" przykazała to pojeździsz jeszcze trochę.
Zasada jest prosta ktos wymyśłił silnik i zasady jego pracy, producenci zalecają odpowiednie oleje by zapewnić optymalne warunki pracy silnika (współpracę poszczególnych podzespołów i częsci) każdy dodatek zmienia parametry pracy silnika i nie ma tak ze w 100% wszystkie parametry idą na plus. Lepiej smaruje, w to miejsce może rozszczelniać albo co innego jest tyle różnych parametrów że nie ma możliwośći coby wszystkie załatwić w jedną stronę jednym środkiem.
Decyzja należy do Ciebie ale czasem zaoszczędzone 10PLN moze skutkować wywalonymi kilkoma tysiacami w leczenie skutków oszczędzania
Pozdrawiam
Zasada jest prosta ktos wymyśłił silnik i zasady jego pracy, producenci zalecają odpowiednie oleje by zapewnić optymalne warunki pracy silnika (współpracę poszczególnych podzespołów i częsci) każdy dodatek zmienia parametry pracy silnika i nie ma tak ze w 100% wszystkie parametry idą na plus. Lepiej smaruje, w to miejsce może rozszczelniać albo co innego jest tyle różnych parametrów że nie ma możliwośći coby wszystkie załatwić w jedną stronę jednym środkiem.
Decyzja należy do Ciebie ale czasem zaoszczędzone 10PLN moze skutkować wywalonymi kilkoma tysiacami w leczenie skutków oszczędzania
Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

tomaszek
jestem tu nowy...
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2
Wysłany: 24 Lut 2006 18:16 Temat postu: Jaka instalacja będzie najlepsza do troopera 2,6 z 90r
--------------------------------------------------------------------------------
Witam jestem tytaj nowy, wiec prosze o wybaczenie ale to dla mnie ważne:). Wiem, że temat był już pewnie przerabiany kilka razy, ale dalej nie wiem jaką instalacje gazową założyć do mojego Tropka?? Czy warto wydawać kasę na instalacje dla wielopunktowego wtrysku, czy może wystarczy dla jednopunktowego, bo z tego co sie dowiedzialem autko ma wielopunktowy wtrysk. A chciałbym założyć dobrą instalację i możliwie jak najtaniej. Dziękuję za wyrozumiałość i licze na cenne uwagi.
_________________
Trooper 2,6i
Powrót do góry
Grzesiek1977
jestem tu nowy...
Dołączył: 24 Sty 2005
Posty: 49
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 03 Mar 2006 19:48 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
Cześć
Miałem Trooperka z LPG i całkiem dobrze chodził z instalacją do pełnego wtrysku tzn. z emulatorem do silnika 4 cylindrowego (inaczej się raczej nie da, bo komputer sterujący silnikiem ogłupieje i nie będzie dzałał na benzynie).
Skład mieszanki miałem ustawiany śrubą, a nie regulatorem elektrycznym (z nim kulawo działało).
Butlę miałem 60l wzdłuż auta za małymi drzwiczkami na stelażu i 2 podpórkach, a drugi bok stelaża oparty i nadkole.
Jak masz jeszcze jakieś pytania wal na priva.
Grzesiek
_________________
Był Isuzu Trooper, jest Isuzu Rodeo 3.2 V6 zagazowany.
jestem tu nowy...
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2
Wysłany: 24 Lut 2006 18:16 Temat postu: Jaka instalacja będzie najlepsza do troopera 2,6 z 90r
--------------------------------------------------------------------------------
Witam jestem tytaj nowy, wiec prosze o wybaczenie ale to dla mnie ważne:). Wiem, że temat był już pewnie przerabiany kilka razy, ale dalej nie wiem jaką instalacje gazową założyć do mojego Tropka?? Czy warto wydawać kasę na instalacje dla wielopunktowego wtrysku, czy może wystarczy dla jednopunktowego, bo z tego co sie dowiedzialem autko ma wielopunktowy wtrysk. A chciałbym założyć dobrą instalację i możliwie jak najtaniej. Dziękuję za wyrozumiałość i licze na cenne uwagi.
_________________
Trooper 2,6i
Powrót do góry
Grzesiek1977
jestem tu nowy...
Dołączył: 24 Sty 2005
Posty: 49
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 03 Mar 2006 19:48 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
Cześć
Miałem Trooperka z LPG i całkiem dobrze chodził z instalacją do pełnego wtrysku tzn. z emulatorem do silnika 4 cylindrowego (inaczej się raczej nie da, bo komputer sterujący silnikiem ogłupieje i nie będzie dzałał na benzynie).
Skład mieszanki miałem ustawiany śrubą, a nie regulatorem elektrycznym (z nim kulawo działało).
Butlę miałem 60l wzdłuż auta za małymi drzwiczkami na stelażu i 2 podpórkach, a drugi bok stelaża oparty i nadkole.
Jak masz jeszcze jakieś pytania wal na priva.
Grzesiek
_________________
Był Isuzu Trooper, jest Isuzu Rodeo 3.2 V6 zagazowany.
- Trilo
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: wt lut 28, 2006 11:23 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Brenna, sometimes Kraków
Witam
Wiem ze temat byl poruszany dosyc dawno wiec mam pytanko jak sie wam teraz sprawuja wasze zagazowane troopki
zanim sie jeszcze zdecydowalem na troopka to myslalem o zalozeniu gazu. Wiec jesli mozecie podzielic sie opiniami na ten temat bede bardzo wdzieczny
Aha i jeszcze jedno pytanko tak z ciekawosci czy ktos srprawdzal ile km tak okolo mozna przejechac jak zapali lamka przypominajoca o wizycie na stacji

Wiem ze temat byl poruszany dosyc dawno wiec mam pytanko jak sie wam teraz sprawuja wasze zagazowane troopki





2,6 lpg
Bestia ma 31"MT
Bestia ma 31"MT

- Trilo
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: wt lut 28, 2006 11:23 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Brenna, sometimes Kraków
Panowie jak nie chcecie o tym pisac na forum to prosze napiszcie chociaz na priva bo jest to dla mnie bardzo wazne
W przyszlym tygodniu chce pojezdzic za jakas dobra stacja auto gaz ale najpierw chcialbym poznac wasze opienie co do posiadanych instalacji. Czy macie z ich powodu jakies wieksze problemy czy moze wszystko gra. thx

2,6 lpg
Bestia ma 31"MT
Bestia ma 31"MT

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: pn sty 24, 2005 11:12 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
LPG
Na instalacji Elpigaz 6-letniej w 2 lata przejechałem ponad 100 000 km i wszystko byłoby ok gdyby nie to, że raz zapomniałem wyregulować luzy zaworowe (zawory się podparły i lekko ponadpalały).
Generalnie LPG jest w tym silniku ok (spadek mocy minimalny), tylko trzeba pamiętać o kontroli luzów na dźwigienkach zaworów co 20 tys. km i o spuszczaniu syfu z parownika oraz wymianie filtra gazu co 10 tys.
Co około 50 tys. km trzeba też zdemontować i wyczyścić parownik, i elektrozawory.
Świece i kable wystarczają na około 60 tys. km (oczywiście porządne NGK i kable silikonowe).
Więcej w tej chwili nie pamiętam - jak masz pytania pisz na emaila: gkaliciak@wp.pl
Pozdrawiam
Grzesiek
Generalnie LPG jest w tym silniku ok (spadek mocy minimalny), tylko trzeba pamiętać o kontroli luzów na dźwigienkach zaworów co 20 tys. km i o spuszczaniu syfu z parownika oraz wymianie filtra gazu co 10 tys.
Co około 50 tys. km trzeba też zdemontować i wyczyścić parownik, i elektrozawory.
Świece i kable wystarczają na około 60 tys. km (oczywiście porządne NGK i kable silikonowe).
Więcej w tej chwili nie pamiętam - jak masz pytania pisz na emaila: gkaliciak@wp.pl
Pozdrawiam
Grzesiek
Był Trooper, Isuzu Rodeo 3.2 LPG. W planie 4x4 dla żony i nieokrzesane bydle terenowe dla mnie 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość