GAZ do TROOPKA 2,6mpi
Moderator: Albert_N
Mavv pisze:witam . mam 2.6i z gazem w trasie 16litrow w miescie 23 litry .,![]()
![]()
idzie jek rakieta
![]()
![]()
kasa z portwela pozdo MAVV

Sporo tego Ci idzie... To u mnie na oponach 31' pali wg wskazań licznika około 13,5 w trasie, około 15 w trybie mieszanym i około 18 po mieście... Jednak w rzeczywistości może być mniej, bo chyba opony powodują, że licznik trochę zaniża...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: wt cze 14, 2005 2:21 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Jelonki
Ja w tamtym tygodniu przejechałem tropciem w trasie 1000 km.
Spalanie calkiem przyzwoite wyszło ok 13 lit gazu.Tylko miałem założone akurat typowe szosowe kapcie 235/75/15, i może dlatego taki wynik.Normalnie pomykam na M/T 31/10,5/15 i pali w trasie15- 16l miasto około 18l a teren wole nie liczyć.
A tak w ogóle jes możliwe,że spali 9 lit na 100 km bo jak kupiłem samochód 3 latka wstecz to miałem taki przypadek.Może nalałem wtedy dobrego gazu? Prętkość jaką wtedy jechałem to 80-90 km/h
Spalanie calkiem przyzwoite wyszło ok 13 lit gazu.Tylko miałem założone akurat typowe szosowe kapcie 235/75/15, i może dlatego taki wynik.Normalnie pomykam na M/T 31/10,5/15 i pali w trasie15- 16l miasto około 18l a teren wole nie liczyć.
A tak w ogóle jes możliwe,że spali 9 lit na 100 km bo jak kupiłem samochód 3 latka wstecz to miałem taki przypadek.Może nalałem wtedy dobrego gazu? Prętkość jaką wtedy jechałem to 80-90 km/h
- fourup
- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
- Kontaktowanie:
Babcia, pocieszyć Cię?BABCIA I pisze:Myślę że podając spalanie Trupa należy napisać czy jest to długi czy krótki Trup. Moje auto to cabrio, więc mam nadzieję że będzie palił tzw. minimum.![]()
Taaaa.... na kołach 33.10x15 napewno.
Kiedyś jadąc do Chlewisk w 5 Trooperów mój spalił w trasie najmniej (jedyny długi w kolumnie), mimo, że na 33" i ja prowadziłem.
Jadąc do Ostródy w 3 troopery też najmniej spalił długi...
To jest kwestia techniki jazdy, ilości ołowiu w butach i - co chyba najważniejsze - dobrego wyregulowania instalacji...
~fourup/zupka
Troopek był
Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...

GG:7509837
GSM:660264573
Witam
Moj tropek 2.6i na wielopunktowym wtrysku wyregulowany przez kilku "SPECJALISTOW" ponizej 20l./100km jescze nie zszedł ani razu , co regulacja tylko tracił na mocy a spalnie jak bylo tak jest od 22 do 24 27. ostatnio wywalilem wszystkie patenty specjalistow wyregulowalem sam na oko , słuch i osiagi od 0 do 80 km/h
wynik osiągnołem taki:
moc jak POTWOR jescze taki nigdy nie byl pali gume z pod swiatel
zuzywa okolo 26l na 100 km
mysle teraz nad załozeniem BLOSA mam nadzieje ze wyciagnie mnie z kłopotow finansowych przy tankowaniu
Moj tropek 2.6i na wielopunktowym wtrysku wyregulowany przez kilku "SPECJALISTOW" ponizej 20l./100km jescze nie zszedł ani razu , co regulacja tylko tracił na mocy a spalnie jak bylo tak jest od 22 do 24 27. ostatnio wywalilem wszystkie patenty specjalistow wyregulowalem sam na oko , słuch i osiagi od 0 do 80 km/h
wynik osiągnołem taki:
moc jak POTWOR jescze taki nigdy nie byl pali gume z pod swiatel

zuzywa okolo 26l na 100 km
mysle teraz nad załozeniem BLOSA mam nadzieje ze wyciagnie mnie z kłopotow finansowych przy tankowaniu

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz cze 04, 2006 7:30 pm
- Lokalizacja: krasnystaw
Przyczyn moze byc naprawde wiele.Musialbys troche szczegulow podac,np:
Czy problem z odpalaniem nastapil nagle czy moze narastal stopniowo?
Ile pb woziles w zbiorniku po zalozeniu gazu?
Ile palil Ci lpg?
Czy miales strzaly na lpg?
Ja widze 2 mozliwosci:
Po pierwsze primo
:podparte lub nadpalone zawory spowodowane zla regulacja gazu(za ubogo a skutkie tego za goraco) a co za tym idzie brak sprezania
Po drugie primo
W zbiorniku zamiast pb woziles opary i pompe paliwa szlag trafil-cos tam pompuje ale nie za bardzo-sprawdzisz to zdejmujac przewod paliwowy z rurki na np regulatorze cisnienia paliwa.Pokrec rozrusznikiem,powinno sikac paliwo.Sprawdzisz tak niestety tylko czy pompa w ogole dziala.
Sprawdzenie pierwszego primo to raczej tylko cisnieniomierz.
Ja stawiam na brak sprezania w cylindrach.
Tu byl podobny problem,poczytaj: http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=25768
Czy problem z odpalaniem nastapil nagle czy moze narastal stopniowo?
Ile pb woziles w zbiorniku po zalozeniu gazu?
Ile palil Ci lpg?
Czy miales strzaly na lpg?
Ja widze 2 mozliwosci:
Po pierwsze primo

Po drugie primo

Sprawdzenie pierwszego primo to raczej tylko cisnieniomierz.
Ja stawiam na brak sprezania w cylindrach.
Tu byl podobny problem,poczytaj: http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=25768
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

W koncu po prawie dwuch tygodniach czekania doszedl blos zakupiony na aukcji interetowej , w poniedzialek lub wtorek zamontuje i zdam relacje.
w pierwszej chwili jak go zobaczylem nastapilo nie mile zaskosczenie. Wszyscy moiwi o tym ze jedna z najwekszych zalet blosa to brak ograniczenia przeplywu powietrza do silnika w porownaniu z klasycznm mikserem. Blos wyglada z zewnatrz i na zdjeciach ja kawalek metalowej rury o srednicy 70mm i tego samego spodziewalem sie w srodku , a tu ? zwezka jak w mikserze i dodatkowo przepustnica cos na zasadzie klapy przepływomierza wtrysku benzyny mechanicznego.
No ale po za tym to system dzialania blosa mnie przekonuje , wiec pełen nadziei bede go montował , o ile zdaze kupic alternator to bede na H3 jako serwisowka ,wiec bede mogl pokazac jak to wyglada zainteresowanym.
w pierwszej chwili jak go zobaczylem nastapilo nie mile zaskosczenie. Wszyscy moiwi o tym ze jedna z najwekszych zalet blosa to brak ograniczenia przeplywu powietrza do silnika w porownaniu z klasycznm mikserem. Blos wyglada z zewnatrz i na zdjeciach ja kawalek metalowej rury o srednicy 70mm i tego samego spodziewalem sie w srodku , a tu ? zwezka jak w mikserze i dodatkowo przepustnica cos na zasadzie klapy przepływomierza wtrysku benzyny mechanicznego.
No ale po za tym to system dzialania blosa mnie przekonuje , wiec pełen nadziei bede go montował , o ile zdaze kupic alternator to bede na H3 jako serwisowka ,wiec bede mogl pokazac jak to wyglada zainteresowanym.
Fakt,zaweza dolot (zalezy od srednicy oryginalnego dolotu) a zeby tego bylo malo to jeszcze odlew wewnatrz jest dosc niedoskonaly i trzeba troche popracowac pilnikiem lub dremmelem zeby przelot byl bez zadnych karbow i innych przeszkadzaczy.Ale mysle ze bedziesz zadowolony.Moim zdaniem lepsza jest tylko sekwencja a i to pod warunkiem ze ten kto ja montuje naprawde wie co robi.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

No to mozesz sie zdziwic wcale nie pozytywnie niestety.Przechodzilo przez to wielu blos brothers
.Polega to na tym ze jak czujesz moc to z niej korzystasz i zaczynasz uzywac gazu w systemie binarnym
.Dopiero po jakis czasie przychodzi opamietanie i zaczyna sie jezdzic "normalnie".Dopiero wtedy mozna sensownie liczyc spalanie.
No chyba ze ,caly czas bedziesz o uszczelce p/glowica myslal



No chyba ze ,caly czas bedziesz o uszczelce p/glowica myslal



Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

- vobo
-
- Posty: 129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 10:42 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
No i się stało:
pod maską wylądował BLOS,
wszystko pięknie pospinane, oryginalne wejścia powietrza w kanał z odm zaślepione i puszczone tuż za filtrem powietrza
cena z montażem (a troszkę się gość musiał nakombinować) 450 pln.
auto nieporównywalnie szybcie wkręca się na obroty - tym samym nie trzeba go deptać na maksa.
liczę na obniżenie zużycia gazu.
zamieszczę zdjęcia na stronie ale dopiero po weekendzie:
http://www.szelagowski.pl
pozdrawiam,
Maciek
pod maską wylądował BLOS,
wszystko pięknie pospinane, oryginalne wejścia powietrza w kanał z odm zaślepione i puszczone tuż za filtrem powietrza
cena z montażem (a troszkę się gość musiał nakombinować) 450 pln.
auto nieporównywalnie szybcie wkręca się na obroty - tym samym nie trzeba go deptać na maksa.
liczę na obniżenie zużycia gazu.
zamieszczę zdjęcia na stronie ale dopiero po weekendzie:
http://www.szelagowski.pl
pozdrawiam,
Maciek
Samiec 1.9TD rodem z Hiszpanii
U mnie 3000-3500 przy stalej predkosci 120-130 km/h(mam opony 235/70/15 raczej szosowki).I w ogole generalnie ok 3000 rpm-na wyzszych ten silnik sie meczy.
Za duzo Ci pali na blosie-regulacja jakas byla czy tylko to co w instrukcji napisane? Jak mocno parownik rozkrecony?Jak uzywasz gazu-system zero-jedynkowy czy "normalnie"
Za duzo Ci pali na blosie-regulacja jakas byla czy tylko to co w instrukcji napisane? Jak mocno parownik rozkrecony?Jak uzywasz gazu-system zero-jedynkowy czy "normalnie"

Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

A jak parownik ustawiony?Rozkrecales go ?Bo jak rozkrecony na max to sie nie dziwie ze tyle pali.Napisze jeszcze raz:Nie sugeruj sie tym co pisza w instrukcji blosa,szczegolnie jesli chodzi o rozkrecenie parownika-u mnie trzeba bylo mocno skrecic zeby spaliny na analizatorze byly ok.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość