GAZ do TROOPKA 2,6mpi

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » ndz mar 12, 2006 9:10 am

Polecam BRC , osobiście jestem zadowolony 3 lata i 0 problemów !
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » ndz mar 12, 2006 1:35 pm

Mavv pisze:witam . mam 2.6i z gazem w trasie 16litrow w miescie 23 litry ., :( :( :( idzie jek rakieta :D :D :D kasa z portwela pozdo MAVV
:o
Sporo tego Ci idzie... To u mnie na oponach 31' pali wg wskazań licznika około 13,5 w trasie, około 15 w trybie mieszanym i około 18 po mieście... Jednak w rzeczywistości może być mniej, bo chyba opony powodują, że licznik trochę zaniża...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Gonzo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: wt cze 14, 2005 2:21 pm
Lokalizacja: Warszawa/Jelonki

Post autor: Gonzo » pn mar 13, 2006 11:17 am

Ja w tamtym tygodniu przejechałem tropciem w trasie 1000 km.
Spalanie calkiem przyzwoite wyszło ok 13 lit gazu.Tylko miałem założone akurat typowe szosowe kapcie 235/75/15, i może dlatego taki wynik.Normalnie pomykam na M/T 31/10,5/15 i pali w trasie15- 16l miasto około 18l a teren wole nie liczyć.
A tak w ogóle jes możliwe,że spali 9 lit na 100 km bo jak kupiłem samochód 3 latka wstecz to miałem taki przypadek.Może nalałem wtedy dobrego gazu? Prętkość jaką wtedy jechałem to 80-90 km/h

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » wt kwie 11, 2006 9:53 pm

Siemka,


jak mozesz dobry czlowieku to podeślij zdjęcia tego holenderskiego patentu bo bede w swoim gazownie montowal ,tyle ze pod autem butla , bo mam 5+2 miejsca w aucie.


Pozdrawiam
Keicam
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
zabiszon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn mar 06, 2006 6:30 pm

Post autor: zabiszon » sob maja 13, 2006 11:38 am

A odnośnie gazu co z montażem butli pod autem ?? ktos próbował ?? miejsca w końcu jest sporo.
Żabiszon

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » czw lis 23, 2006 9:36 am

Myślę że podając spalanie Trupa należy napisać czy jest to długi czy krótki Trup. Moje auto to cabrio, więc mam nadzieję że będzie palił tzw. minimum. :lol: :lol: Taaaa.... na kołach 33.10x15 napewno.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » czw lis 23, 2006 11:01 am

ha ha ..na pewno...
wiesz o ile mniej wazy kabrio od długiego ? ca 120 kg... też się zdziwiłem..
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » sob lis 25, 2006 9:03 pm

Niewiele mniej ja ważę ! :lol:
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » pn lis 27, 2006 4:45 pm

BABCIA I pisze:Myślę że podając spalanie Trupa należy napisać czy jest to długi czy krótki Trup. Moje auto to cabrio, więc mam nadzieję że będzie palił tzw. minimum. :lol: :lol: Taaaa.... na kołach 33.10x15 napewno.
Babcia, pocieszyć Cię?

Kiedyś jadąc do Chlewisk w 5 Trooperów mój spalił w trasie najmniej (jedyny długi w kolumnie), mimo, że na 33" i ja prowadziłem.
Jadąc do Ostródy w 3 troopery też najmniej spalił długi...

To jest kwestia techniki jazdy, ilości ołowiu w butach i - co chyba najważniejsze - dobrego wyregulowania instalacji...
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » pn sty 01, 2007 8:10 pm

Witam
Moj tropek 2.6i na wielopunktowym wtrysku wyregulowany przez kilku "SPECJALISTOW" ponizej 20l./100km jescze nie zszedł ani razu , co regulacja tylko tracił na mocy a spalnie jak bylo tak jest od 22 do 24 27. ostatnio wywalilem wszystkie patenty specjalistow wyregulowalem sam na oko , słuch i osiagi od 0 do 80 km/h

wynik osiągnołem taki:
moc jak POTWOR jescze taki nigdy nie byl pali gume z pod swiatel :)
zuzywa okolo 26l na 100 km

mysle teraz nad załozeniem BLOSA mam nadzieje ze wyciagnie mnie z kłopotow finansowych przy tankowaniu :)

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » pn sty 01, 2007 11:30 pm

Eee,to Ty jeszcze tego blosa nie zalozyles? Prawdopodobnie juz by Ci sie zwrocil.Nie ma na co czekac....
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » pn sty 01, 2007 11:48 pm

Nie jescze nie mam BLOSA bo w miedzy czasie 2 razy padła mi uszczelka pod głowica :( i nie mialem czasu zajac sie tym tematem ale to juz kwestia kilkunastu dni i sie biore , tylko brakują mi te cenne informacje co kiedys mi podesłales w tej sprawie odezwe sie zaraz na priv.

przemas_28
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 7:30 pm
Lokalizacja: krasnystaw

Post autor: przemas_28 » śr sty 10, 2007 7:32 pm

ja mam instalke brc ale jak załozyłem to po 3 tygodniach niechce mi odpalac na bezynce o gazie niewspomne bo zimno troche było. moze ktos moze mi pomóc co to moze byc??? musze do długo krecic zeby odpalił na benzynie. moze ktos miał podobny problem. prosił bym o pomoc ..... :(
przemas
trooper 2,6i se

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » czw sty 11, 2007 12:05 am

Przyczyn moze byc naprawde wiele.Musialbys troche szczegulow podac,np:
Czy problem z odpalaniem nastapil nagle czy moze narastal stopniowo?
Ile pb woziles w zbiorniku po zalozeniu gazu?
Ile palil Ci lpg?
Czy miales strzaly na lpg?
Ja widze 2 mozliwosci:
Po pierwsze primo :wink: :podparte lub nadpalone zawory spowodowane zla regulacja gazu(za ubogo a skutkie tego za goraco) a co za tym idzie brak sprezania
Po drugie primo :wink: W zbiorniku zamiast pb woziles opary i pompe paliwa szlag trafil-cos tam pompuje ale nie za bardzo-sprawdzisz to zdejmujac przewod paliwowy z rurki na np regulatorze cisnienia paliwa.Pokrec rozrusznikiem,powinno sikac paliwo.Sprawdzisz tak niestety tylko czy pompa w ogole dziala.
Sprawdzenie pierwszego primo to raczej tylko cisnieniomierz.
Ja stawiam na brak sprezania w cylindrach.
Tu byl podobny problem,poczytaj: http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=25768
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » ndz sty 14, 2007 10:37 am

W koncu po prawie dwuch tygodniach czekania doszedl blos zakupiony na aukcji interetowej , w poniedzialek lub wtorek zamontuje i zdam relacje.
w pierwszej chwili jak go zobaczylem nastapilo nie mile zaskosczenie. Wszyscy moiwi o tym ze jedna z najwekszych zalet blosa to brak ograniczenia przeplywu powietrza do silnika w porownaniu z klasycznm mikserem. Blos wyglada z zewnatrz i na zdjeciach ja kawalek metalowej rury o srednicy 70mm i tego samego spodziewalem sie w srodku , a tu ? zwezka jak w mikserze i dodatkowo przepustnica cos na zasadzie klapy przepływomierza wtrysku benzyny mechanicznego.

No ale po za tym to system dzialania blosa mnie przekonuje , wiec pełen nadziei bede go montował , o ile zdaze kupic alternator to bede na H3 jako serwisowka ,wiec bede mogl pokazac jak to wyglada zainteresowanym.

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » ndz sty 14, 2007 9:34 pm

Fakt,zaweza dolot (zalezy od srednicy oryginalnego dolotu) a zeby tego bylo malo to jeszcze odlew wewnatrz jest dosc niedoskonaly i trzeba troche popracowac pilnikiem lub dremmelem zeby przelot byl bez zadnych karbow i innych przeszkadzaczy.Ale mysle ze bedziesz zadowolony.Moim zdaniem lepsza jest tylko sekwencja a i to pod warunkiem ze ten kto ja montuje naprawde wie co robi.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » śr sty 17, 2007 10:12 pm

Blos zamontowany . Nie mialem czasu na regulacje wiec sa nastawy fabryczne bo skonczylem montowac po koniec pracy.

Pierwsze wrazenie takie ze auto ma moc nie poruwnywalnie wieksza w calym zakresie obrotow.

Jutro regulacja i testowanie zuzycia paliwa bo na tą roznice najbardziej licze.

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » śr sty 17, 2007 10:50 pm

No to mozesz sie zdziwic wcale nie pozytywnie niestety.Przechodzilo przez to wielu blos brothers :D .Polega to na tym ze jak czujesz moc to z niej korzystasz i zaczynasz uzywac gazu w systemie binarnym :lol: .Dopiero po jakis czasie przychodzi opamietanie i zaczyna sie jezdzic "normalnie".Dopiero wtedy mozna sensownie liczyc spalanie.
No chyba ze ,caly czas bedziesz o uszczelce p/glowica myslal :lol: :lol: :lol:
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
vobo
 
 
Posty: 129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 10:42 am
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: vobo » ndz sty 28, 2007 10:12 pm

I ja po tygodniu posiadania Troopka 2.6i + gaz i dwóch tankowaniach (maksymalne zużycie 18.8 l/100km) umówiłem się na założenie blosa - koszt całkowity 450 pln - zakładam pod koniec tygodnia - jak założę, to napiszę o ile spadło zużycie gazu.

pozdrawiam,

Maciek
Samiec 1.9TD rodem z Hiszpanii

Awatar użytkownika
vobo
 
 
Posty: 129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 10:42 am
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: vobo » śr sty 31, 2007 7:55 am

No i się stało:
pod maską wylądował BLOS,
wszystko pięknie pospinane, oryginalne wejścia powietrza w kanał z odm zaślepione i puszczone tuż za filtrem powietrza
cena z montażem (a troszkę się gość musiał nakombinować) 450 pln.
auto nieporównywalnie szybcie wkręca się na obroty - tym samym nie trzeba go deptać na maksa.
liczę na obniżenie zużycia gazu.
zamieszczę zdjęcia na stronie ale dopiero po weekendzie:
http://www.szelagowski.pl

pozdrawiam,

Maciek
Samiec 1.9TD rodem z Hiszpanii

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » śr sty 31, 2007 7:34 pm

Mam takie samo wrazenie ze duzo lepiej sie wkreca i jest duzo mocniejszy.

Kiedys do jazdy uzywalem 3/4 gazu teaz 1/4 i normalnie przyspiesza.

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » ndz lut 11, 2007 10:42 pm

Pierwsze pomiary na blosie:
jazda mieszna miasto trasa 25 l na 100 km
jazda mieszna 4x4 miasto trasa 27 l na 100km

W jakim zakresie obrotow silnika ekspluatujecie swoje troopki na asfalcie ?

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » ndz lut 11, 2007 11:39 pm

U mnie 3000-3500 przy stalej predkosci 120-130 km/h(mam opony 235/70/15 raczej szosowki).I w ogole generalnie ok 3000 rpm-na wyzszych ten silnik sie meczy.
Za duzo Ci pali na blosie-regulacja jakas byla czy tylko to co w instrukcji napisane? Jak mocno parownik rozkrecony?Jak uzywasz gazu-system zero-jedynkowy czy "normalnie" :D
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » ndz lut 11, 2007 11:58 pm

opony 31" predkosci max w okolicach 100km/h
blos jescze bez regulacji bo nie bylo czasu, ale chodzi bez problemowo (ładnie zapala , b.dobrze idzie , nie smierdzi gazem )

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » czw lut 15, 2007 6:37 pm

A jak parownik ustawiony?Rozkrecales go ?Bo jak rozkrecony na max to sie nie dziwie ze tyle pali.Napisze jeszcze raz:Nie sugeruj sie tym co pisza w instrukcji blosa,szczegolnie jesli chodzi o rozkrecenie parownika-u mnie trzeba bylo mocno skrecic zeby spaliny na analizatorze byly ok.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość