Jakie ciśnienie z silniku 2.3 ?

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Osiolek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 30, 2004 6:28 pm
Lokalizacja: Busko
Kontaktowanie:

Jakie ciśnienie z silniku 2.3 ?

Post autor: Osiolek » wt sty 04, 2005 11:13 pm

Zakupiłem Troperka i okazało się, że na dwóch cylindrach mam 6.5 a na nast. 10.5 czy to tragedia i czy to silnik czy głowica.
PROSZĘ O RADĘ !
Dzięki pozdrawiam.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr sty 05, 2005 1:54 am

Głowica do zwalenia.Ciekawostka:ostatnio ścieżkę/rysę/-mielismy na bloku,a nie głowicy :o Trza było go splanowac :evil:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Osiolek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 30, 2004 6:28 pm
Lokalizacja: Busko
Kontaktowanie:

Głowica Troperek

Post autor: Osiolek » śr sty 05, 2005 6:32 pm

Mam robić wszystkie gniazda czy tylko te dwa i jakie to są kaszty w przybliżeniu.
oprócz wymiany zaworów i prowadnic to coś jeszcze trzeba robić ?

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » śr sty 05, 2005 6:46 pm

z czystej ciekawości może będę potrzebował uszczelkę pod głowicę (jak w końcu zjedzie trooper z holandi :( ) ile moze kosztować sama uszczelka do TD 2.8?
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » śr sty 05, 2005 6:49 pm

a ten silnik to na pewno 2,3? z tego co wiem to w tym roczniku trzaskali juz 2,6....po czym poznac?..chyba najlatwiej to ,ze 2,3 byl na gazniku , a 2,6 juz na wtrysku (mpi) i mial tarczowe hamulce z tylu....
pozdrawiam
[pawel co ma 2,6]

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Głowica Troperek

Post autor: vandall1 » pt sty 07, 2005 2:58 am

Osiolek pisze:Mam robić wszystkie gniazda czy tylko te dwa i jakie to są kaszty w przybliżeniu.
oprócz wymiany zaworów i prowadnic to coś jeszcze trzeba robić ?
Zasada jest taka:full serwis.
Rozbebeszoną głowicę wieziesz do majstra-szlifierza i on Ci weryfikuje zawory i prowadnice.Jeden,dwa zawory to robią papudraki!
Sprawdza się też płaskość głowicy /ew planowanie/ i szczelność.To są standartowe zabiegi i nie ma co na nich oszczędzać jak ma działać.
Sugerowałbym też sprawdzenie górnej pow bloku.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Osiolek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 30, 2004 6:28 pm
Lokalizacja: Busko
Kontaktowanie:

Post autor: Osiolek » pt sty 07, 2005 6:35 pm

Tak chyba zrobie, mam zamiar pojeździć tym autkiem dopiero co go kupiłem obliczyłem także koszty, zawór ss 48zł.x4 zawór wyd. 50zł.x4
uszczelniacze 7zł. szt. uszczelka pod głowicę 68zł. części w sumie to około 500zł. + robota lepiej zrobić raz a porządnie.
Pozdrowienia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość