kontrolka 'check engine'

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

kontrolka 'check engine'

Post autor: fourup » wt kwie 26, 2005 8:35 pm

Hey! Dobrzy Ludkowie!

Jak wyzej - potrzebuje pomocy w temacie migajscej kontrolki check engine (dotyczy troopcia 2.6ei). podczas szperania w sieci udalo mi sie odnalezc stosowna tabelke, ale jest w jezyku angielskim (to nie jest moja mocna strona :( )... W zwiazku z tym poszukuje kogos, kto moglby przetlumaczyc ta tabelke :lol: (albo chociaż kody: 12, 22)...
Zaznaczam, ze tabelka po przetlumaczeniu trafilaby na http://www.fourup.republika.pl i bylaby dostepna dla wszystkich zaineresowanych - oczewiscie za free...
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » wt kwie 26, 2005 8:44 pm

daj linka do tej tabeli

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » wt kwie 26, 2005 9:41 pm

oto linka: http://www.humanhighway.net/ian/reference/trouble.html.
Dzieki za zainteresowanie ;)
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr kwie 27, 2005 6:19 am

kod 12 oznacza, że terminal jest w trybie diagnostycznym i o tym cię właśnie informuje. Po trzykrotnym wyświetleniu kodu 12 zostaną wyświetlone kody błędów zapisane w pamięci.
22 - dla rocznika 88-89 : obwód sygnału rozrusznika jest otwarty lub zwarty.
22- dla pozostałych - obwód zaworu idcięcia paliwa jest otwarty lub zwarty

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » śr kwie 27, 2005 10:24 pm

bardzo wielkie dzieki, Boris!!
12 - to mnie uspokoilo..., a
22 - mechanik znalazl mi dyndajacy kawalek kabelka, ktory czasem mogł zrobic zwarcie...

A przy okazji - czy nie bylbys tak dobry, i nie poswiecilbys kilku(-nastu?) chwil na opracowanie pozostalej czesci tabeli? Mysle, ze kilku osobom by sie przydala, a mam w planie opublikowac ja po przetlumaczeniu (mam juz na to zgode autora)... :)
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » czw maja 05, 2005 9:43 pm

a w jaki sposob wywoluje sie te kody ? jak zmusic kontrolke do migania ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » pt maja 06, 2005 9:45 pm

nnie mozna wywolac kodu... (chyba...).
komputer sam podaje wszystkie ostrzezenia w postaci kodow. kontrolka 'check engine' miga wtedy w dosc specyficzny sposob. Np.: kod 12 (autodiagnostyka - powinna sie wlaczyc zaraz po zapaleniu silnika) wyglada tak: blysk-pauza-blysk-blysk. potem nastepuje dluzsza przerwa i znowu to samo (trzy cykle). kazdy kod jest podawany analogicznie(22 = b-b-p-b-b; 34 = b-b-b-p-b-b-b-b itd). pelny opis kodow kontrolki znajdziesz tutaj: http://www.humanhighway.net/ian/reference/trouble.html
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt maja 06, 2005 11:58 pm

a wiec tak.... na wylaczonym zaplonie zwieramy dwa przewody...czarno-zolty i czarno-czerwony (znajduja sie one przy ECU czyli w tunelu pod schowkiem) przekrecamy zaplon i liczymy blysniecia "check engine" i patrzymy w tabele ktora znajduje sie pod linkiem http://www.humanhighway.net/ian/reference/trouble.html i juz wiemy co go boli... a to foto przewodow do zlaczenia :


Obrazek

u mnie wyblyskalo kod 15 czyli czujnik temperatury plynu chlodzacego... wykrecilem go i rezystancja na zimnym czujniku czyli okolo 20 stopni C wynosi 2,71 kOma a przy 90 stopniach C 307 kOma i niewiem czy sa to wartosci prawidlowe... czy ktos z Was moze zmierzyc swoj czujnik ? albo ma dane dotyczace jego parametrow ?

Obrazek
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Ambrozy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 11:19 am
Lokalizacja: Małopolska, N49°44´ E21°15´

Post autor: Ambrozy » czw maja 26, 2005 11:39 am

Code 12 Diagnostic Mode. This code will flash whenever the diagnostic terminal is grounded with the ignition turned on and when the engine is not running. Additional trouble odes are stored in the ECM, and they will be displayed after this code has flashed three times. Silnik nie jest uruchomiony. Początek procedury odczytu błędów

Code 13 Heated Oxygen sensor circuit. The circuit is open or the oxygen sensor is deteriorated. Check wiring, replace sensor if necessary. Sonda lambda lub jej obwód

Code 14 Coolant temperature sensor. The signal from the sensor is insufficient or the circuit is shorted to ground. Check wiring, replace sensor if necessary. Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód

Code 15 Coolant Temperature sensor. The signal from the sensor is excessive, or the circuit is open. Check wiring, replace sensor if necessary. Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód

Code 21 WOT switch System. Both idle and full contact simultaneously. Replace TVS/TPS. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik), zamknięte styki biegu jałowego i pełnego obciążenia

Code 22 Starter Signal System The starter signal circuit is open or shorted. (1988 and 1989 Troopers). Obwód sygnału rozrusznika

Code 22 Fuel cut solenoid circuit. The fuel cut solenoit circuit is shorted or open. (except 1988 and 1989 Troopers).

Code 23 Mixture Control Solenoid Circuit. The mixture control solenoid circuit is open or shorted. Check the circuit. (except 1988 and 1989 Troopers)

Code 23 Power Transistor for Ignition. The power transistor for the ignition system is shorted at the output terminal. Check the circuit. (1988 and 1989 Troopers). Tranzystor mocy układu zapłonowego lub jego obwód

Code 25 Vacuum switching valve system for fuel pressure control. Circuit is either open or shorted to ground. Check circuit. Układ zaworów podciśnienia regulatora ciśnienia lub obwód

Code 26 Air vacuum switching valve for the EVAP canister purge system. Circuit is either open or is shorted to ground. Check the circuit. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym lub jego obwód, wysokie napięcie

Code 27 Air vacuum switching valve for the EVAP canister purge system. Driver transister in ECM is open. Have the ECM checked by dealer, or service center. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym lub jego obwód, niskie napięcie

Code 31 Ignition Signal. Ignition cicuit shorted. Dealer service recomended.

Code 32 EGR temperature sensor system. Sensor is faulty or circuit is shorted. Check circuit, or replace sensor.

Code 33 Fuel Injector System. The fuel injector system is either open or shorted to ground. Check circuit. Układ wtryskowy paliwa lub jego obwód

Code 34 EGR temperature sensor system. The circuit is shorted. Check circuit for shorts.

Code 35 Power Transistor for Ignition. The circuit is open. Check the wiring. Tranzystor mocy układu zapłonowego lub jego obwód

Code 41 Crank Angle Sensor Faulty signal or harness open. Check the wiring or replace the crank angle sensor. Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód

Code 43 WOT switch System Idle makes continuous contact. Replace TVS/TPS. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik), styki pełnego obciążenia

Code 44 Fuel Metering System Incorrect signal - low voltage (lean) Check the oxygen sensor. Sonda lambda lub jej obwód

Code 45 Fuel Metering System Incorrect signal - high voltage (rich) Check the oxygen sensor. Sonda lambda lub jej obwód

Code 51 ECM (abnormal LSI-1). The fuel cut solenoid circuit is shorted or the ECM is faulty. Dealer service recomended. Elektroniczne urządzenie sterujące lub jego obwód

Code 52 ECM (abnormal LSI-2). Faulty ECM. Dealer service recomended. Elektroniczne urządzenie sterujące lub jego obwód

Code 53 Vacuum switching valve system for fuel pressure control. Driver transister in ECM open or faulty vacuum switching valve. Dealer recomended service. Układ zaworów podciśnienia regulatora ciśnienia lub obwód

Code 54 Power Transistor for Ignition. Possible defective transistor in the ECM, or shorted vacuum control solenoid. Dealer service check recomended. Układ sterowania zapłonu

Code 55 ECM. Faulty A/D converter in ECM. Dealer service recomended.

Code 61 Mass Air Flow Sensor. Circuit open or shorted to ground, or the hot wire is broken. (insufficient signal) Check circuit. Przepływomierz powietrza lub jego obwód

Code 62 Mass Air Flow Sensor Broken Cold wire. (excessive signal) Check circuit. Przepływomierz powietrza lub jego obwód

Code 63 Vehicle speed sensor Circuit open or shorted to ground, or the speed sendor is broken. Check the wiring or replace the sensor. Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód

Code 64 Fuel Injector System. The driver transister in ECM is faulty. Dealer recomended service. Układ wtrysku paliwa lub jego obwód

Code 65 WOT switch System Signal is constant. Replace TVS/TPS. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik), styki pełnego obciążenia

Code 66 Czujnik spalania stukowego

Code 72 Układ recyrkulacji gazów wydechowych lub jego obwód

Code 73 Układ recyrkulacji gazów wydechowych lub jego obwód
Isuzu Trooper 2.6 89r. gazówka ...

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » czw maja 26, 2005 6:18 pm

Woow :D Wielkie dzięki za tłumaczonko ;)
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » czw cze 02, 2005 4:58 pm

Ambrozy!
Jesteś wielki! Niech Ci to Pan Bóg w Aucie (czyt.: Trooperze) wynagrodzi... ;)
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
GRZECZNY007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pt lip 22, 2005 9:48 am
Lokalizacja: polska/deutschland/newcastle upon tyne
Kontaktowanie:

A CZY KAZDY ISUZU MA TA KONTROLKE ??

Post autor: GRZECZNY007 » sob lip 23, 2005 5:35 pm

CZY KAZDY MODEL MA CHECK ENGINE ??
ISUZU TROOPER 2.8TDI LONG
GG 5483012

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » sob lip 23, 2005 10:37 pm

Chyba każdy który ma kompa do sterowania silnikiem i osprzętem do niego ;P
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
GRZECZNY007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pt lip 22, 2005 9:48 am
Lokalizacja: polska/deutschland/newcastle upon tyne
Kontaktowanie:

a moze same z silnikami benzynowymi ??

Post autor: GRZECZNY007 » ndz lip 24, 2005 6:57 pm

... skonsultowałem to z kilkoma uzytkownikami trooperow. .. i okazuje sie ze Ci co mają silniki diesla. .. nie posiadaja tej kontrolki check engine ...

moze wypowiedza sie Ci co mają diesle ??????????

pozdrowienia :wink:
ISUZU TROOPER 2.8TDI LONG
GG 5483012

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lip 24, 2005 7:14 pm

No przecież silniki diesla starej generacji są sterowane mechanicznie. Nie mają komputera (poza tym od świec) więc nie mają tej kontrolki. Nie ma tam żadnych urządzeń w silniku, których pracą i parametrami zarządzałby komputer. Jest tam mechaniczna (analogowo sterowana) pompa wtryskowa, mechaniczne wtryskiwacze i tyle. Nie ma tam sondy lambda, EGR, TPS, MAP i innych słodkich rzeczy, o których istnieniu lepiej nie wiedzieć.

gronos
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn lut 27, 2006 4:51 pm

Post autor: gronos » czw mar 09, 2006 9:52 pm

siema ja mam ta kontrolke chek engine i czasami mi sie zapala podczas jazdy a jak spószczam z gazu gaśnie co to jest. Czy ktos wogole moze mi wytlumaczyc o co w tym wszystkim chodzi i co to sa te kody bo czytam i nie kumam mam troopka 2,6l benzyna

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » czw mar 09, 2006 10:12 pm

Isuzu Trooper four-cylinder engine codes, 1984 thru 1991

Trouble Code Circuit or System / cause Probable cause / Fix / Info
Code 12
(1 flash, pause, 2 flashes)
Diagnostic Mode This code will flash whenever the diagnostic terminal is grounded with the ignition turned on and when the engine is not running. Additional trouble odes are stored in the ECM, and they will be displayed after this code has flashed three times.
Code 13
(1 flash, pause, 3 flashes)
Heated Oxygen sensor circuit The circuit is open or the oxygen sensor is deteriorated. Check wiring, replace sensor if necessary. *
Code 14
(1 flash, pause, 4 flashes) Coolant temperature sensor The signal from the sensor is insufficient or the circuit is shorted to ground. Check wiring, replace sensor if necessary.*
Code 15
(1 flash, pause, 5 flashes)
Coolant Temperature sensor The signal from the sensor is excessive, or the circuit is open. Check wiring, replace sensor if necessary. *
Code 21
(2 flash, pause, 1 flashes) WOT switch System.
Both idle and full contact simultaneously.
Replace TVS/TPS. *, **
Code 43
(4 flash, pause, 3 flashes) WOT switch System Idle makes continuous contact.
Replace TVS/TPS. *, **
Code 65
(6 flash, pause, 5 flashes) WOT switch System
Signal is constant.
Replace TVS/TPS. *, **
Code 22
(2 flash, pause, 2 flashes) Starter Signal System The starter signal circuit is open or shorted.
(1988 and 1989 Troopers).
Code 22
(2 flash, pause, 2 flashes) Fuel cut solenoid circuit The fuel cut solenoit circuit is shorted or open.
(except 1988 and 1989 Troopers).
Code 23
(2 flash, pause, 3 flashes) Mixture Control Solenoid Circuit The mixture control solenoid circuit is open or shorted.
Check the circuit.
(except 1988 and 1989 Troopers)
Code 23
(2 flash, pause, 3 flashes) Power Transistor for Ignition. The power transistor for the ignition system is shorted at the output terminal.
Check the circuit.
(1988 and 1989 Troopers)
Code 35
(3 flash, pause, 5 flashes) Power Transistor for Ignition The circuit is open. Check the wiring.
Code 54
(5 flash, pause, 4 flashes) Power Transistor for Ignition Possible defective transistor in the ECM, or shorted vacuum control solenoid. Dealer service check recomended.
Code 25
(2 flash, pause, 5 flashes) Vacuum switching valve system for fuel pressure control.
Circuit is either open or shorted to ground.
Check circuit.

Code 53
(5 flash, pause, 3 flashes) Vacuum switching valve system for fuel pressure control.
Driver transister in ECM open or faulty vacuum switching valve. Dealer recomended service.
Code 26
(2 flash, pause, 6 flashes) Air vacuum switching valve for the EVAP canister purge system.
Circuit is either open or is shorted to ground.
Check the circuit.
Code 27
(2 flash, pause, 7 flashes) Air vacuum switching valve for the EVAP canister purge system.
Driver transister in ECM is open.
Have the ECM checked by dealer, or service center.
Code 31
(3 flash, pause, 1 flashes) Ignition Signal Ignition cicuit shorted.
Dealer service recomended.
Code 32
(3 flash, pause, 2 flashes) EGR temperature sensor system.

Sensor is faulty or circuit is shorted.
Check circuit, or replace sensor. *
Code 34
(3 flash, pause, 4 flashes) EGR temperature sensor system.
The circuit is shorted.
Check circuit for shorts.
Code 33
(3 flash, pause, 3 flashes) Fuel Injector System.
The fuel injector system is either open or shorted to ground. Check circuit.
Code 64
(6 flash, pause, 4 flashes) Fuel Injector System.
The driver transister in ECM is faulty.
Dealer recomended service.
Code 41
(3 flash, pause, 5 flashes) Crank Angle Sensor Faulty signal or harness open.
Check the wiring or replace the crank angle sensor. *
Code 44
(4 flash, pause, 4 flashes) Fuel Metering System Incorrect signal - low voltage (lean)
Check the oxygen sensor.
Code 45
(4 flash, pause, 5 flashes) Fuel Metering System Incorrect signal - high voltage (rich)
Check the oxygen sensor.

Code 51
(5 flash, pause, 1 flashes) ECM (abnormal LSI-1) The fuel cut solenoid circuit is shorted or the ECM is faulty.
Dealer service recomended.
Code 52
(5 flash, pause, 2 flashes) ECM (abnormal LSI-2) Faulty ECM.
Dealer service recomended.

Code 55
(5 flash, pause, 5 flashes) ECM Faulty A/D converter in ECM.
Dealer service recomended.
Code 61
(6 flash, pause, 1 flashes) Mass Air Flow Sensor Circuit open or shorted to ground, or the hot wire is broken. (insufficient signal)
Check circuit.
Code 62
(6 flash, pause, 2 flashes) Mass Air Flow Sensor Broken Cold wire. (excessive signal)
Check circuit.
Code 63
(6 flash, pause, 3 flashes) Vehicle speed sensor Circuit open or shorted to ground, or the speed sendor is broken.
Check the wiring or replace the sensor. *

* At times, replacing the sensor, switch, or other component may not cure the problem. Seek professional help or advice (or better yet search the net or subscribe to an Isuzu mailing list like isuzu4x4@moab.off-road.com and ask lots of questions!

** Follow this link to find advice from isuzu list members who have troublshot some of the common problems with TPS/TVS.


--------------------------------------------------------------------------------

Head back to the Humanhighway Homepage.
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » czw mar 09, 2006 10:23 pm

Code 12
(1 flash, pause, 2 flashes)

Code 12 Diagnostic Mode. This code will flash whenever the diagnostic terminal is grounded with the ignition turned on and when the engine is not running. Additional trouble odes are stored in the ECM, and they will be displayed after this code has flashed three times. Silnik nie jest uruchomiony. Początek procedury odczytu błędów

ilosc mrygniec kontrolki sygnalizuje blad ,ktory odczytujesz ze sciagawki np:
mrygniecie ,przerwa,dwa mrygniecia dluzsza przerwa i znowu to samo

blad resetuje sie przez odlaczenie akumulatora i chyba cos jeszcze...jak ktos wie prosze dopisac

pozdrawiam
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
Ironcruz
 
 
Posty: 1457
Rejestracja: sob mar 18, 2006 3:29 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: Ironcruz » śr sie 16, 2006 7:51 pm

czy we fronterze Sport z 94 z silnikiem 2.0 NE też w/w procedura obowiązuje// tzn. czy też moge w ten sposób sprawdzić po kiego pali mi się lampka Check engine?
Tytus

LAUFER
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: śr sie 20, 2003 7:12 pm
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: LAUFER » czw sie 17, 2006 9:40 pm

gronos pisze:siema ja mam ta kontrolke chek engine i czasami mi sie zapala podczas jazdy a jak spószczam z gazu gaśnie co to jest. Czy ktos wogole moze mi wytlumaczyc o co w tym wszystkim chodzi i co to sa te kody bo czytam i nie kumam mam troopka 2,6l benzyna
Jak kupiłem swojego tropka też tak miałem ale wymiana sondy lambda pomogła. Pasuje od poloneza.
Y61 3.0D `02
MB W126 380SEL `80

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » pt sie 18, 2006 9:45 pm

LAUFER pisze:
gronos pisze:siema ja mam ta kontrolke chek engine i czasami mi sie zapala podczas jazdy a jak spószczam z gazu gaśnie co to jest. Czy ktos wogole moze mi wytlumaczyc o co w tym wszystkim chodzi i co to sa te kody bo czytam i nie kumam mam troopka 2,6l benzyna
Jak kupiłem swojego tropka też tak miałem ale wymiana sondy lambda pomogła. Pasuje od poloneza.
U mnie są podobne efekty - wystąpiły po założeniu instalacji gazowej.
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » sob sie 19, 2006 9:09 pm

Silvestr pisze: U mnie są podobne efekty - wystąpiły po założeniu instalacji gazowej.
Moj na poczatku, po zagazowaniu tez gasl... ale po wymianie świec (Bosch, 4-elektrodowe) i kabli zapomnialem jak to jest jak auto wyrzucone na luz gaśnie. Ustaly tez problemy z "plywaniem" obrotow (teraz obroty faluja tylko jak jest swiezo zapalony albo mocno dogrzany (ponad 3/4 skali)...
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
repka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: wt lis 28, 2006 11:21 am
Lokalizacja: blisko Wrocławia
Kontaktowanie:

Post autor: repka » pt sty 26, 2007 11:10 pm

Silvestr pisze:
LAUFER pisze:
gronos pisze:siema ja mam ta kontrolke chek engine i czasami mi sie zapala podczas jazdy a jak spószczam z gazu gaśnie co to jest. Czy ktos wogole moze mi wytlumaczyc o co w tym wszystkim chodzi i co to sa te kody bo czytam i nie kumam mam troopka 2,6l benzyna
Jak kupiłem swojego tropka też tak miałem ale wymiana sondy lambda pomogła. Pasuje od poloneza.
U mnie są podobne efekty - wystąpiły po założeniu instalacji gazowej.
Ja też tak mam, ale tylko na beznynie i przy dłuższej jeździe powyżej 80 km/h i ciągłym trzymaniu na gazie
HONDA PASSPORT 3,2 4X4 '94

Awatar użytkownika
maskonur
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 09, 2006 9:28 am
Lokalizacja: gmina Piaseczno kolo Warszawy

Post autor: maskonur » pn lut 19, 2007 11:09 am

Mam pytanko

Mam tropcia '89 V6 2.8 litra.
I tu jest problem bo nie moge odpalic trybu diagnostycznego - robi sie inaczej niz w R4. W manualu jest podana informacja ze do tego ma sluzyc: ALDL - Assembly Line Diagnostivs Link ulokowany w "center console". Niestety nie ma ani zdjecia ani opisu gdzie rzeczona "center console" sie znajduje ani jak ALDL ma wygladac!! :cry:

Moze ktos wie ?? ?? ??

Musze szykbo dowiedziec sie co tropek do mnie mowi bo po objawach to nei dokonca wiem. W czasie jazdy zapala sie kontrolka Check Engine a silnik na gazie gasnie na wolnych obrotach natomaist na benzynie trzyma ok 2.5-3 tys. Dosyc upeirdliwe, poza tym nie wiem czy jezdzac nie pogarszm jego stanu.
Pozdrawiam
Maskonur
__________________
Tropek '89 2.8 V6 benzyna + gaz

Awatar użytkownika
Montek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: sob cze 09, 2007 10:24 pm

Post autor: Montek » czw sie 23, 2007 2:46 pm

Dzięki, dobrzy ludzie !!
po przeanalizowaniu postów, wyszło że padła sonda lambda,
i rzeczywiście --- 0 Volta
wymieniłem, i jest git :)2
Objawy : Check Engine opisane powyżej + bardzo nierówna praca silnika na benzynie .
Tak na marginesie:
strasznie dupiato jest umiejscowiona sonda, trudno tam dojść z kluczem. :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość