Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
cziter
-

- Posty: 254
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
- Lokalizacja: chrzanów
Post
autor: cziter » ndz maja 08, 2005 7:47 pm
Mam wielką prośbę. Jestem nowy na forum i nie orientuje się zbytnio. Gdzie i za ile (jak najtaniej) kupić amortyzatory do Isuzu Trooper 2,6 benzyna wersja krótka?

Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » ndz maja 08, 2005 7:49 pm
zalezy jakie chcesz, przypuszczam ze beda kayaby, cos okolo 200pln sztuka, w JC mam rabat 25% ;- ))))
jelsi Cie interesuje to zapytam, jeno odbior wlasny badz przesylka a to koszt

-
cziter
-

- Posty: 254
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
- Lokalizacja: chrzanów
Post
autor: cziter » pn maja 09, 2005 7:40 pm
Dziekuje za odpowiedź. Za taką samą cene to mnie też sie uda kupić. dzięki za chęć pomocy.

Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
-
Pasza
-

- Posty: 1837
- Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pasza » pn maja 09, 2005 7:46 pm
wlasnie przerabiam temat....
za ok 350 pln mozna nabyc zolte bilsteiny, znalazlem tez w wawie faceta co dorabia amorki na indywidualne zlecenie i cena jest sporo nizsza , a jakosc ponoc niezla
jak bede mial wiecej info dam cynk:)
...to je reli...
...były pilot...

-
JeepFan

- Posty: 779
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 7:41 pm
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: JeepFan » pn maja 09, 2005 8:03 pm
Cziter a potrzebujesz tylne czy przednie?
Jesli chodzi o tylne to najtańsze się wydają KAYABY (nr 444083) ale oficjalny detal JC to prawie 220 zeta.
Jeśli przody to duzo tańsze są SACHS-y (nr 290 114) - w detalu ok. 140 zł.
Zapytaj na Balińskiej w WIPEXIMIE ciekawy jestem jakie ceny Ci zaproponują.
-
cziter
-

- Posty: 254
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
- Lokalizacja: chrzanów
Post
autor: cziter » śr maja 11, 2005 8:56 pm
Dziekuje za szybką odpowiedź. Narazie składam kase na oponki BFGoodrich All Terrain. 1szt. nową znalazłem za 460 zł

Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
-
valdi
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: czw sty 06, 2005 7:55 pm
Post
autor: valdi » wt maja 17, 2005 12:35 pm
a jakie beda najlepsze do troopa 88 2.3 benzyna???
-
JeepFan

- Posty: 779
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 7:41 pm
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: JeepFan » pt maja 20, 2005 6:34 pm
valdi pisze:a jakie beda najlepsze do troopa 88 2.3 benzyna???
valdi amory do troopka 2.3 po 86r. nadwozie UBS16 są identyczne
jak w troopku 2.6 po 88r. nadwozie UBS17.
przynajmniej tak to podają ogólnodostępne katalogi
wymienione wyżej mają pasować do Twojego
-
Pasza
-

- Posty: 1837
- Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pasza » ndz maja 22, 2005 9:32 pm
sa dwa rodzaje mocowania tylnych amorkow ..szpilka albo oczko ale nie wiem w jakich rocznikach co....
...to je reli...
...były pilot...

-
Irek
-

- Posty: 228
- Rejestracja: ndz maja 29, 2005 9:03 am
- Lokalizacja: Gdańsk - Chojnice
Post
autor: Irek » pn paź 17, 2005 11:36 am
Najtaniej wychodzi tak:
Polonez Truck na przód a Lublin na tył.
Nie mówię tu o wyczynie ale startowałem na takich podwójnych i się dało. Pojedyńczo założone pasują w fabryczne mocowania i są trwalsze od kayaby a kosztują mniej niż połowę. Za około 320 zł masz komplet 4-rech nowych amorków!
-
Ryży Koń

- Posty: 414
- Rejestracja: pn sie 22, 2005 8:35 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Ryży Koń » wt paź 18, 2005 7:52 pm
Ale które z Trucka i , które z Lublina? Przednie czy tylne?
-
Irek
-

- Posty: 228
- Rejestracja: ndz maja 29, 2005 9:03 am
- Lokalizacja: Gdańsk - Chojnice
Post
autor: Irek » śr paź 26, 2005 7:19 pm
Przednie od Trucka lub Fiata Argenty na przód do Troopera, tylne od Lublina lub Żuka (w zależności od tego jakie masz górne mocowanie) na tył.
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw sty 05, 2006 7:45 pm
Irek pisze:Najtaniej wychodzi tak:
Polonez Truck na przód a Lublin na tył.
Nie mówię tu o wyczynie ale startowałem na takich podwójnych i się dało. Pojedyńczo założone pasują w fabryczne mocowania i są trwalsze od kayaby a kosztują mniej niż połowę. Za około 320 zł masz komplet 4-rech nowych amorków!
Boże chroń nas przed takimi debilnymi poradami

Ani Lublin ani Żuk do Troopa na tył nie pasuje popierwsze nie takie mocowania (lublin) a pozatym o połowe za mały skok (Żuk i Truck)

-
cziter
-

- Posty: 254
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
- Lokalizacja: chrzanów
Post
autor: cziter » czw sty 05, 2006 7:54 pm
Mazur 73 próbowałeś je założyć, że takich mocnych słów używasz względem Irka???
Bo chicałbym się dowiedzieć wkońcu jakie są najlepsze. Mam na oku amorki Kayaby czy jakoś tak
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw sty 05, 2006 8:18 pm
Natchniony jego postem i przyciśnięty koniecznością ( po dachowaniu jeden amorek z tyłu przestał działać ) udałem się na poszukiwania i możesz mi uwierzyć że niema możliwości żeby pasowały od lublina ich długość jest prawie prawie ale mocowania nie takie podobnie od żuka a od trucka mają o połowę za mały skok (musiał byś je wyciągnąc na max żeby zamontować w normalnej pozycji ) Jednym słowem DÓPA BLADA . Poszukaj dobrze ja znalazłem kayaby na tył za 180 zł /szt
Moje doświadczenia dotyczą tyłu

Jeżeli chodzi o przód to niewiem czy pasują od polskiej myśli technicznej .
A i opłacalność tez jest pod znakiem zapytania bo lublin tył 158 zł /szt
Jednym słowem: BOŻE CHROŃ NAS PRZED FACHOWCAMI Z PIASKOWNICY

-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » czw sty 05, 2006 8:26 pm
Pawel_R pisze:wlasnie przerabiam temat....
za ok 350 pln mozna nabyc zolte bilsteiny, znalazlem tez w wawie faceta co dorabia amorki na indywidualne zlecenie i cena jest sporo nizsza , a jakosc ponoc niezla
jak bede mial wiecej info dam cynk:)
jak cos bedziesz wiecej wiedzial to daj cynk bo zaniedlugo bede potrzebowal albo jakies zmoty z amorami albo inszych wynalazkow
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw sty 05, 2006 8:30 pm
Nieporozumienie...
Irek na pewno nie jest "fachowcem z piaskownicy"Ujeżdżał Troopera jak Ciebie jeszcze "na świecie nie było" /znaczy na forum

/.
Być może mówi o starym modelu,tym który był rajdówką.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw sty 05, 2006 8:37 pm
Jedno jest pewne : NIE JEST TAK JAK NAPISAŁ
Ja gdy nie jestem pewien to albo nie doradzam albo zastrzegam sobie tą niepewność .Niewiem jak było w poprzednim modelu ale nie wydaje mi się że amortyzator o takim skoku jak z poloneza trucka ma zastosowanie w jakimkolwiek samochodzie terenowym
Pisząc o piaskownicy nie miałem na myśli wieku Irka lecz bardziej teren w jakim sprawdził by się taki amortyzator .
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » czw sty 05, 2006 9:53 pm
Nie wiem jak ale mój leśniczy jeździ na amortyzatorach od Lublina - być może nie wie, że nie pasują.
-
keicam 73
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: keicam 73 » czw sty 05, 2006 10:08 pm
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » pt sty 06, 2006 10:13 am
boris.blank pisze:Nie wiem jak ale mój leśniczy jeździ na amortyzatorach od Lublina - być może nie wie, że nie pasują.
I to jest problem : mój znajomy , mój kumpel , mój leśniczy , mój tata , mój proboszcz , moja żona , moja kochanka ........ itp . ale nikt sam na takich nie jeździ bo nie pasują ! I dlatego to piszę żeby ostrzec przed takimi dobrymi radami !
Lublin ma mocowanie góry nie na szpilkę tylko na tuleje taką samą jak na dole , można przespawać ale Irek pisze że w fabryczne mocowania i to jest nie prawda ! A pozatym lublinoski amorek też jest ciut za krótki nie tyle co żukowski (przedni bo ten ma właściwe mocowania ) ale za Krótki , myślę że nie muszę przypominać jak ważny jest skok amorka w samochodzie terenowym
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pt sty 06, 2006 1:51 pm
Mazur - nie do końca się zrozumieliśmy. W starszych Truperach są amortyzatory ucho/ucho i są spox.
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » pt sty 06, 2006 4:07 pm
Wg katalogu kyb od 86 do 91 były takie same amorki ew. była opcja z regulowaną twardością ale mocowanie takie samo . Moj tooper jest z 88 więc też nie najnowszy

-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pt sty 06, 2006 4:34 pm
Nieważne - nasze trupery (mój i leśniczego) nie czytały katalogu KYB i pewnie dlatego jeżdzą na Lublinach (ucho/ucho)
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » pt sty 06, 2006 4:36 pm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość