Strona 1 z 2
Jak najtaniej amory do troopera 92r benzyna krótki
: ndz maja 08, 2005 7:47 pm
autor: cziter
Mam wielką prośbę. Jestem nowy na forum i nie orientuje się zbytnio. Gdzie i za ile (jak najtaniej) kupić amortyzatory do Isuzu Trooper 2,6 benzyna wersja krótka?

: ndz maja 08, 2005 7:49 pm
autor: Marcin
zalezy jakie chcesz, przypuszczam ze beda kayaby, cos okolo 200pln sztuka, w JC mam rabat 25% ;- ))))
jelsi Cie interesuje to zapytam, jeno odbior wlasny badz przesylka a to koszt

: pn maja 09, 2005 7:40 pm
autor: cziter
Dziekuje za odpowiedź. Za taką samą cene to mnie też sie uda kupić. dzięki za chęć pomocy.

: pn maja 09, 2005 7:46 pm
autor: Pasza
wlasnie przerabiam temat....
za ok 350 pln mozna nabyc zolte bilsteiny, znalazlem tez w wawie faceta co dorabia amorki na indywidualne zlecenie i cena jest sporo nizsza , a jakosc ponoc niezla
jak bede mial wiecej info dam cynk:)
: pn maja 09, 2005 8:03 pm
autor: JeepFan
Cziter a potrzebujesz tylne czy przednie?
Jesli chodzi o tylne to najtańsze się wydają KAYABY (nr 444083) ale oficjalny detal JC to prawie 220 zeta.
Jeśli przody to duzo tańsze są SACHS-y (nr 290 114) - w detalu ok. 140 zł.
Zapytaj na Balińskiej w WIPEXIMIE ciekawy jestem jakie ceny Ci zaproponują.
: śr maja 11, 2005 8:56 pm
autor: cziter
Dziekuje za szybką odpowiedź. Narazie składam kase na oponki BFGoodrich All Terrain. 1szt. nową znalazłem za 460 zł

: wt maja 17, 2005 12:35 pm
autor: valdi
a jakie beda najlepsze do troopa 88 2.3 benzyna???
: pt maja 20, 2005 6:34 pm
autor: JeepFan
valdi pisze:a jakie beda najlepsze do troopa 88 2.3 benzyna???
valdi amory do troopka 2.3 po 86r. nadwozie UBS16 są identyczne
jak w troopku 2.6 po 88r. nadwozie UBS17.
przynajmniej tak to podają ogólnodostępne katalogi
wymienione wyżej mają pasować do Twojego
: ndz maja 22, 2005 9:32 pm
autor: Pasza
sa dwa rodzaje mocowania tylnych amorkow ..szpilka albo oczko ale nie wiem w jakich rocznikach co....
: pn paź 17, 2005 11:36 am
autor: Irek
Najtaniej wychodzi tak:
Polonez Truck na przód a Lublin na tył.
Nie mówię tu o wyczynie ale startowałem na takich podwójnych i się dało. Pojedyńczo założone pasują w fabryczne mocowania i są trwalsze od kayaby a kosztują mniej niż połowę. Za około 320 zł masz komplet 4-rech nowych amorków!
: wt paź 18, 2005 7:52 pm
autor: Ryży Koń
Ale które z Trucka i , które z Lublina? Przednie czy tylne?
: śr paź 26, 2005 7:19 pm
autor: Irek
Przednie od Trucka lub Fiata Argenty na przód do Troopera, tylne od Lublina lub Żuka (w zależności od tego jakie masz górne mocowanie) na tył.
: czw sty 05, 2006 7:45 pm
autor: mazur73
Irek pisze:Najtaniej wychodzi tak:
Polonez Truck na przód a Lublin na tył.
Nie mówię tu o wyczynie ale startowałem na takich podwójnych i się dało. Pojedyńczo założone pasują w fabryczne mocowania i są trwalsze od kayaby a kosztują mniej niż połowę. Za około 320 zł masz komplet 4-rech nowych amorków!
Boże chroń nas przed takimi debilnymi poradami

Ani Lublin ani Żuk do Troopa na tył nie pasuje popierwsze nie takie mocowania (lublin) a pozatym o połowe za mały skok (Żuk i Truck)

: czw sty 05, 2006 7:54 pm
autor: cziter
Mazur 73 próbowałeś je założyć, że takich mocnych słów używasz względem Irka???
Bo chicałbym się dowiedzieć wkońcu jakie są najlepsze. Mam na oku amorki Kayaby czy jakoś tak
: czw sty 05, 2006 8:18 pm
autor: mazur73
Natchniony jego postem i przyciśnięty koniecznością ( po dachowaniu jeden amorek z tyłu przestał działać ) udałem się na poszukiwania i możesz mi uwierzyć że niema możliwości żeby pasowały od lublina ich długość jest prawie prawie ale mocowania nie takie podobnie od żuka a od trucka mają o połowę za mały skok (musiał byś je wyciągnąc na max żeby zamontować w normalnej pozycji ) Jednym słowem DÓPA BLADA . Poszukaj dobrze ja znalazłem kayaby na tył za 180 zł /szt
Moje doświadczenia dotyczą tyłu

Jeżeli chodzi o przód to niewiem czy pasują od polskiej myśli technicznej .
A i opłacalność tez jest pod znakiem zapytania bo lublin tył 158 zł /szt
Jednym słowem: BOŻE CHROŃ NAS PRZED FACHOWCAMI Z PIASKOWNICY

: czw sty 05, 2006 8:26 pm
autor: pavvel
Pawel_R pisze:wlasnie przerabiam temat....
za ok 350 pln mozna nabyc zolte bilsteiny, znalazlem tez w wawie faceta co dorabia amorki na indywidualne zlecenie i cena jest sporo nizsza , a jakosc ponoc niezla
jak bede mial wiecej info dam cynk:)
jak cos bedziesz wiecej wiedzial to daj cynk bo zaniedlugo bede potrzebowal albo jakies zmoty z amorami albo inszych wynalazkow
: czw sty 05, 2006 8:30 pm
autor: vandall1
Nieporozumienie...
Irek na pewno nie jest "fachowcem z piaskownicy"Ujeżdżał Troopera jak Ciebie jeszcze "na świecie nie było" /znaczy na forum

/.
Być może mówi o starym modelu,tym który był rajdówką.
: czw sty 05, 2006 8:37 pm
autor: mazur73
Jedno jest pewne : NIE JEST TAK JAK NAPISAŁ
Ja gdy nie jestem pewien to albo nie doradzam albo zastrzegam sobie tą niepewność .Niewiem jak było w poprzednim modelu ale nie wydaje mi się że amortyzator o takim skoku jak z poloneza trucka ma zastosowanie w jakimkolwiek samochodzie terenowym
Pisząc o piaskownicy nie miałem na myśli wieku Irka lecz bardziej teren w jakim sprawdził by się taki amortyzator .
: czw sty 05, 2006 9:53 pm
autor: boris.blank
Nie wiem jak ale mój leśniczy jeździ na amortyzatorach od Lublina - być może nie wie, że nie pasują.
: czw sty 05, 2006 10:08 pm
autor: keicam 73
: pt sty 06, 2006 10:13 am
autor: mazur73
boris.blank pisze:Nie wiem jak ale mój leśniczy jeździ na amortyzatorach od Lublina - być może nie wie, że nie pasują.
I to jest problem : mój znajomy , mój kumpel , mój leśniczy , mój tata , mój proboszcz , moja żona , moja kochanka ........ itp . ale nikt sam na takich nie jeździ bo nie pasują ! I dlatego to piszę żeby ostrzec przed takimi dobrymi radami !
Lublin ma mocowanie góry nie na szpilkę tylko na tuleje taką samą jak na dole , można przespawać ale Irek pisze że w fabryczne mocowania i to jest nie prawda ! A pozatym lublinoski amorek też jest ciut za krótki nie tyle co żukowski (przedni bo ten ma właściwe mocowania ) ale za Krótki , myślę że nie muszę przypominać jak ważny jest skok amorka w samochodzie terenowym
: pt sty 06, 2006 1:51 pm
autor: boris.blank
Mazur - nie do końca się zrozumieliśmy. W starszych Truperach są amortyzatory ucho/ucho i są spox.
: pt sty 06, 2006 4:07 pm
autor: mazur73
Wg katalogu kyb od 86 do 91 były takie same amorki ew. była opcja z regulowaną twardością ale mocowanie takie samo . Moj tooper jest z 88 więc też nie najnowszy

: pt sty 06, 2006 4:34 pm
autor: boris.blank
Nieważne - nasze trupery (mój i leśniczego) nie czytały katalogu KYB i pewnie dlatego jeżdzą na Lublinach (ucho/ucho)
: pt sty 06, 2006 4:36 pm
autor: mazur73