Centralka centralnego zamka

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
kenga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: pn lis 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: Kowale (Trójmiasto)

Centralka centralnego zamka

Post autor: kenga » pn wrz 26, 2005 8:01 am

Gdzie w Trooperze toto się znajduje? W dzwiach? Zamek padł, bezpiecznik jest w porządku. Nie wiem gdzie rozpocząć poszukiwania.

Pozdrawiam
Kenga

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pn wrz 26, 2005 1:51 pm

Sam zamek w drzwiach padł? czy central przestał jeździć?
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
kenzo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 10:35 am
Lokalizacja: Luzino

Post autor: kenzo » pn wrz 26, 2005 2:04 pm

A ja potrzebuje stacyjke :( bo klucze wsiąkły

Awatar użytkownika
kenga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: pn lis 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: Kowale (Trójmiasto)

Post autor: kenga » pn wrz 26, 2005 2:42 pm

Zamki chodzą, wszystkie, tyle ża każdy z osobna. Odwidziała im się praca zespołowa, dlatego musze poszukać centralnki i sprawdzić wszystkie kabelki.

Co do stacyjki to nie pomogę, swojej nie oddam. :) Kiedyś zatrzasnąłem sobie jedyny kluczyk w samochodzie i musiałem się włamywać. Od tamtej pory po każdym zakupie auta pierwsze co robię to dorabiam 2 kluczyki i jeden bunkruję w domu.

Pozdrawiam
Kenga

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn wrz 26, 2005 4:29 pm

Po lewej stronie kolumny kierownicy pod jej dolną osłoną. Powinien być przykręcony do lewego słupka na wys. górnego zawiasu drzwi za cięgłem otwarcia maski. Jak masz diesla to za nim powinna być kilka razy większa puszka ze sterownikiem świec.

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pn wrz 26, 2005 5:10 pm

Generalnie tylko zamek w drzwiach kierowcy "steruje" pracą "zespołową" jeżeli w nim coś poszło (np. cięgno do centrala, przewód, czy cóś) to dupa. Jak zamykasz zamek od pasażera to tylko ten jeden się zamyka reszta nie przynajmniej u mnie tak było wiec na początek proponuję "oględziny" zamka w drzwiach kierowcy a potem ewentulana reszta. Co do "centralki" nie mam pojęcia gdzie ona jest ale na pewno gdzieś na końcu przewodów odchodzących od zamka "kierowcy" :D :D
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
kenga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: pn lis 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: Kowale (Trójmiasto)

Post autor: kenga » wt wrz 27, 2005 6:51 am

Dziękuję dobrzy ludzie. Rzeczywiście kiedyś zauważyłem jakieś czarne pudełko przy "otwieraczu maski", to powinno być to. Będę dzisiaj sprawdzał i centralkę i zamki.

Pozdrawiam
kenga

kal-gary
 
 
Posty: 259
Rejestracja: sob cze 26, 2004 1:16 pm
Lokalizacja: Klucze k/Olkusza
Kontaktowanie:

Post autor: kal-gary » wt wrz 27, 2005 5:07 pm

W drzwiach kierowcy wraz z siłownikiem CZ połączony cięgnem jest włącznik centrala na pozostałe zamki. U mnie zdarzyło się, że zaśniedziały styki i objawy były takie same. Jeśli wspomniana przez przedmowców centralka nie będzie przyczyną, to sprawdź moją diagnozę.
Nie ważne czym ale dokąd zmierzasz.

Awatar użytkownika
kenga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: pn lis 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: Kowale (Trójmiasto)

Post autor: kenga » pn paź 03, 2005 3:06 pm

Usiadłem nad tym w niedzielę i okazało się, że i jedno i drugie.
Czyli i styki centralki "zzieleniały", i przełącznik w drzwiach (dzięki kal-gary) również był mocno zaśniedziały. Na malutkiej rolce w przełączniku zebrało się mnóstwo miedzianego, brudnego osadu, pewnie nawet się już nie kręciła. Całe szczęście wszystko jest łatwo rozbieralne.
Jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam
kenga

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pn paź 03, 2005 5:58 pm

Grunt że coś znów do przodu :P Jak tam z regulacją LPG czy już coś kombinowałeś?
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
kenga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: pn lis 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: Kowale (Trójmiasto)

Post autor: kenga » wt paź 04, 2005 7:09 am

Nie, gazu jeszcze nie ruszałem i prawdę mówiąc oprócz tej sprężynki w parowniku to nie mam innych pomysłów. Poszperam dzisiaj na forum, może znajdę jakieś wskazówki, a i vandale mają zajrzeć pod maskę.

Muszę też poszukać miejsca gdzie można kupić przekaźniki, główny i pompy paliwa (wyglądają na takie same), bo mam wrażenie że są padnięte. :(

kenga

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości