Trooper '89 2,6 +gaz wolne obroty

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Trooper '89 2,6 +gaz wolne obroty

Post autor: woszi » śr paź 26, 2005 11:17 pm

Powitać wszystkich.
Może kto podpowie o czego zacząć ??
Tropka mam od dzisiaj i pierwszy punkt który mnie gryzie to "wolne obroty" (""celowy) :(
Bieg jałowy wygląda tek jakby silnik robił co chciał począwszy od tego że porafi zgasnąć a skończywszy na 3k rpm. Jeżeli wskoczy na wysokie to po przegazowaniu spadają. Czasami uzyskuje stabilne obrot ok 1k rpm.

Czy ktoś walczył z podobnym tematem? Może to coś typowego?

Za każdą cenną radę serdeczne dzięki

ps. Jest ktoś kto jeździ tropkiem z okolic Bytomia, śląska??
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » śr paź 26, 2005 11:18 pm

Zapomniałem dodać że jest to niezależne od tego czy pracuje na gazie czy benzynie
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » czw paź 27, 2005 6:19 am

Skoro masz Trupa od "dziś" to na początek sprawdź wszystkie świece. Mój np na 100% nie przepala na wolnych na paliwie na jeden gar i dlatego lubi przygasać na paliwie na wolnych, skolei kwestia "pływających" obrotów to może być np przepływomierz. Czasem w moim się też tak dzieje potrafi dojść do 1,5-2K obrotów po przygazówce wraca na 800-1000.

Niestety z takim rocznikiem i tym samochodem trzeba się liczyć na troche grzebania :P Nie za dużo ale tyle żeby nie zapomnieć że sie ma samochód :P :P
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » czw paź 27, 2005 8:14 am

thx Nahen (zauważyłem że troopy mamy takie same, może tylko wyglądem się róznią)

W sobotę planuję "dzień trupa" więc każda uwaga na temat (i nie tylko) będzie dla mnie cenna.
Czy poza mryganiem kontrolki jest jakieś urządzenie diadnostyczne do tych bryk?
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » czw paź 27, 2005 10:18 am

Nie mam pojęcia ale najlepszym diagnostycznym urządzeniem z jakim miałem jak dotąd doczynienia to chyba był Vandall :)21 :)21
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » pt paź 28, 2005 12:24 pm

Podpowiedz Nahen gdzie kupujesz części do tropa.
Ja znalazłem:
http://www.japparts.pl/www/index.php?&pid=
Zerknij jak możesz czy gra jest warta świeczki.
Co to są za części z JP? Bo ceny mają ciekawe ale spotkałem się z różnymi opiniami, ewentualnie co brać a czego się wystrzegać??
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość