2,2 td Trooper

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

elvis-p
 
 
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 04, 2005 11:33 pm

2,2 td Trooper

Post autor: elvis-p » ndz lis 06, 2005 1:50 pm

Witam ! ! !
jestem nowym uzytkownikiem. Ostatnio zachorowalem na terenowke. znalazlem troopera 2,2 td , bardzo duzo szukalem w archiwum ale nic nie znalazlem na temat tego silnika - wszystko 2.8 td . Czytalem ze w 2.8 lubią korby wyskakiwac i nie jest to dobra jednostka pod tym wzgeledem. Czy tak samo dzieje sie w 2,2 td prosze napiszcie mi jak najwiecej o tym silniku.
z góry dziekuje
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Post autor: Mazur » ndz lis 06, 2005 2:26 pm

2,2TD kiedys miałem takiego trupcia :)2
moim zdaniem bardzo udany silniczek polecam głównie do krótkiej wersji i raczej nie do ciągania przyczep (bo wtedy przydałoby się troszke więcej kucyków) spalanie na poziomie 7,5-11l/100km, dość żwawy, ładna kultura pracy, zimą bezproblemowy.
polecam :)2
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

elvis-p
 
 
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 04, 2005 11:33 pm

Post autor: elvis-p » ndz lis 06, 2005 2:47 pm

zadne przyczepy tylko zakupy w miescie i las tylko do tego jest mi potrzebne to auto. dokladnie jest krotka wersja , zone kolor wnerwia bo nie nawidzi czerwonych samochodow :)

osiagi tez mnie nie interesuja moze miec nawet 3 minuty do setki czy 70 km/h ma malo palic i spisywac sie w terenie .

Czyli te korby to niby w 2.8td wyskakuja a w 2,2 td juz nie???

Prosze o jak najwiecej opini na ten temat - tego silnika bo w archwum znalazlem ze autko jest nie do zabicia jak sie pilnuje olejow rozrzadow itd. Tylko ten silnik. ??

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » ndz lis 06, 2005 3:41 pm

Jeśli chcesz czegoś się dowiedzieć to zagadaj do Kuby. Jego pełna ksywa to "KUBA OD GAZIORA" - on ma obecnie takie autko, choć ostatnio go trochę utopił i silnik się skończył :-?
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

dyfer41
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob lip 30, 2005 1:28 pm

Post autor: dyfer41 » pn lis 07, 2005 8:23 pm

Cześć.Mam takiego w wersji krótkiej,trochę części z osprzętu silnika musiałem wymienić jak go nabyłem,ale za to teraz tylko leje paliwo i jeżdże. :)2 Co do części takich jak,wtryski i świece,to ceny są przyzwoite(150 zeta za 4 wtryski-japońskie i po 12 zeta za świece-zamienniki Polskie, ale chodzą jak trzeba, 12 voltowe.Co do świec, to trzeba przerabiać na guzik bez elektroniki, ponieważ orginalne są na 5,8 volta, i cena za takie odpowiednio wyższa.Za to cena filtra oleju mnie osłabiła-110 zeta za sztuke !! i nie mogłem znaleść tańszego.

elvis-p
 
 
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 04, 2005 11:33 pm

Post autor: elvis-p » pn lis 07, 2005 9:57 pm

dzieki wszystkikm. Jak koles spusci z ceny to kupie trupcia
Dzieki
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » śr lis 09, 2005 1:22 am

ale 2,2 w 89 roku to nie produkowali....

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 09, 2005 1:30 am

ciiicho....może ktoś jednak wyprodukował :)20 .
Swoją drogą miałem 2.2 z "wyskoczoną" korba.No tak całkiem to nie wyskoczyła tylko wyjrzała przez blok :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

M.A.D
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pn lis 07, 2005 8:11 am

Post autor: M.A.D » śr lis 09, 2005 7:12 am

Witam, a ja bardzo chciałem sobie kupić Troopera ale skończyłem na Suzuki SJ413 ze względu na cenę. Ale na wiosnę jak uda mi się sprzedać swojego i dołozyć to włąśnie takiego jak ma Pawel_r bym chciał mieć.
Bez budy bo widziałem pikapa i jest najfajniejszy.

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » czw lis 10, 2005 12:10 am

ma plusy i minusy ale potrafi dac wiele radosci:)
pozdrawiam
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

elvis-p
 
 
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 04, 2005 11:33 pm

Post autor: elvis-p » czw lis 10, 2005 8:06 am

Mysle jeszcze o suzuki samuraj ten 1300cm silniczek- male lekkie wiec w teren tez znakomite tylko za male badziewstwo jak do jazdy po miescie no tak mi sie wydaje, tylko ze ceny samuraja sa takie jak ceny troper`a jak sie dobrze poszuka : ) i troper diesel to bym lal wszystko co pod reka :) no i terenowka to musi miec diesla - jak tir :)

Awatar użytkownika
KUBA OD GAZIORA
 
 
Posty: 130
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: Łódz

Post autor: KUBA OD GAZIORA » czw lis 10, 2005 6:21 pm

Spoko sa to autka ja mam2.2 lub 2.3 cieszko stwierdzic chyba troche tak po srodku.
Autko naprawde daje sobie rade w terenie dobre oponki max31 pszy takim silniczku uwarzam.

Pozdrawiam
Gazik x 2 wiecznie żywe (nie zawsze jeżdżący) +uazMB123.
patrol GR.autko do codziennej jazdy.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lis 10, 2005 6:41 pm

Pawel_R pisze:ale 2,2 w 89 roku to nie produkowali....
89/2.3 silnik opla
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

elvis-p
 
 
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 04, 2005 11:33 pm

Post autor: elvis-p » czw lis 10, 2005 7:33 pm

No to ten moze jest 2.3 td bo na 100% z 89 roku, czyli ten oplowski diesel byl lepszy nie umrze mi to bokiem i mnie korba nie "zabije" :) ??

Awatar użytkownika
hugs
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 20, 2007 9:25 pm
Lokalizacja: Opole

pytanko

Post autor: hugs » sob cze 23, 2007 11:42 am

Witam,
a ja mam pytanie z innej beczki... czy Troopery z silnikiem 2.2 w dieslu mają skrzynie 5-cio biegową czy 4? Czy jest to zależne od wersji?

Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
73!

Awatar użytkownika
kowal1912
 
 
Posty: 841
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:14 am
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: kowal1912 » pn cze 25, 2007 6:19 am

ja ma u siebie 4 .Czy Hugs to Bartek jak tak to ci nakopię do d......
JeepoMontero 2.5TDI BFG M/T33"
Tel. 601 88 67 10 Orange

Awatar użytkownika
hugs
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 20, 2007 9:25 pm
Lokalizacja: Opole

...

Post autor: hugs » pn cze 25, 2007 11:41 am

Kowal, co Ty masz z tym "kopaniem" :P poprostu chce się dowiedzieć czy silniki 2.2 w dieslu mają skrzynie 5-cio biegowe też, bo że 4 są to wiem...

Pozdro

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr cze 27, 2007 7:16 am

Są też 5-biegowe. Mój miał 5.

Kierovnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 11:38 pm
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: Kierovnik » pn sty 21, 2008 9:42 pm

Witam wszystkich :)
Jestem nowy więc po krótce zaprezentuje rozpoczęcie przygody z Isuzu Trooperem :)
Właśnie 5 dni temu znabyliśmy Troopka z silniczkiem 2.2 TD ale jednak z tzw. "demolką wnętrzności" ;) Silnik po rozłożeniu na części pierwsze nie wygląda za dobrze.... :/ Poprzedni "użytkownicy" jechali tak długo na uszkodzonej pompie olejowej aż dwie panewki korbowodowe się zatarły ale wał korbowy jest raczej do uratowania. Gorzej wygląda wałek rozrządu bo zmieliło koło zębate od napędu pompy olejowej :/// Będzie trzeba dokonać zakupu... Mamy zamiar doprowadzić ten wehikuł do stanu używalności poprzez remont kapitalny całego pojazdu :) Troszkę to zajmie ale myślę że się opłaci :) Jeszcze nie wiem co mnie czeka z ramą i karoserią ale to jest cała przyjemność remontowania samochodu :) Jeżeli mogę prosić bardziej obytych z tematem kolegów o podpowiedzi gdzie mogę napotkać trudności i problemu podczas remontu to byłbym bardzo wdzięczny.
Isuzu Trooper 2,2 TD 1987 r. w trakcie reanimacji :)

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » wt sty 22, 2008 9:32 am

Wydaje mi sie ze gdy będzie konieczność reanimacji budy, ramy i zawieszenia to gra nie warta świeczki , oddać na złom a zaoszczędzone pieniadze wydać na inny samochód
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Kierovnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 11:38 pm
Lokalizacja: Krotoszyn

Manual

Post autor: Kierovnik » czw sty 24, 2008 10:50 pm

Witam,
mam pytanko... Czy ma ktoś z kolegów manuala albo jakiekolwiek rysunki złożeniowe do silnika C223 czyli 2,2 TD ?? Szukałem wszędzie i nie bardzo idzie cokolwiek znaleźć...
Przyczyna awarii silnika, odwrotnie założone koło zębate na wałku pompy olejowej i przez to nie smarowało a jak nie smaruje to nie jedzie :-?
Cały czas jestem dobrej myśli o remoncie 8)
Pozdrawiam :D
Isuzu Trooper 2,2 TD 1987 r. w trakcie reanimacji :)

olkosio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 8:42 pm
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: olkosio » ndz cze 29, 2008 8:57 pm

a mnie zastanawia skad w moim krotkim tropku silnik 2350D bez zadnej trubiny. patrzylem tu i tam i malo sie trafia takich modeli. chcialbym zeby podpoiwiedzial mi ktos w jakich latach wstawiono takie silniki do tego modelu i czy wogole podana jest prawidlowa pojemnosc w dowodzie?
z gory dzieki
pozdr

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: 2,2 td Trooper

Post autor: h5n1 » pt lis 25, 2011 10:11 pm

Mam na skladzie C223 po kapitalnym remoncie. Szkoda mi go bo lezy i pewnie nie bede go potrzebowal. Gdyby komu korba wyszla bokiem to niech pisze PW:)
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość