Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw gru 22, 2005 10:34 am
Moje pytanie dotyczy waszych doświadczeń co do uszkodzeń w przednim zawieszeniu po gwałtownym spotkaniu koła z krawężnikiem zewnętrznie widać że koło jes lekko za mocno pochylone , proszę o podpowiedzi na temat tego co najprawdopodobniej ustąpiło (może, a myślę że napewno ktoś przerabiał już ten temat)
-
dyfer41
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 1:28 pm
Post
autor: dyfer41 » czw gru 22, 2005 6:11 pm
Witam.Tak sobie myśle że skrzywiłeś,któryś wachacz(górny lub dolny)nie napisałeś w którą stronę jest przechylone koło.Kąt pochylenia koła ustawia się na mocowaniu górnego wachacza do ramy,specjalnymi podkładkami.Jedyna rada to ściągnąć koło i zobaczyć.
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw gru 22, 2005 6:31 pm
Jak się przywali dolną częścią koła w kraweżnik (niewiem czy można to zrobić górną

) to wiadomo że koło się podwineło dołem do środka , tak na oko nic pogiętego niewidać ale odchyłka jest widoczna gołym okiem więc raczej podkładkami nie skoryguje , pytam się bo najczęściej tak bywa że w końkretnym modelu ustępuje jakaś końkretna część a pytanie adresuje do kogoś kto temat przerobił .Moja wiedza i posiadane materjały wystarczą do tego że mogę sobie sam pogdybać SZUKAM KOGOŚ KTO WIE CO U NIEGO USTĄPIŁO !
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » czw gru 22, 2005 9:48 pm
Daj zdjęcia.
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw gru 22, 2005 10:23 pm
samochód obecnie stoi w warsztacie blacharskim a nawet gdybym zrobił jakieś zdjęcie to i tak mało by ono pokazywało bo naprawdę nic nie widać na pierwszy rzut oka ,osobiście zdejmowałem koło i nie wypatrzyłem miejsca zgięcia ,złamania, wyrwania itp .
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw gru 22, 2005 10:26 pm
mam skany schematów serwisowych i tak analizując przednie zawieszenie można znaleźć kilka miejsc w których mogło by coś ustąpić i obawiam się że bez demontażu ciężko będzie coś wypatrzeć
-
alexmielec
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: ndz gru 25, 2005 11:11 am
- Lokalizacja: Mielec
Post
autor: alexmielec » ndz gru 25, 2005 7:23 pm
przerabiałem już naprawde dużo takich przypadków i co mogę doradzić to przede wszystkim dokonać pomiaru pochylenia w pierwszej kolejności . Tam jest dosc spora tolerancja (0-1st+)jeżeli jest odchyłka to po kolei musisz demontowac. Jest duże prawdopodobieństwo , że wybił sie swozen bo wahacze są dość solidne i trudo je ugiąć.Ale napewno nikt nawet przy oglądnięciu zdięcia nie będzie w stanie tego zdiagnozować . Są sytuacje takie , że dodiero po demontażu np zwrotnicy i po porównaniu ją z dobrą widac różnice
Patrol GR, Suzuki Samuraj
-
keicam 73
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: keicam 73 » pn sty 02, 2006 10:17 pm
Witaj Przyjacielu,
i jak tam - udalo sie zdiagnozowac element odpowiadajacy za usterke pochylenia kolka
Serdecznie pozdrawiam
Keicam
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » pn sty 02, 2006 11:34 pm
Witaj ! Niestety jeszcze się za to nie zabrałem

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości