Witam.
Mam pytanie odnosnie luzów na kierownicy. Kiedy kupiłem Troopka miał minimalne luzy teraz są dosyc duże i niezbyt pewnie sie go teraz prowadzi.
W jaki sposób można zredukować lub wyeliminować te luzy, w którym miejscu należy dokonać regulacji?? Z góry dzięki.
Luzy na kierownicy>>
Moderator: Albert_N
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Witam,
Bedzie Ci potrzebny chyba z tego co pamietam klucz 22 i duzy plaski srubokret, do dobrania sie do przekladni kierowniczej.
Kluczem musisz poluzowac nakretke , a srubokretem wkrecic wystajaca iglice - do bardzo lekkiego oporu (lekkiego
) nie mocno - ewentualnie dokrec z czuciem i poluzuj 1/4 obrotu, nie przesadz bo ciezko bedzie Ci utrzymac jazde na wprost a i przekladnie mozna uszkodzic wiec sprawdz luz zanim zaczniesz krecic sterem.Prawdopodobnie bedzie jak reka odjac. Mam nadzieje ze pomoze bo jezeli nie ,lub skonczy sie regulacja ,to mam zla wiadomosc - do wymiany przekladnia lub ewentualnie regeneracji. Jezeli nie masz pewnosci ze potrafisz to zrobic sam to lepiej udaj sie do warsztatu, a unikniesz uszkodzenia przekladni wydania paru szelestow.
Pozdrawiam
Keicam
Bedzie Ci potrzebny chyba z tego co pamietam klucz 22 i duzy plaski srubokret, do dobrania sie do przekladni kierowniczej.
Kluczem musisz poluzowac nakretke , a srubokretem wkrecic wystajaca iglice - do bardzo lekkiego oporu (lekkiego



Pozdrawiam
Keicam
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości