Luzy na kierownicy>>

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Żaru
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: sob lis 26, 2005 5:43 pm
Lokalizacja: Gdynia

Luzy na kierownicy>>

Post autor: Żaru » pn sty 02, 2006 12:18 pm

Witam.
Mam pytanie odnosnie luzów na kierownicy. Kiedy kupiłem Troopka miał minimalne luzy teraz są dosyc duże i niezbyt pewnie sie go teraz prowadzi.
W jaki sposób można zredukować lub wyeliminować te luzy, w którym miejscu należy dokonać regulacji?? Z góry dzięki.

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn sty 02, 2006 2:11 pm

Sprawdź końcówki drążka kierowniczego i ,wspornik.

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » pn sty 02, 2006 5:23 pm

Hej!
A czy przypadkiem ni zmieniałeś kół na duże MT?
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn sty 02, 2006 8:55 pm

To nie jest bardziej skomplikowane niż w innych samochodach.
Pojedz sobie do diagnostów na szarpak i za 20 zeta wszystkiego/prawie/sie dowiesz o swoim zawieszeniu.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » pn sty 02, 2006 9:50 pm

Witam,

Bedzie Ci potrzebny chyba z tego co pamietam klucz 22 i duzy plaski srubokret, do dobrania sie do przekladni kierowniczej.
Kluczem musisz poluzowac nakretke , a srubokretem wkrecic wystajaca iglice - do bardzo lekkiego oporu (lekkiego !! !! !! ) nie mocno - ewentualnie dokrec z czuciem i poluzuj 1/4 obrotu, nie przesadz bo ciezko bedzie Ci utrzymac jazde na wprost a i przekladnie mozna uszkodzic wiec sprawdz luz zanim zaczniesz krecic sterem.Prawdopodobnie bedzie jak reka odjac. Mam nadzieje ze pomoze bo jezeli nie ,lub skonczy sie regulacja ,to mam zla wiadomosc - do wymiany przekladnia lub ewentualnie regeneracji. Jezeli nie masz pewnosci ze potrafisz to zrobic sam to lepiej udaj sie do warsztatu, a unikniesz uszkodzenia przekladni wydania paru szelestow.

Pozdrawiam
Keicam
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
Żaru
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: sob lis 26, 2005 5:43 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Żaru » wt sty 03, 2006 4:50 pm

Nie koła są pozostawione jakie były i nic nie było zmieniane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości