Trooper 2.8 td- kupić czy nie??

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Trooper 2.8 td- kupić czy nie??

Post autor: paranoic_killer » pn sty 30, 2006 12:28 am

Panowie szukam auta w cenie ok 2500 euro. Zresztą zarzuciłem temat w Innych. Podajcie mi troche informacji na temat Troopera 2.8td. Wiem- powiecie mi weź 2.6 w benzynie, ale tutaj musi być dieselek. Jak stoi sprawa awaryjności troopka (poza tym sławetnym korbowodem)?? Jaka jest dostepność części?? Czy jesteście zadowoleni z waszych wózków?? Auto ma służyć do jazdy po czarnym w 70% i do wypraw- więc mt-ki, jakis bagażniczek, halogenki, snorkel- tak na początek. potem ewentualnie dalsze modyfikacje, ale w granicach rozsądku- to będzie moje auto codziennego użytku! Napiszcie mi troche ogólnych informacji o trooperze- nie miałem zbyt wielkiego kontaktu z tym autem, ludzie raczej powsciągliwi są jesli chodzi o wypowiadanie się o nim, a bardzo mi sie ten wóz podoba! :)2
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » pn sty 30, 2006 9:36 am

Na to pytanie kolego sam musisz sobie odpowiedzieć niestety :wink: .
My użytkownicy tych wspaniałych samochodów :)2 na ogół jesteśmy z nich zadowoleni .
Każde auto ma + i - więc sam się zastanow :)4 cz taki bedzie Tobie potrzebne ??
Serdecznie pozdrawiam
Keicam
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pn sty 30, 2006 9:42 am

Mam takowe auto i jestem bardzo zadowolony ,motor nie goniony za mocno zadowala się 8-9 litrami ON , części nie nabywałem jeszcze więc nie zabardzo wiem jak z tym jest .Co do modyfikacji to nie rozpędzał bym się za bardzo bo to nie jest auto do wyczynu , traktować je trzeba jako wielkie kombi o bardzo dobrych właściwościach terenowych i nic pozatym .
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pn sty 30, 2006 9:49 am

Pisząc częsci mam na myśli te poważne części bo jeżeli chodzi o duperele typu klocki hamulcowe , paski , filtry itp to bez problemu w większości sklepów dostaniesz , osobiście kupowałem zestaw naprawczy do siłownika sprzęgła i też nie było problemu na następny dzień miałem go w sklepie , po dachowaniu gdy potrzebowałem cały dach to znalezienie go zajeło mi 15 minut w necie a po 2 dniach dach był u mnie , ogólnie w necie są ogłoszenia o częściach do Troopka więc trzeba być dobrej myśli
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Piórek
 
 
Posty: 201
Rejestracja: czw lut 03, 2005 12:58 pm
Lokalizacja: Serock

Post autor: Piórek » pn sty 30, 2006 9:59 pm

Ja po czarnym przejechalem Troopem ponad 250 tys. w ciagu 5 lat. Mozecie wierzyc lub nie ale nigdy mnie to auto nie zawiodlo tj. nie bylo takiej sytuacji zebym pojechal w trase i mial jakis problem. Wstawalem bladym switem, terkot diesla i smrodek ropy lub plackow (Isuzu lubi biodiesel) budzil sasiadow i pedzilem w Polske, poznym wieczorem wracalem na oparach paliwa i tak 2-3 razy w tygodniu. Rotacja beczek z ropa czasem mnie zadziwiala :D
Z tego co pamietam to problemy byly raczej z mojej winy - koniec paliwa pod Chojnicami (w burze zreszta), zamarzniete syfy w filtrze (krotki postoj w Rozanie) i jak mi ukradli w stolycy trzecie juz radio cos sie zwerlo i przepalilo zawor na pompie.
Z gratami nie ma problemow, byle by gowna nie kupowac. Pamietac zrobic wszystko na czas i jest ok!
Bedziesz maszyne szanowal a odwdzieczy sie na drodze.
Piorek

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » ndz lut 05, 2006 1:03 pm

Panowie przekonaliscie mnie! W dodatku zobaczyłem w necie co taki trooperek potrafi i zakochałem się! :D Powiedzcie mi jeszcze jedno- czy do troopka podpasują fele 15ki od patrola gr (czy nie będą wystawać)?? I czy 31X10.5X15 wchodzi bez problemów, obcierania, motania itp??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » ndz lut 05, 2006 7:05 pm

powinno sie zmiescic....poczytaj archiwum...
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » ndz lut 05, 2006 11:22 pm

No właśnie w archiwum piszą nawet o 32, tyle że nikt nie dodaje czy to motany troopek czy nie. Chciałem się dowiedziec czy ktoś na nie motanym sprzęcie używa takich opon. A jaki jest standart do troopera??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » pn lut 06, 2006 7:40 am

paranoic_killer pisze:No właśnie w archiwum piszą nawet o 32, tyle że nikt nie dodaje czy to motany troopek czy nie. Chciałem się dowiedziec czy ktoś na nie motanym sprzęcie używa takich opon. A jaki jest standart do troopera??
Piszą, piszą... A tutaj masz fotki:
http://www.fourup.pijemy.pl/galeria/w07/gallindx.html
Troopek long na BFG MT 32/11.5/15", niedźwigany...
Jak sobie go wypatrzysz - zobaczysz, że to jest ciut za duży rozmiar. W terenie - bo na czarnym, jak nie próbujesz jeździć po rowach - jest OK, ale w błoćku przy lekkim wykrzyżu zaczyna się obcieranie...
Jest na to sposób, ale oty już znajdziesz w archiwum...
pozdro
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

pyton
Posty: 417
Rejestracja: pt cze 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Snopków/lubelskie

Post autor: pyton » pn lut 06, 2006 10:00 am

Witam. Killer jak chcesz to możemy sie spotkać gdzies i pogadamy o troperze, pogolądasz, pojeżdzisz, zobaczysz - mój to 2.8 TD długi. Podjedziemy do mojego serwisowaca i powie Ci więcej technicznie o nim. Moja komóra: 600759708, dzwoń to sie zgadamy.
Pozdr
PYTON
Pathfinder hula po szosach i bezszosach.... :-)

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » sob lut 11, 2006 3:11 pm

Jak myslicie warto po niego jechać?? Blacha do zrobienia to widac, ale cena dość atrakcyjna. Czy ktos zna to auto?? Poradźcie czy warto po niego jechać 400km http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C874538
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości