
Trooper 2.8 td- kupić czy nie??
Moderator: Albert_N
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Trooper 2.8 td- kupić czy nie??
Panowie szukam auta w cenie ok 2500 euro. Zresztą zarzuciłem temat w Innych. Podajcie mi troche informacji na temat Troopera 2.8td. Wiem- powiecie mi weź 2.6 w benzynie, ale tutaj musi być dieselek. Jak stoi sprawa awaryjności troopka (poza tym sławetnym korbowodem)?? Jaka jest dostepność części?? Czy jesteście zadowoleni z waszych wózków?? Auto ma służyć do jazdy po czarnym w 70% i do wypraw- więc mt-ki, jakis bagażniczek, halogenki, snorkel- tak na początek. potem ewentualnie dalsze modyfikacje, ale w granicach rozsądku- to będzie moje auto codziennego użytku! Napiszcie mi troche ogólnych informacji o trooperze- nie miałem zbyt wielkiego kontaktu z tym autem, ludzie raczej powsciągliwi są jesli chodzi o wypowiadanie się o nim, a bardzo mi sie ten wóz podoba! 

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Na to pytanie kolego sam musisz sobie odpowiedzieć niestety
.
My użytkownicy tych wspaniałych samochodów
na ogół jesteśmy z nich zadowoleni .
Każde auto ma + i - więc sam się zastanow
cz taki bedzie Tobie potrzebne
Serdecznie pozdrawiam
Keicam

My użytkownicy tych wspaniałych samochodów

Każde auto ma + i - więc sam się zastanow


Serdecznie pozdrawiam
Keicam
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!
Mam takowe auto i jestem bardzo zadowolony ,motor nie goniony za mocno zadowala się 8-9 litrami ON , części nie nabywałem jeszcze więc nie zabardzo wiem jak z tym jest .Co do modyfikacji to nie rozpędzał bym się za bardzo bo to nie jest auto do wyczynu , traktować je trzeba jako wielkie kombi o bardzo dobrych właściwościach terenowych i nic pozatym .
Pisząc częsci mam na myśli te poważne części bo jeżeli chodzi o duperele typu klocki hamulcowe , paski , filtry itp to bez problemu w większości sklepów dostaniesz , osobiście kupowałem zestaw naprawczy do siłownika sprzęgła i też nie było problemu na następny dzień miałem go w sklepie , po dachowaniu gdy potrzebowałem cały dach to znalezienie go zajeło mi 15 minut w necie a po 2 dniach dach był u mnie , ogólnie w necie są ogłoszenia o częściach do Troopka więc trzeba być dobrej myśli
Ja po czarnym przejechalem Troopem ponad 250 tys. w ciagu 5 lat. Mozecie wierzyc lub nie ale nigdy mnie to auto nie zawiodlo tj. nie bylo takiej sytuacji zebym pojechal w trase i mial jakis problem. Wstawalem bladym switem, terkot diesla i smrodek ropy lub plackow (Isuzu lubi biodiesel) budzil sasiadow i pedzilem w Polske, poznym wieczorem wracalem na oparach paliwa i tak 2-3 razy w tygodniu. Rotacja beczek z ropa czasem mnie zadziwiala 
Z tego co pamietam to problemy byly raczej z mojej winy - koniec paliwa pod Chojnicami (w burze zreszta), zamarzniete syfy w filtrze (krotki postoj w Rozanie) i jak mi ukradli w stolycy trzecie juz radio cos sie zwerlo i przepalilo zawor na pompie.
Z gratami nie ma problemow, byle by gowna nie kupowac. Pamietac zrobic wszystko na czas i jest ok!
Bedziesz maszyne szanowal a odwdzieczy sie na drodze.
Piorek

Z tego co pamietam to problemy byly raczej z mojej winy - koniec paliwa pod Chojnicami (w burze zreszta), zamarzniete syfy w filtrze (krotki postoj w Rozanie) i jak mi ukradli w stolycy trzecie juz radio cos sie zwerlo i przepalilo zawor na pompie.
Z gratami nie ma problemow, byle by gowna nie kupowac. Pamietac zrobic wszystko na czas i jest ok!
Bedziesz maszyne szanowal a odwdzieczy sie na drodze.
Piorek
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Panowie przekonaliscie mnie! W dodatku zobaczyłem w necie co taki trooperek potrafi i zakochałem się!
Powiedzcie mi jeszcze jedno- czy do troopka podpasują fele 15ki od patrola gr (czy nie będą wystawać)?? I czy 31X10.5X15 wchodzi bez problemów, obcierania, motania itp??

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
- fourup
- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
- Kontaktowanie:
Piszą, piszą... A tutaj masz fotki:paranoic_killer pisze:No właśnie w archiwum piszą nawet o 32, tyle że nikt nie dodaje czy to motany troopek czy nie. Chciałem się dowiedziec czy ktoś na nie motanym sprzęcie używa takich opon. A jaki jest standart do troopera??
http://www.fourup.pijemy.pl/galeria/w07/gallindx.html
Troopek long na BFG MT 32/11.5/15", niedźwigany...
Jak sobie go wypatrzysz - zobaczysz, że to jest ciut za duży rozmiar. W terenie - bo na czarnym, jak nie próbujesz jeździć po rowach - jest OK, ale w błoćku przy lekkim wykrzyżu zaczyna się obcieranie...
Jest na to sposób, ale oty już znajdziesz w archiwum...
pozdro
~fourup/zupka
Troopek był
Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...

GG:7509837
GSM:660264573
Witam. Killer jak chcesz to możemy sie spotkać gdzies i pogadamy o troperze, pogolądasz, pojeżdzisz, zobaczysz - mój to 2.8 TD długi. Podjedziemy do mojego serwisowaca i powie Ci więcej technicznie o nim. Moja komóra: 600759708, dzwoń to sie zgadamy.
Pozdr
PYTON
Pozdr
PYTON
Pathfinder hula po szosach i bezszosach.... 

- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Jak myslicie warto po niego jechać?? Blacha do zrobienia to widac, ale cena dość atrakcyjna. Czy ktos zna to auto?? Poradźcie czy warto po niego jechać 400km http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C874538
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości